Jump to content

90 A naar 90 C of D

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een hele brede omvang van 90 cm met 'n kleine A of Aa cup. Ik kan hier vooral voorbeelden vinden van meiden met 70 t/m 80 omvang... Ik wilde zo graag 'n voorbeeld van hoe het kan worden na 375cc omdat ik bang ben dat het met mijn breedte te klein uit gaat vallen... Ik zou graag naar 'n volle C of kleine D gaan....

Heey meid,

Welkom :136:

Ik kan je helaas niet helpen met je vraag of er meer dames zijn zelf zit ik aan de 70 :blush:

Ik ben met 325 bijna 5 cupmaten omhoog gegaan maar dit komt door mijn omgvang.

Ik denk dat 375 genoeg gaat zijn voor een c? Ik heb eigenlijk niet zo veel idee of dit genoeg is, het valt tenslotte toch bij iedereen anders uit ;)

Als je twijfelt zou ik nog een afspraak maken met je arts en maak hem duidelijk welke cup je zou willen!

Heel veel succes meid

Weken po.. Ik weet niet of je voor of achter de spier krijgt? Ik heb voor.. Dan heb je ook nog rond en anatomisch en laag, midden en hoog profiel.. Als je er zeker van wil zijn zou ik je pc nog is om advies vragen maar ook die kan je niet garanderen dat je die cup maat krijgt.. Als je groter kan zou ik zeker groter gaan! T went ontzettend snel!

Liefs Chantal

Weken po.. Ik weet niet of je voor of achter de spier krijgt? Ik heb voor.. Dan heb je ook nog rond en anatomisch en laag, midden en hoog profiel.. Als je er zeker van wil zijn zou ik je pc nog is om advies vragen maar ook die kan je niet garanderen dat je die cup maat krijgt.. Als je groter kan zou ik zeker groter gaan! T went ontzettend snel!

Liefs Chantal

Ik krijg voor de spier... anatomisch en 'n middel maat profiel Ik was aan 't passen en omdat ik best breed ben zei de consulente dat ik niet TE veel moest nemen omdat je dan dik lijkt ipv mooi in verhouding....

Oehhh lastig lastig :) toch nog maar even bellen ja...

Oke, ik heb dat ook voor de spier anatomisch middel profiel en heb met 350 cc een 75 d.. Ja t is verdomt moeilijk die cupmaten/cc's.. Ik denk dat niemand je hier echt kan helpen.. ik zou je arts bellen en het nog even duidelijk uitleggen wat je wil en dan komt het vast goed! Ik werd helemaal onzeker en gek van verschillende verhalen die ik hier las! Dus meis ik adviseer een ding bespreek t met je arts die heeft jou lengte, gewicht en bouw in levende lijven gezien en ik denk zo we zijn er zo op vooruit gegaan dus die cupmaat wat maakt het uit:) succes meis.. Ik hoor t graag van je..

*** Ik vind t misschien ook wel een beetje weinig voor jouw omvang, het scheelt wel dat je ze voor de spier krijgt, dan vallen de cc's niet weg.

Ik weet alleen van Duncan van dit forum die ook een bredere omvang had, die had 450 laten steken, en dat was amper te zien. Zij heeft toen een wissel gehad, misschien kan je eens naar dat dagboekje zoeken? Ben je ook groot? En als je twijfelt altijd ff een aavullend consult aanvragen bij je pc, beter je twijfels goed laten merken ipv dat je achteraf spijt zou krijgen..

Groetjes van Ingrid.

Hey Luna

Ik denk dat de chirurg dit toch wel het beste kan inschatten!

Die heeft jou per slot van rekening in levende lijve gezien!

Als je twijfelt zou ik toch een nieuwe afspraak maken of misschien kun je ook wel bellen!

Wat Ingrid K zegt, over Duncan.

Dat topic staat bij : prothesewissel

zij had eerst 450cc en daarna 900cc....en ze zijn helemaal niet megagroot maar práchtig!!!

Moet je maar eens naar de foto´s kijken.

Ik weet natuurlijk niet wat jou lengte en gewicht is....dat heeft er ook nog wel mee te maken!

Hey Luna

Ik denk dat de chirurg dit toch wel het beste kan inschatten!

Die heeft jou per slot van rekening in levende lijve gezien!

Als je twijfelt zou ik toch een nieuwe afspraak maken of misschien kun je ook wel bellen!

Wat Ingrid K zegt, over Duncan.

Dat topic staat bij : prothesewissel

zij had eerst 450cc en daarna 900cc....en ze zijn helemaal niet megagroot maar práchtig!!!

Moet je maar eens naar de foto´s kijken.

Ik weet natuurlijk niet wat jou lengte en gewicht is....dat heeft er ook nog wel mee te maken!

Ik zal haar eens op gaan zoeken :)

Ik ben 170cm en weeg 73 ben dus niet heel slank, ben 'n soort appelvorm ik heb best 'n buikje daarom wil ik dus ook weer niet dat ik 'n boerinnen uiterlijk krijg... Ik ga eens bij Duncan kijken!

Hoi Luna,

Mijn omvang is 80E nu soms 75 F.

Je moet rekening houden als je een brede borst hebt dat je veel cc's nodig hebt om de projectie naar voren te krijgen. Ik heb 450 cc gekregen. Mijn fotos staan in de gallerij.

Groetjes

Hoi Luna,

Mijn omvang is 80E nu soms 75 F.

Je moet rekening houden als je een brede borst hebt dat je veel cc's nodig hebt om de projectie naar voren te krijgen. Ik heb 450 cc gekregen. Mijn fotos staan in de gallerij.

Groetjes

Hey Jayro,

Bedankt voor je informatie, heb even je foto's bekeken, ziet er goed uit! Als ik dat zo zie is 'n E of F cupje ook wel leuk :)

Hallo

Zelf onderga ik op vrijdag 8 april mijn lang verwachte borstvergroting :) spannend!!!!!!!!!!

Maar net zoals jij ben ik ook niet super slank. En inderdaad als je de foto's hier bekijkt denk ik van oei ga ik wel genoeg gekozen hebben. Bij mij gaat er 330 cc in achter de spier, ook op aanraden van mijn pc. Dit was een mooie verhouding met de rest van mjn lichaam, en ja als ik groter zou gaan zou ik juist zwaarder beginnen lijken, wat natuurlijk niet de bedoeling is. Dus ik vertrouw op de kennis van mijn pc.

Groetjes city

*** Ik heb ook een omtrek van 80, en heb 450 cc onder de spier gekregen. Ik weeg 68 kg bij 1.72. Heb wel een slanke taille maar wel heel stevige shouderpartij (genetisch, plus veel spiermassa door bodypump). Ik heb wel een lift gehad, mijn foto's kan je onder het kopje borstlift vinden in de galerij (of op het foto'tje bij mijn naam).

Het is misschien ook best waar dat je met grotere borsten steviger lijkt. Als je een heel fijn poppetje bent dan valt dat wel mee, maar als je wat steviger gebouwd bent dan lijk je misschien dikker door grote borsten. Gulden middenweg is dan ok, de pc zal er wel kijk op hebben. Als alles maar mooi in proportie is. Ikzelf zit nu op een 80E of 75F, dat lijkt groot, maar valt best wel mee in t echt.

Groetjes van Ingrid.

Nou... Ik heb even telefonisch contact gehad met de consulente, alles komt goed :) ik krijg gewoon mijn C of Dtje :)

Ik moest niet teveel lezen over de omvang en maten van anderen zei ze, ik ben goed opgemeten en alles komt goed :):43:

't heeft niet eens zoveel met mijn omvang te maken maar met de maat van de protheses dus 't gaat niet anders uitvallen omdat ik breed ben, dat klinkt ook wel logisch op zich...

Ik begin wel heeeeel zenuwachtig te worden nu, had vannacht helemaal kriebels! Poeh!! Eerst is het een wens en nu ga ik het ineens echt doen! Nog 1 weekje!!! Dan heb ik ze :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.