Jump to content

Sylvia1985 : 31 mei 2011 : Dr. Nio : Park Kliniek

Guest

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben vrij nieuw hier, maar ik ben vandaag op consult geweest bij Dr. Nio in de parkkliniek in Rotterdam.

Ik ben hier al eerder geopereerd, maar dan aan iets anders en ook door een andere chirurg, namelijk Dr. Wu.

Voor mijn borstvergroting heb ik gekozen voor Dr. Nio aangezien ik hier op het forum en op de rest van het internet hele goede verhalen over hem heb gelezen. Het gesprek ging goed. Het was wel even spannen natuurlijk, welke vorm, welke maat, waar laat ik ze inbrengen etc. Maar ik heb een goede beslissing genomen denk ik. Ik heb nu 75a en neem een ronde prothese 300cc!

Ik heb 3 verschillende protheses gepast en dit was toch wel de mooiste. De grote (volgens mij was dit 350 cc) is met mijn postuur (ik ben vrij klein en dun) toch te groot. 260 cc vond ik wel mooi, maar omdat ht bij mij onder de spier is zal het vrij snel zo zijn dat ik toch groter wil. Dr. Nio raadde mij daarom aan 300cc. Dit past het mooist gaf hij aan. Ik denk dat ik een goede beslissing heb genomen. 31 mei is voor mij de grote dag :)! Dan zal ik eindelijk mooie borsten krijgen. Het had eerder gekund, maar helaas moet ik vanaf volgende week 8 weken stage lopen en dan lijkt mij zo n ingreep niet echt verstandig. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte, maar hoor ook graag ervaringen van jullie :)!

Groetjes!

Hai Silvia,

Welkom hier op het Borstenforum! :35:

En wat een goede beslissing om je nieuwe boobs door dr. Nio te laten maken :3:

Hij is echt een vakman en je kunt hem volledig vertrouwen, dus dat gaat helemaal goedkomen :101:

Heel veel lees- en kijkplezier hier op het forum!

En succes met aftellen naar jou grote dag :71:

Liefs :116:

Hoi Silvia,

Spannend allemaal hoor. :35:

Slimme keus om eerst voor je stage te gaan. Zodat je straks alle tijd hebt om te herstellen.

Nou heb je de tijd om je goed voor te bereiden en je zult zien de tijd gaat erggggggg snel gaat.

Ciao Petra :116:

Guest Twijfel1

Hoi Silvia!

Ik ben ook nog best nieuw hier en ben zoveel mogelijk info aan het lezen!

Mag ik vragen op welke Cup maat je uit wilt komen! met 300cc?

Ik heb namelijk Morgen m`n eerste gesprek! (alleen dan in het ziekenhuis bij dr Kolkman in breda)

Ik heb ook een 75A!

Spannend allemaal he, als je het in gang hebt gezet! Groot gelijk dat je eerst voor je stage gaat, kun je daarna goed herstellen zonder zorgen over je stage!

En voor je het weet is het Mei..!

Liefs Twijfel1..

Hallo Twijfel1,

Dat is dus het enige wat ik ben vergeten te vragen...de cupmaat waar het uiteindelijk op uit zal komen. Ik vond het belangrijker om te zien hoe groot het zou worden. De 260 vond ik gewoon net iets te klein. Zelf heb ik niet echt veel en ik denk dat als je 75A zoals wij hebben, je op een C-cup uit zal komen. Een vriendin van mij heeft 275cc en is uitgekomen op een grote B/kleine C en zij had ongeveer hetzelfde als ik. Ik vertrouw volledig op de mening van Dr. Nio. Hij vroeg eerst wat ik zelf het mooiste vond en zei dat hij daarna zijn mening zou geven. Hij gaf me 100% gelijk, aangezien 9 van de 10 vrouwen blijkbaar vrij snel wennen aan de maat van de borsten en achteraf spijt hebben dat ze niet voor groter zijn gegaan. Ik ben zelf slank en klein, en ik neem aan dat hij mij niet voor lul laat lopen haha. Ik ben tevreden met mijn keuze (terwijl ik normaal echt een twijfelkont ben hoor). Laat je ook de voor en nadelen van de plek van de wond voorlichten. Ik wilde in eerste instantie in mijn oksel geopereerd worden, maar Dr. Nio raadde mij dit meteen af, hij gaf aan dat het dan cm-werk wordt ipv mm-werk en dat het dan weleens kan zijn dat de borst te hoog komt te zitten. Wil je me laten weten hoe jouw gesprek ging! Laat even weten voor hoeveel CC je uiteindelijk hebt gekozen en voor welke maat dat zal zorgen. Heel veel succes!

Groetjes Sylvia

Hoi hoi,

Wat spannend he? Ik ben ook op consult geweest bij dr nio, en zou in eerste instantie al 19 april geholpen worden. helaas kwamen er medische problemen bij mij tussen, dus nu heb ik besloten af te wachten tot na de zomervakantie. Voelt nog erg lang weg!

Fijne man vond ik het ook ja, ik ga mei/juni nogmaals voor een gesprek zodat ik ook alles duidelijk heb.

Ik ga je in de gaten houden meis, ben heel benieuwd hoe het gaat worden bij je!

De resultaten die ik tot nu toe bij anderen gezien heb zijn erg mooi!

Heyy Silvia,

Welkom op het forum en wat leuk dat jij je ook door Dr. Nio laat helpen. Hele goede keuze, die man verstaat echt zijn vak en maakt zeer mooie boobs.

Veel leesplezier hier en je kan al aftellen :D

:116: Fem

Guest Twijfel1

Hoi Silvia!

Ik ben net terug en ik was om 10.45 (nou ja toen ik binnen werd geroepen was het 11.15) aan de beurt!

Hij stelde me gelijk gerust! Hij was erg aardig! En liet niet merken van oo volgende. En dat hij echt naar mijn figuur keek! En zou pakken wat daar bij past!

Ik kreeg eigenlijk al vrij snel te horen dat er bij mij niet al te veel in kon, omdat je het anders zou zien aan de bovenkant! En dat wil ik ECHT niet, het moet natuurlijk blijven!

Ik ben 1.70 en weeg 50 kilo!

Er zit wat verschil in m`n bosten nu dus zal er waarschijnlijk ook een verschil van aantal cc ingaan!

Hij kijkt tijdens de operatie wat het best bij me past! zodat ik op een mooie B kleine C uit kom!

We hebben het over 245cc gehad..!

Hij brengt hem in via onder m`n borst en hij plaatst hem onder de spier!

Ik heb ook een Datum 18 april dus dat is echt al ERG snel! (als ik het kan regelen met m`n werk) Misschien wel beter kan ik me ook niet gek maken en me te lang zorgen maken!

Ik ga half juli op vakantie en wilde daar niet met zorgen zitten! Hij zei dat, dat wel moest lukken en ik voldoende tijd had om te herstellen!

Het is voor mij een hele stap geweest maar ik ben blij dat ik hem gezet heb! De zenuwen zijn er nu al!!

Liefs Twijfel

Hoi hoi,

Wat spannend he? Ik ben ook op consult geweest bij dr nio, en zou in eerste instantie al 19 april geholpen worden. helaas kwamen er medische problemen bij mij tussen, dus nu heb ik besloten af te wachten tot na de zomervakantie. Voelt nog erg lang weg!

Fijne man vond ik het ook ja, ik ga mei/juni nogmaals voor een gesprek zodat ik ook alles duidelijk heb.

Ik ga je in de gaten houden meis, ben heel benieuwd hoe het gaat worden bij je!

De resultaten die ik tot nu toe bij anderen gezien heb zijn erg mooi!

Hey Sanne,

Ik vind het idd heel erg spannend. Maar het gesprek gaf me echt een goed gevoel. Hele rustgevende man haha. Verder ben ik over alles wel redelijk zeker, behalve over de maat...ik krijg 300cc, maar hoop echt dat dat niet te klein is. Laat maar even weten hoe het op je 2e consult is. Tegen die tijd ben ik hoop ik al geopereerd en kan ik je er alles over vertellen :)!

Groetjes!

Heyy Silvia,

Welkom op het forum en wat leuk dat jij je ook door Dr. Nio laat helpen. Hele goede keuze, die man verstaat echt zijn vak en maakt zeer mooie boobs.

Veel leesplezier hier en je kan al aftellen :D

:116: Fem

Hallo Feminine,

Ik ben ook echt heel blij met mijn keuze voor Nio! Hoorde al goede verhalen over hem, maar na het gesprek ben ik nog zekerder van mijn zaak dat ik hem als pc wil! Ik hou het forum in de gaten! Heb jij iets van foto's ofzo? Zou het graag willen zien!

Groetjes Sylvia

Hoi Silvia!

Ik ben net terug en ik was om 10.45 (nou ja toen ik binnen werd geroepen was het 11.15) aan de beurt!

Hij stelde me gelijk gerust! Hij was erg aardig! En liet niet merken van oo volgende. En dat hij echt naar mijn figuur keek! En zou pakken wat daar bij past!

Ik kreeg eigenlijk al vrij snel te horen dat er bij mij niet al te veel in kon, omdat je het anders zou zien aan de bovenkant! En dat wil ik ECHT niet, het moet natuurlijk blijven!

Ik ben 1.70 en weeg 50 kilo!

Er zit wat verschil in m`n bosten nu dus zal er waarschijnlijk ook een verschil van aantal cc ingaan!

Hij kijkt tijdens de operatie wat het best bij me past! zodat ik op een mooie B kleine C uit kom!

We hebben het over 245cc gehad..!

Hij brengt hem in via onder m`n borst en hij plaatst hem onder de spier!

Ik heb ook een Datum 18 april dus dat is echt al ERG snel! (als ik het kan regelen met m`n werk) Misschien wel beter kan ik me ook niet gek maken en me te lang zorgen maken!

Ik ga half juli op vakantie en wilde daar niet met zorgen zitten! Hij zei dat, dat wel moest lukken en ik voldoende tijd had om te herstellen!

Het is voor mij een hele stap geweest maar ik ben blij dat ik hem gezet heb! De zenuwen zijn er nu al!!

Liefs Twijfel

Hallo Twijfel!

Wat ontzettend fijn dat het gesprek goed ging! Ik ben inderdaad ook niet een van de dikste (1,67 en 53 kg). Ik ben echt heel erg benieuwd hoe groot ze worden...ik hoor van zoveel mensen dat je er zo snel aan gewend raakt, maar goed we zullen het zien. Bij mij wordt hij ook via de borstplooi ingebracht en onder de spier.

Jeetje wat snel zeg 18 april! Laat me maar weten of je ook daadwerkelijk die datum gaat! Dan is het voor jou echt heel snel dat je al geopeerd kan worden, ik ben jaloers... Ik moet helaas nog 2 maanden wachten en dat duurt zoooooo lang pfff.

Goed dat je die stap hebt gezet! Ik voelde me ook erg opgelucht toen ik van dat gesprek vandaan kwam! 2 weken daarvoor had ik het pas tegen mijn ouders en zussen etc. gezegd. Zij wisten wel dat ik er al langer mee liep, maar hadden niet verwacht dat ik het ook daadwerkelijk wilde laten doen. Maar ze reageerde heel leuk! Mijn moeder heeft het namelijk ook.

Succes in deze spannende periode :)!!!!

Groetjes!

Heyy meid,

Na mijn consult was ik ook zo zeker, net wat jij eerder zegt dat hij zo’n rust uitstraalt. Het is fijn als je zo zeker bent van je keuze vind ik!

Ik zal je mijn ww even sturen via een pb, dan kan je de foto’s bekijken ;)

Liefs Fem :116:

Guest Twijfel1

Heee Silvia!

Ik heb vrijdag op het werk te horen gekregen dat ik 3 weken vrij krijg :59::35::5:

Dus 18 April word nu echt mijn dag!!! Het staat vast!

Krijg de tijd allemaal nog te horen en hoe nu verder maar het gebeurd de 18de! Whaaaa toch nu al wel erg snel!

Ik heb het gisteren ook tegen mijn (tweeling)broer gezegd en ga het nu langzaam tegen de opa`s en oma`s zeggen! (die kijken er toch nog net iets anders tegen aan ;-)) maar tot nu toe alleen hele leuke reacties!

En zeker van m`n vriendinnetjes!

Thnxx! Ik houd je op de hoogte en jij ook succes!!

Liefss Twijfel!

@ Feminine: Je foto's zijn echt ontzettend mooi! Het is mooi om te zien dat de foto's die ik tot nu toe heb gezien (geopereerd door Nio) zo ontzettend mooi zijn! Dat geeft me dan wel nog een beter gevoel naar mijn keuze toe :)!

@ Twijfel1: Jeetje ik ben zooooo jaloers dat jij zo snel al mag. Ik kan helaas niet vanwege mijn stage, anders had ik het ook graag nu al laten doen. Jeetje wat spannend zeg, nou we houden elkaar in ieder geval op de hoogte! Ik heb gister gebeld voor een 2e consult...het zat me toch een beetje dwars dat ik nie zeker ben van het aantal cc. Het zijn nou eenmaal niet een paar schoenen die je koopt. Dus heb gevraagd of ik nog een keer op gesprek kon komen voor het bepalen van het aantal cc. Niet dat ik het nu niet goed vind, maar gewoon om zeker te zijn van mijn zaak :)! Dus 23 april ga ik op 2e consult...weer iets om naar uit te kijken haha!

Succes met het aftellen en hou me op de hogte!

Guest Twijfel1

Groot gelijk dat je nog een keer op gesprek gaat! Het is idd niet maar iets wat je ondergaat! En daar moet je helemaal 100% achterstaan!

Ik ga het er voor m`n operatie nog 1 keer goed over hebben! Ik wil graag van te voren weten hoeveel het precies word! Hij heeft wel gezegd we kijken tijdens de operatie wat mooi bij je lichaam staat, maar een beetje een idee hebben wat het nu precies word is wel fijn! Of het echt die 245cc word!

Hahah idd iets om weer naar uit te kijken! Dan lijkt het daarna niet zo lang meer ;-)..! Het lijkt nu lang maar voor je het weet is het zover!

Liefs Twijfel1

@ Feminine: Je foto's zijn echt ontzettend mooi! Het is mooi om te zien dat de foto's die ik tot nu toe heb gezien (geopereerd door Nio) zo ontzettend mooi zijn! Dat geeft me dan wel nog een beter gevoel naar mijn keuze toe :)!

Dank je meid, ik dacht net zoals jou dat al het werk wat ik van hem zag zo mooi was :D

dat stelt je toch gerust en sta je zeker achter je keuze.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.