Ga naar inhoud

Prettyboobs : 4 april 2011 : Dr. De Maerteleire : Mediclinic


Aanbevolen berichten

Hey PrettyBoobs!

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten! :1bouncingboobs:

wat fijn dat de operatie zelf zo goed is gegaan!!

en jammer van de pijn! maar wie weet gaat het vandaag al een stukje beter! ik hoop het voor je!!

Heel veel succes met je herstel! laat je lekker verwennen en pak je rust! :71:

veel liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat inderdaad al een pak beter vandaag...alleen nog die steken in mijn linkerborst!

Ik neem ook mijn pijnstillers (ik mag ze om de 4u) steeds op tijd, ook 's nachts staat mijn lieve man ervoor op!

ik kan mezelf al redelijk goed behelpen, kan kleine dingen dragen enzo...moesten die steken er niet zijn, zou ik nog meer kunnen. Ik heb precies ook de indruk dat ik niet zoveel last heb van zwelling....maar dat kan misschien nog komen!

We slaan er ons samen door Esther....leuk om mee het herstel te volgen van iemand die op dezelfde dag als jij geopereerd werd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt vooral steken in je linkerborst? Ik voel het juist in mn rechter als ik bijv. wil opstaan.

Ik kreeg vandaag wel mn zus op 'zieken'bezoek en merk dat lachen echt heel veel pijn doet!

Nu probeer ik me zo rustig mogelijk te houden, morgen zal het vast wel weer beter gaan.

Ik zou douchen vandaag, maar had het gevoel dat ze eraf zouden vallen! Ik wilde gelijk mn bh weer aan.

Ik ga morgen wel douchen, durfde het echt nog niet hoor vandaag. Ik heb wel al foto's gemaakt, die zal ik zo online zetten.

Heb jij ook al foto's? En durfde jij wel te douchen vandaag?

X Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag voor het eerst mijn beha uit gedaan en dat voelde inderdaad heel erg raar! :rolleyes:

Wel ook leuk natuurlijk! Meteen ook de omtrek gemeten en ik kom momenteel op 91 cm *glunder*

Lachen doet inderdaad bij mij ook veel pijn! En te plat liggen ook!

Douchen heb ik nog niet gedurfd...ik hoop dat het morgen wel lukt!

Heb vandaag een eerste foto gemaakt, maar moet ze wel nog op het forum plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik wilde je even succes wensen morgen, met je eerste werkdag. Ik was vandaag een halve dag aan het werk,

maar ik vond het wel zwaar. Dit komt natuurlijk ook doordat we al anderhalve week 'bank'hangen.

Ik had niet zozeer pijn, maar was wel heel moe. Doe maar lekker rustig aan morgen :)

Ben benieuwd hoe jouw eerste dag gaat! Ik werk morgen nog en dan heb ik lekker weekend.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kleine update, 12 dagen PO

Ik ben al 2 dagen terug aan het werk en dat gaat super. Ik ben gewoon voorzichtig in wat ik doe...

Niemand heeft al iets gemerkt denk ik.

Ik neem niets meer van medicatie en heb ook geen pijn meer! Het stilzitten en niets doen wordt wel moeilijker en moeilijker.

Nog 4 weken en dan mag die rotbeha uit :) wachten duurde nooit zo lang!

2 weken geleden had ik nog volop stress en ondertussen is alles achter de rug, ook de pijn! Het gaat erg snel.

Binnen 5 dagen gaan de draadjes eruit. Ben benieuwd wat de pc van mijn borsten vindt :rolleyes:

Ik vind ze alvast geweldig!!!

Ik vraag me eigenlijk wel nog af tot wanneer je nog complicaties en ontstekingen kan krijgen?

Is de kans hierop na 6 weken ook zo goed als weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.