Ga naar inhoud

Prettyboobs : 4 april 2011 : Dr. De Maerteleire : Mediclinic


Aanbevolen berichten

Dag ladies,

Jaja, deze bange luis heeft het gedurfd! Het is allemaal heel snel gegaan...van 'Nee, ik durf écht niet!' tot 'ok, datum staat vast' :)

Dit is het best voor mij, anders blijf ik maar twijfelen en doe ik het toch niet! Ik heb er nog geen dag spijt van...

Hello!!

Heel goed! Dat is ook het beste! Niet meer twijfelen en gewoon doen! En het is echt al bijna!! Spannenddd!!!

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo , kort en bondig !!

snelle beslissing en niet te lang moeten wachten is misschien wel de beste oplossing hoor !!

ik heb begin januari de knoop doorgehakt : ja ! ik doe het ! op 18 februari op consult geweest en sinds 17 maart heb ik ze eindelijk ! allemaal de moeite waard geweest ! super happy !

maar indien ik het opnieuw zou doen zou ik liever alles op een zo kort mogelijke tijd plannen want van dat wachten werd ik heel zenuwachtig !

welke maat heb je nu ? en op welke hoop je uit te komen ?

als je vragen hebt : vuur maar af ! hier op het forum dames genoeg die bereid zijn om je verder te helpen !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat was voor mij ook het beste...zo snel mogelijk zonder teveel tijd om na te denken! Gewoon doen! Het was ofwel nu, ofwel pas na de zomer. En ik wil uiteraard pronken met de boobs he ;-)

@ anneken: nu 70B en hopelijk daarna een 70D

@ esther: ja? Leuk hoor! En zelfs kortbij elkaar op de operatietafel ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het zover! :rolleyes:

Ik besef het echt nog niet denk ik...had verwacht helemaal nerveus te zijn...niet dus! Tot nu toe voel ik me heel relaxed...morgen zal het wat anders zijn vrees ik!

Dat we maar snel 48u verder zijn, dan zit ik hier nu te typen met mijn nieuwe :1bouncingboobs: in de weg, hahahahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prettyboobs! Ik heb ook geen last van zenuwen, raar he! Ik geniet ervan dat ik nog lekker op mn buik kan slapen.

Nog maar 1 nachtje slapen Woehoee!! Hoe laat wordt jij geopereerd? Ik moet er om 12 uur zijn en de operatie is om 13 uur.

Morgen hebben we boobs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esther en prettyboobs,

Ik wil jullie alvast heel veel succes wensen morgen!!!

Nog lekker 1 nacht heerlijk op je buik slapen en morgen hebben jullie boobs. Ben benieuwd naar jullie verslag.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miemsje, thx! Mijn verslagje komt er dinsdag waarschijnlijk aan! Hopelijk helemaal positief :unsure:

De zenuwen komen toch al iets meer op....vooral omdat het volledige narcose is :unsure:

Esther, ik moet binnen als jij naar huis mag...ik zal aan je denken!! Manman, kan echt niet geloven dat het morgen ONZE dag is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes morgen.

Iedereen is wel wat zenuwachtig.

Achteraf gaan we zeggen dat het voor niets nidig is.

Maar ja gezonde zenuwen zijn er was. Zou het raar vinden als er geen zijn.

Gr Pinki en een goed herstel zonder al te veel pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit nog steeds te wachten...binnen 2 uurtjes vertrekken we naar de kliniek! Vriendje heeft vanmorgen voor de verrassing gezorgd dat hij vroeger kan stoppen met werken en met me meegaan (wat een opluchting, ik moest in principe alleen gaan en zag er zo tegenop)!

Hij heeft dit gedaan omdat ik vanochtend toen hij vertrok ineens begon te huilen...omwille van de gedachte 'dit is mss de laatste keer dat ik je zie'. Ik besef ook wel dat de kans klein is dat er iets misgaat...maar de gedachte speelt wel in je achterhoofd :unsure:

Dat het maar snel avond is, dan ben ik terug thuis! Zal gewoon ook al blij zijn op het moment dat ik mijn ogen weer open....en kan denken 'oef, ik ben er nog'! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi!

nog een uurtje?? spannend, zeg! de zenuwen beginnen intussen wel toe te slaan zeker? :63: fijn dat je vriend toch met je meegaat! geeft wel iets meer rust denk ik! volgens mij zou ik zelf niet eens alleen DURVEN gaan!! :69: veel sterkte de komende uren, meid! ben erg benieuwd!!

groetjes,

Pauline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prettyboobs,

Wat vreselijk dat wachten! En je mag nu ook niks eten he....pffff

Ik ben ook pas 's middags geholpen dus weet er alles van :141:

Ik wens je heel veel sterkte! En hoop dat je de eerste nacht een beetje goed doorkomt, dan heb je het ergste gehad!

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Esther, we hebben ze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :1bouncingboobs:

Ik was gisteren niet in staat om te typen,dus vandaag mijn verslagje met wat vertraging:

Maandag om 16u kwamen we aan in de kliniek...mocht plaatsnemen in de wachtkamer en moest nog wat formulieren ondertekenen en dan...wachten,wachten,wachten! Ik ging kapot van de zenuwen, gelukkig was mijn ventje erbij!

Om half 6 kwam een verpleegster me halen en toen ging het heel snel...vriendje werd naar huis gestuurd (mocht niet mee naar mij kamer), ik werd naar mijn privékamer begeleid en moest een short, slofjes en een haarnetje aandoen. Daar zit ik dan...alleen te wachten...op de gang hoorde ik de verpleegsters en dokters plezier maken...en ik zat daar kapot te gaan van de stress...had ik gekunnen, ik was daar uit het raam gesprongen denk ik :wacko:

Na 5 minuutjes kwam de pc mijn borsten aftekenen en heeft hij wat foto's genomen. Nog 5 minuten later kwam de anesthesiste...een beetje een strenger type precies...ze was wel vriendelijk hoor, maar me erg op mijn gemak stellen deed ze niet. Bijna onmiddellijk kwam de verpleegster me halen. Zoveel zenuwen als toen ik naar het OK wandelde heb ik nooit gevoeld...

'ga hier maar liggen' zei ze...ik vond het allemaal zo raar, zelf naar daar wandelen en gaan liggen op de marteltafel :lol: Ze bonden mijn armen vast, plakten vanalles op mijn lijf en het infuus werd ingebracht.

Toen kreeg ik een mondmasker boven me gehouden en moest ik in- en uitademen...en toen was ik weg...

Plots werd ik weer wakker gemaakt en moest ik terug naar mijn kamer wandelen, met hulp van 2 verplegers. Ik vroeg nog of alles goed gegaan was en ze zeiden van wel. De verpleegster stopte me in een lekker warm bed en gaf me een cola te drinken. Ik was meteen heel helder en heb onmiddellijk mijn man gebeld dat hij me mocht komen halen! Cola inschenken ging super en plassen was ook geen probleem. Ik mocht na een uurtje bijkomen, naar huis. Ik dacht: nou, dat valt allemaal nogal goed mee! Ik had zelfs bijna geen pijn.

Thuisgekomen, quasi onmiddellijk in bed gekropen en de nacht goed doorgekomen. Maar gisteren begon het: pijn pijn pijn....spierpijn, rugpijn, steken....pfffffff...echt het gevoel dat er een vrachtwagen over me gereden is!

Ik kon amper uit de zetel opstaan! Ik nam de pijnstillers om de 4u afwisselend met de ontstekingsremmers, maar had niet het gevoel dat de pijn minderde. Dan maar de Dafalgan met codeine gaan halen en dat helpt wel wat.

Vandaag dag 2 gaat het al wat beter...alleen straalt de rugpijn door naar de nek...waarschijnlijk omdat ik zo gespannen en naar voren gebogen rondloop...Ik heb ook opvallend meer steken en last aan mijn L-borst....maar ik vermoed dat dit niet abnormaal is?

Hopelijk gaat het vanaf nu elke dag beter....ik kijk er alvast naar uit om terug normaal te kunnen functioneren...

Ben wel trots hoor op mij boobies...ze zijn er qua grootte perfect uit...heb alleen de beha nog niet uitgedaan omdat ik nog veel last heb....en ze staan uiteraard nog steenhard! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Prettyboobs,

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten :1big_boobs:

Leuk om je verslag te lezen :)

Maar wat naar dat je gister zo'n pijn hebt gehad...

Ik hoop dat het je vandaag beter afgaat :rolleyes:

Heel veel sterkte met je herstel :71:

En laat je lekker in de watten leggen :35:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!!

Leuk verslagje heb je geschreven. Wel heel vervelend dat je zoveel rugpijn hebt. Hier heb ik dus helemaal geen last van. Ik neem wel veel pijnstillers (iedere 3 uur) om de pijn voor te zijn. Ik heb 1 x een steek gevoeld vannacht en dat is echt geen pretje.

Lig je overdag rustig op de bank? Ik lig op de bank met mn laptop op schoot. Ik kan vandaag zelfs een beetje zelf rechtop gaan zitten. Ik kan ook al beter mijn koffiekopje vasthouden. Merk jij ook al verbetering?

Ik ga zometeen voor het eerst douchen. Spannend!!!

X Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.