Ga naar inhoud

Vocht!!!


Aanbevolen berichten

Lieve dames,

Ik ben op vrijdag 18 maart door dokter Plovier geopereerd in de Beclinic. Ik heb van hem 475 high profile gekregen en echt veel had ik niet om mee te beginnen dus mijn huid is behoorlijk strak getrokken. Na de operatie was er natuurlijk allemaal vocht, dit schijnt normaal te zijn.. Het is alleen nog steeds niet weg en lijkt ook helemaal niet minder te zijn geworden dan eerst!! Ik vind het geen gezicht en het voelt hard en een beetje pijnlijk aan. Ook staan mijn borsten nog uit elkaar en ik denk dat dit minder wordt als het vocht weg is. Heeft een van jullie er ervaring mee dat er zo lang vocht achter bleef (inmiddels 9 dagen P.O.)? En hebben jullie tips om hier vanaf te komen? Ik heb foto's in mijn album geplaatst zodat je kunt zien hoe dik de bobbel tussen mijn borsten is haha geen gezicht. Ik hoop snel van jullie te horen!

Liefs,

Joya :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joya

gefeliciteerd met je :1boobs:

het is heel moeilijk te zeggen ,bij mij was het vocht binnen 3 weken helemaal weg ,na 5 weken voelden ze weer helemaal als van ouds

en vandaag 6 weken po ,en nu vind ik het resultaat als mooist ,mooi natuurlijk .

maar bij de ene heeft het meer tijd nodig als bij de ander ,maar jij bent pas 9 po dus dat is nog best kort ,denk dat je even geduld moet hebben ha ha ,komt helemaal goed ,heb net in je album gekeken ziet er mooi uit hoor

maar ik herken je verhaal ,ik dacht ook ze ploffen dalijk uit elkaar ha ha ,maar komt helemaal goed

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joya,

Hier is een link over vochtafdrijvende middelen op het forum, hoop dat je er iets mee kunt.

Ik ben nu een maand po en heb nog steeds last van vocht op mijn buik. Ik heb inhet begin brandnetelthee gedronken maar ik denk dat het gewoon tijd nodig heeft. Hoor de meeste meiden hier op het forum over 3 weken, dan is het meeste vocht wel uit je lichaam.

Heb even je foto's bekeken maar ik vind het wel meevallen met het uit elkaar staan het ziet er mooi uit, ook dit zal na een paar weken minder zijn hoor, kijk maar eens in de galerij bij andere meiden.

Verder alles goed gegaan, niet te veel pijn?

Groetjes Renate

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste dames,

Bedankt voor alle reacties!! Renate, super die link, kan er zeker wat mee :) Ik heb nu niet meer zoveel pijn, slik ook geen pijnstillers meer sinds een paar dagen. Ik heb wel een beetje een branderig gevoel op mijn tepels af en toe maar wel al het gevoel erin terug dus ben zeer tevreden.

Nogmaals bedankt voor de tips :116:

Liefs,

Joya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.