Ga naar inhoud

Shoompie : 14 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey Shoompie,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! :64: Ben erg benieuwd naar je resultaat hoor, maar jij vast nog meer haha

Doe lekker rustig aan, de drie eerste dagen zijn het slechts, daarna gaat het steeds iets beter. Wens je een voorspoedig herstel toe! Laat je maar lekker verwennen!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shoompie,

Hoe gaat het met je? Je bent al ruim een weekje po weer, dus wij willen een updateje! :D

Ben ook nog steeds benieuwd naar je resultaat, dus bij deze, zou ik je ww mogen? :106:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je ww! Meteen gaan spieken natuurlijk, :49: meid daar mag je trots op zijn hoor! Ze zijn nu al prachtig pas 7 d po én ze worden alleen nog maar mooier!!! :136:

Geniet van ze! :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je ww! Meteen gaan spieken natuurlijk, :49: meid daar mag je trots op zijn hoor! Ze zijn nu al prachtig pas 7 d po én ze worden alleen nog maar mooier!!! :136:

Geniet van ze! :55:

Dank je wel Eefje, Ik heb een up date er op gezet bij mijn profiel. Ben super blij met mijn :1big_boobs: en nu na 10 po gaat het super. Het slapen gaat al een aantal dagen veel beter en vanochtend heb ik nog een paar uurtjes op mijn zij geslapen. HEERLIJK. Het is alleen jammer dat mijn linkerborst nog zo vervelend doet. Hij doet echt pijn en is gezwollen. Met die borst had ik al problemen voor de bv. Afgelopen jaar zijn er al diverse mammo's en echo's van gemaakt,niets kwaadaardigs gevonden. Hij zal gewoon wat langer nodig hebben om te herstellen.Ben super blij met mijn cupmaat. Niet groot, een hand vol, wat past bij mijn figuur. Ga even mijn marteltuig wassen en zelf in het zonnetje zitten met een boekje en mijn :1boobs: even laten luchten LOL.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben vandaag 2 weken po en het gaat onwijs goed. tuurlijk af en toe nog een pijntje hier en daar. Vanochtend zijn de hechtingen er uit gegaan en het eerste wat ze bij de huisarts zeiden dat de littekens zo mooi eruit zagen. Ik ben alleen met de auto gegaan,maar vond het niet echt fijn. Het schakelen was toch nog wel moeilijk. Het slapen gaat ook vrij goed en slaap al op mijn rechterzij,maar heb nog de steun omhoog staan in mijn bed.Mijn linkerborst blijft vervelend doen en voelt ook nog super gespannen en is groter. Moet wel in de gaten houden dat ik niet teveel wil doen,maar dat herkennen jullie vast wel :115:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.