Ga naar inhoud

Welke lingerie past bij jouw karakter ?


B-Cupje

Aanbevolen berichten

Rode tinten

Vurig en gepassioneerd? Tooi je in rode lingerie. De kleur is niet voor doetjes, deze vrouwen zijn rechtuit en geven graag aan wat ze willen.

Draagt een vrouw bij het begin van het nieuwe jaar rode lingerie, heeft ze niet alleen tijdens Oud- naar Nieuwjaar geluk, maar het ganse jaar. Die volkwsijsheid wordt nog in veel landen toegepast. Ook straalt rood passie, opwinding en levenskracht uit. Niet voor niets wordt rood gedragen om iemand te overtuigen. Alleen al door er naar te staren, versnelt de ademhaling en stijgt de bloeddruk.

Zwart

Ben je het charmante type, dan is een zwart setje ideaal. Zwarte lingerie geeft een zwoele en tegelijk krachtige indruk. De lievelingskleur onder de jongere generatie doet het ook bijzonder goed bij de oudere dame. Zwart staat voor iemand die onafhankelijk is, een subtiele charme heeft en erg passioneel is.

Wit

Wit straalt onschuld uit, maar hoeft daarom niet verborgen te blijven. Een vrouw die deze kleur draagt, staat open voor suggestie. Ze is een ijverige leerlinge die op zoek is naar een simpeler leven, vol puurheid.

Roze

Het romantische type draagt roze slipjes en dito beha. Deze zachte persoonlijkheid zoekt genegenheid en wil zich veilig voelen. Ze heeft nood aan veel affectie, is vrouwelijk sensueel maar zal nooit het initiatief nemen.

Vleeskleurig

Draag je meer huidskleurige setjes, ben je een open type. Je staat met beide voeten op de grond, bent tevreden met jezelf en hebt eigenlijk niets te verbergen. Vleeskleurige beha's onthullen een natuurlijke, makkelijke, open en nuchtere persoonlijkheid. bron : HLN

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ik hou van vanalles,ligt aan me kleding en stemming.:44:

Rood is mooi voor erbij,zwart past vaak overal wel bij,wit voor doorschijnende kleertjes,roze voor t meisjesachtige,etc etc..

Dus ik heb heel vele kleurtjes in me kast alleen idd geen vleeskleurig,dan liever nix .:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt aan mijn humeur ik draag alles behalve vleeskleurig....staat zo raar bij mij :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.