Ga naar inhoud

SUPER TIP om recht te komen na BV


Aanbevolen berichten

Ik heb 24 maart mijn borstvergroting gehad (260cc) onder de spier.

Het rechtkomen was een ramp totdat ik 24h na de operatie ga bij mijn chirurg en me

verteld je weet toch hoe je dat moet doen?...

Je ligt plat op je rug pakt met je handen je knieholtes vast rechts en links en schommel totdat

je recht komt. De druk voel je wel maar helemaal niet zo erg als dat je op welke andere manier ook doet.

Zelfs als ik in de living zit in de salon. Handen in de knieholtes, schommelen en recht zijn we :-)

Een heerlijke tip die ik zeker en vast wilde delen!

Succes allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lig niet plat, lig constant met een paar kussens in mijn rug zodat ik meer zit dan lig, en zo dus makkelijk overeind kom :D

Met slapen idem dito, mag ook niet plat liggen van mijn pc..

:116:

Nee lig ook niet volledig plat want gaat niet. Maar je moet dit zeker en vast eens proberen het helpt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indd goede tip :35:

Ik heb het zelf ondekt en het werkt na mijn idee het beste van alle andere methodes (na ze allemaal al geprobeerd te hebben pff) ik strek mijn benen als ik bijna recht zit, dan gaat dat laatste stukje nog net ff wat soepeler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaa klopt zo deed ik dat ook ik deed niet mijn knieholtes vasthouden dat vond ik te pijlijk maak ik deed me knieen intrekken en dan flink schommele en dan zat ik zo overeind:D

goed van je dit te melden ik kwam er pas na 3 dagen achter:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi dit probeerde ik ook maar het gewicht van mn boobies bij het overeind komen was me te pijnlijk :blush:

Ik deed gemiddeld een kwartier tot half uur erover voordat ik rechtop zat en dan uit bed schuifelen :blush:

Gelukkig na 3 dagen was dat voorbij hihi!

Goeie tip

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaa klopt zo deed ik dat ook ik deed niet mijn knieholtes vasthouden dat vond ik te pijlijk maak ik deed me knieen intrekken en dan flink schommele en dan zat ik zo overeind:D

goed van je dit te melden ik kwam er pas na 3 dagen achter:D

ja idem hier na bijna 2 dagen. Wilde deze tip echt meegeven aan de mensen die nog een operatie moeten ondergaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, dat is inderdaad een goede tip :14:

Ik had gelukkig aan mijn kant van het bed een crosstrainer staan (die te weinig gebruikt wordt...)

En dan deed ik m'n linkervoet onder een stang van die crosstrainer haken en kon ik rechtop komen :rolleyes:

Dat ging dan wel vanuit m'n buikspieren, maar dan had ik geen last van m'n borsten :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik heb gelukkig héél stevige buikspieren. Ik liet me even op m'n bed wiebelen op m'n poep met gebogen benen en....daar ging ik :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.