Ga naar inhoud

Shoompie : 14 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Even voorstellen, ben bijna 35 jaar, moeder van 2 fantastische kerels van 10 en 12 jaar oud.

Altijd al een kleine cupmaat gehad. Aa/a 70 Ik ben 1.68 en weeg rond de 60 kilo.

Als goede voornemen had ik, dat ik dit jaar aan mezelf ging denken en vandaar de stap om toch voor de bv te gaan.

Na 15 jaar van twijfelen heb ik vrijdag een consult bij Dr Plovier en 21 april bij Dr v.Selms.

Zijn er ook dames die uit de buurt van Noord Holland komen en een bv in Belgié hebben laten doen.

Ben erg benieuwd naar de ervaringen ivm de reistijd na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Leuk dat je een consult hebt bij dr Plovier! Op welke maat wil je uitkomen?

Ik woon in de buurt van Rotterdam en doe er ongv anderhalf a twee uur over. De moeite waard voor mooie boobs!!

Ben benieuwd wat hij je adviseert, wanneer wil je ongv geopereerd worden?

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Shoompie,

Welkom hier op het Borstenforum :D

En wat goed dat je aan jezelf gaat denken!

Helaas kan ik je niet helpen als het om reistijd gaat, maar er zijn vast wel dames die je daar meer over kunnen vertellen.

Heel veel lees- en kijkplezier hier op het forum :35:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

welkom hier!

dan weet ik denk ik al voor wie jij gaat kiezen... :D

Ik denk voor dr.plovier

ben zelf ook door hem geholpen net als heel veel meiden hier!

Succes met je consulten, ben benieuwd wat je aangeraden word!

welke cupmaat wil je zelf uitkome?

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi Dames,

Wat een gezellig ontvangst hier.

Jazzy hoe laat heb jij de afspraak?

Ik rond 16.00.

Hoeveel cc ik wil, geen idee.

Ik heb altijd een kleine cup gehad en weet niet echt wat bij mijn figuur past.

Gewoon dat het er mooi uit ziet met een jurkje of topje.

Dr Plovier net zelf aan de telefoon gehad en gevraagd wanneer ik eventueel voor de Bv terecht kon.

Eventueel maandag al of 14 april en anders wordt het in mei.

Even kijken hoe snel ik de hulptroepen kan opscharrelen voor hulp met mijn hond.

Die kan ik 6 weken niet uitlaten en niet iedereen kan met mijn hond lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi schoompie welkom!!

Ik zelf woon ook in noordholland en ik ga naar de boerhaave in amsterdam(is voor mijn 20 min rijden).

Wat mij tegen stond was de reistijd,en dan voor de na cotrole en stel er is wat dan moet je weer dat eind terug!

Maar er zijn er genoeg die het er wel voorover hebben,dit forum staan vol van meiden die door plovier zijn behandeld vaak met super mooi resultaat!

Aantal cc's is best moeilijk,ik zou 350-375 krijgen maar twijvel toch wat dus heb volgende week een nieuw consult en wil dan voor de 400 gaan als het mogelijk is.

Laat je gewoon goed adviseren,en kies de arts waar je je het beste bij voelt.

Ik wens je heel veel succes met zoeken!!

groetjes mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames.

Net terug uit België vandaan en ik had wat stress ivm met een prive situatie en ben daardoor de helft vergeten te vragen aan Dr Plovier.

Kwamen ook nog eens dik een half uur te laat, maar we werden vriendelijk ontvangen.

Zelf wist ik niet hoeveel cc het mooiste zou zijn,want ik wil niet te groot,maar gewoon een natuurlijke look.

Dr Plovier stelde minimaal 350 cc voor.

Mijn hond kan ik gaan uitlaten als ik denk dat ik het red.

Ik heb een hond die 65 kilo weegt,normaal trekt hij niet zo erg,maar hij is vrij onderdanig naar andere honden toe en dan moet ik hem wel meetrekken.

Ik ga nu lekker mijn bedje in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shoompie

Op welke maat wil je ongeveer uitkomen? Gelukkig kan je je hond wel uitlaten als je het red, lijkt me erg vervelend om elke keer hulp te moeten inschakelen.Ik had Dr.Plovier ok gevraagd na hoelang ik mijn zoontje weer in het fietsstoeltje mocht tillen, hij zei ook wanneer ik het weer red. Alleen weet ik het niet zo goed hoor want mijn zoontje is 5 jaar en weegt wel wat plus ik moet hem echt omhoog tillen. Wat vond je zelf van het consult? En Dr.Plovier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi schoompie welkom!!

Ik zelf woon ook in noordholland en ik ga naar de boerhaave in amsterdam(is voor mijn 20 min rijden).

Wat mij tegen stond was de reistijd,en dan voor de na cotrole en stel er is wat dan moet je weer dat eind terug!

Maar er zijn er genoeg die het er wel voorover hebben,dit forum staan vol van meiden die door plovier zijn behandeld vaak met super mooi resultaat!

Aantal cc's is best moeilijk,ik zou 350-375 krijgen maar twijvel toch wat dus heb volgende week een nieuw consult en wil dan voor de 400 gaan als het mogelijk is.

Laat je gewoon goed adviseren,en kies de arts waar je je het beste bij voelt.

Ik wens je heel veel succes met zoeken!!

groetjes mar

Een kennis van mij heeft het ook in de Boerhaave kliniek laten doen en haar borsten zien er ook echt geweldig en super natuurlijk uit.

voor de nacontrole hoef ik niet terug als ik dat niet wil. Ik kan ook naar de huisarts toe.

De rit er naar toe viel mee, maar ja dat is nu makkelijk te zeggen. De terug weg zal wel minder zijn. De snelweg was vrij hobbelig in België.

Wat is er bij je 2de consult uitgekomen kwa cc's? Ik vind het ook moeilijk maar het wordt minimaal 350/375.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shoompie

Op welke maat wil je ongeveer uitkomen? Gelukkig kan je je hond wel uitlaten als je het red, lijkt me erg vervelend om elke keer hulp te moeten inschakelen.Ik had Dr.Plovier ok gevraagd na hoelang ik mijn zoontje weer in het fietsstoeltje mocht tillen, hij zei ook wanneer ik het weer red. Alleen weet ik het niet zo goed hoor want mijn zoontje is 5 jaar en weegt wel wat plus ik moet hem echt omhoog tillen. Wat vond je zelf van het consult? En Dr.Plovier?

Het consult zelf is een beetje langs me heen gegaan. Ik had op dat moment veel stress ergens anders door en was ook de helft vergeten te vragen. Dr Plovier niets mis mee hoor en de ontvangst van de dames achter de balie was heel warm. Terwijl we veel te laat binnen kwamen door een flinke file rond Brussel.

Ik zal Dr Plovier nog even bellen van de week voor de overige vragen die ik heb.

Ik weet echt niet op welke maat ik wil uitkomen, alleen dat het er mooi uitziet in kleding e.d.

Heb je al een oplossing gevonden om je zoontje goed omhoog te tillen? Je kan het ook aan andere vragen of ze hem er even in willen tillen.

Mijn jongens zijn gelukkig al wat ouder en kunnen zich zelf redden en mij dus ook goed helpen de aankomende weken in het huishouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog een kleine week te gaan en dan gaat het gebeuren.

Nu wilde ik vanmiddag de medicatie ophalen bij de apotheek kreeg ik te horen dat ik een stempen van mijn HA nodig had, omdat het een Belgisch recept was.

Heeft 1 van jullie dat ook zo moeten doen of kregen jullie het gewoon mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shoompie, voor jou is het ook al bijna he!

Ik kreeg de pijnstillers gewoon mee hoor, moest het alleen wel zelf betalen.

:116:

ik snapte er ook helemaal niets van,maar ik kreeg mooi de meds niet mee.

overmorgen maar even de ha bellen.

Hoe gaat het met jou?

knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Eefje, ik heb heerlijk geslapen en over een paar minuten vertrekken we richting België.

Het is voor ons 3 en half uur rijden. Ben net nog even heerlijk onder de douche geweest.

Hopelijk kan ik mijn verslag vanavond al schrijven.

Knuffie,

Shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij mijn operatie verslag van 14 april.

Ik stond gepland voor 13.30 en moest me om 12.30 melden.

Wij waren om 7.30 vertrokken ivm files, dat viel onwijs mee en we waren er al om 11.00. Nog wat rond gereden in Overijsse en daarna hebben mijn man en ik ons gemeld bij de balie om 11.45.We konden meteen door naar onze prive kamer. Rond half 1 kwam de anesthesist langs en om 13.45 kwam Dr Plovier langs en nog gevraagd over het aantal cc's en nog een foto laten zien zoals ik het niet wilde hebben. Dr Plovier had opgeschreven tussen de 350 en 400 cc,maar ik benadrukte nog een keer dat ik niet te grote borsten wilde hebben. Om 13.10 werd ik opgehaald door de anesthesist en liepen we samen naar de operatietafel.

Ik ging liggen infuus werd er ingeprikt en ik zei dat ik wat gespannen was en de anesthesist zei dat geef ik alvast wat pre medicatie en ik lag daar en zag alles al draaien en hoorde mezelf nog wel even wat zeggen en toen was ik weg. en werd ik wakker op mijn kamertje en manlief zat er al.

Ik lag nog aangesloten op het infuus en heb in totaal 3 zakken glucose gekregen. Ik ben niets gewend kwa medicatie/alcohol en was gewoon erg flauw.

Ik was rond 14.45 terug op mijn kamer. Ik had een hele lieve mevrouw, die mij goed verzorgde. kreeg eerst wat water en daarna een glas cola en rond 18.00 wat tucjes omdat ik steeds bijna flauw viel.

Om 18.30 vertrokken en de rit was aardig te doen. Na 3.5 uur was ik weer thuis. Alleen toen ik uit de auto stapte voelde ik me goed beroerd.

Mijn kinders stonden mij al op te wachten en het was ondertussen al 22.00. Heb even gezeten en ben toen naar boven gegaan.

De 1ste nacht was echt een ramp, ik had echt heel veel pijn, wat ik absoluut niet verwacht had. 15 april was mijn man jarig smiddags en sávonds visite gehad.

Ben zelf rond 23.30 naar bed gegaan. de 2de nacht ging wel iets beter, maar ik heb flink last van mijn linker kant tot onder aan mijn ribben.

Heb het er ook flink benauwd van. Nog een paar dagen en dan zal het wel wat beter gaan.

net al even wat troepies opgeruimd van gister,maar kan nog niet veel.

Ik heb 6 jaar geleden een buik wand correctie gehad, maar daar heb ik helemaal geen pijn aan gehad en had dus verwacht dat dit ook wel zou meevallen.

Pfff ik ben geen zeurder,maar loop nu echt steen en been te klagen en ben vervelend hahaha.

Dr Plovier heeft er uiteindelijk 360 cc sebbin in gedaan.

Ik heb nog niet gekeken. Ik denk dat ik morgen even ga kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shoompie,

Wat een leuk verslag zeg! Wel erg vervelend dat je zo veel pijn hebt. Sterkte daarmee, en van harte gefeliciteerd met je boobs!! Op welke maat ben je uitgekomen?

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shoompie,

Wat een leuk verslag zeg! Wel erg vervelend dat je zo veel pijn hebt. Sterkte daarmee, en van harte gefeliciteerd met je boobs!! Op welke maat ben je uitgekomen?

Groetjes Mireille

dag mireille,

tja het is even vervelend over een paar dagen lach ik er waarschijnlijk om. Ik hoop op een c cup uit te komen, niet groter in ieder geval.

bedankt voor je leuke berichtje en voor jou is het ook bijna zover.

Knuf,

shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.