Ga naar inhoud

Channy : 25 Maart 2011 : Dr.Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey,

Ik ben 30 jaar en moeder van twee kinderen, 9 en 11 jaar.

Ik zit al 10 jaar te denken aan een borstvergroting maar sinds het laatste half jaar

weet ik heel zeker dat ik er voor ga!!!

Nu ben ik morgen aan de beurt.

Ik vind het allemaal heel erg spannend. Ik ga naar de Wellnesskliniek bij Dr. Visser en ik heb

er het volste vertrouwen in, ik heb niets dan goeds over haar gelezen. Ik heb nu cup AA en ik krijg 300 cc duale plane geplaatst, ik hoop dat ik op een D uitkom? Helaas kon Dr. Visser mij dat niet zeggen.

Ik twijfel nu of het aantal cc wel voldoende zal zijn? Maar meer gaat misschien weer erg onnatuurlijk ogen...

Nu voor mij nog 1 dag aftellen en dan is het zover!!!!

Groetjes,

Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben 30 jaar en moeder van twee kinderen, 9 en 11 jaar.

Ik zit al 10 jaar te denken aan een borstvergroting maar sinds het laatste half jaar

weet ik heel zeker dat ik er voor ga!!!

Nu ben ik morgen aan de beurt.

Ik vind het allemaal heel erg spannend. Ik ga naar de Wellnesskliniek bij Dr. Visser en ik heb

er het volste vertrouwen in, ik heb niets dan goeds over haar gelezen. Ik heb nu cup AA en ik krijg 300 cc duale plane geplaatst, ik hoop dat ik op een D uitkom? Helaas kon Dr. Visser mij dat niet zeggen.

Ik twijfel nu of het aantal cc wel voldoende zal zijn? Maar meer gaat misschien weer erg onnatuurlijk ogen...

Nu voor mij nog 1 dag aftellen en dan is het zover!!!!

Groetjes,

Channy

Wel veel succes morgen dan!! :) Ik moet nog 6 weken en 6 dagen wachten, ben ook enorm zenuwachtig!! :) groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Channy,

morgen is het zover!! Spannend!! Niet te veel zenuwen?

Geniet nog wat vd zon vandaag!

Ik heb ook 300cc gekregen bij dr.Visser en ik ben uitgekomen op een D-cup en kom ook van aan a-cupje!

Dr.Visser houd het graag natuurlijk en ik ben ze zeer content mee.

Succes morgen

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey channy ,

succes morgen ! probeer wat te slapen vannacht !

ik ben vorige donderdag in de wellnesskliniek geweest bij dr. verdonck en ik kreeg 350cc achter de spier !

de dag erna dacht ik dat ik in de hel was beland maar sinds dag 2 gaat het alleen maar beter !! ik ben er super super blij mee !!

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

Allemaal ontzettend bedankt voor jullie lieve berichtjes!!!! :53:

Het doet mij echt goed!

Ik ben nu echt op van de zenuwen....

Gelukkig ben ik morgen als tweede aan de beurt, ik moet daar om 10 over 8 al zijn dus ik denk dat ik niet te lang hoef te wachten. Ik moet hier alleen wel heel vroeg vertrekken, zo rond half 5.

Ik hoop dat ik nog wat kan slapen zo.... zo niet, dan zal ik morgen wel heel moe zijn.

Als ik me morgen goed genoeg voel, en een beetje op tijd thuis ben zal ik jullie laten weten hoe het is gegaan en anders doe ik dat natuurlijk zo snel mogelijk. Dat is ook wel fijn voor degene die dan nog moeten.

Het is echt fijn dat we zo met z'n allen onze droomwens kunnen delen met al onze ervaringen. Dat geeft echt veel steun, degene die het al hebben ondergaan of nog moeten begrijpen toch het allerbeste hoe het is en waarom je kiest voor een borstvergroting. Niet dat de mensen om mij heen er geen begrip voor hebben maar het is toch anders. Ik laat in ieder geval zo snel mogelijk wat van mij horen en nogmaals allemaal bedankt voor jullie steun!!!!

Veel liefs,

Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi channy,

Heel veeeeeel succes morgen meid.Ben benieuwd naar je verslag en foto's van dual plane bij dr visser! Komt niet vaak voor. Das ook mijn 2 optie als het niet voor de spier kan.

Nou geniet van de laatste nacht buikslapen. We denken aan je

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Channy,

Van harte gefeliciteerd!!!

Als het goed is heb je je nieuwe borsten nu al :1big_boobs:

300cc gaat heel mooi worden :38:

Heel veel succes met je herstel en laat je lekker verwennen de komende tijd :71:

Wie gaat jou verzorgen?

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Channy,

ben hier gisteren niet meer op geraakt,heb een ziek kindje....maar in ieder geval....succes!!! :1bouncingboobs:

Waarschijnlijk heb je ze nu al en gaat het goed met je en niet teveel pijn!!!

Veel beterschap al en geniet van u nieuwe vriendjes

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

Ik ben weer terug!!!! Het is me reuze mee gevallen!!!

Ik zal morgen een uitgebreid verslag neerzetten van hoe het is geweest, niet dat ik nu niets kan hoor!!

Ben net al lekker gaan douchen, maar ik ben best wel moe, vandaar dat ik even een bericht stuur voor jullie allemaal.

Ik wil jullie echt heel erg bedanken voor al jullie steun, het heeft mij er echt door heen gesleept!

Tot morgen,

Ik heb alles heel goed in me opgenomen dus zal ik hier een uitgebreid verslag neerzetten.

Heel veel liefs,

Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Zoals beloofd zal ik mijn verslag doen van de borstvergroting in de Wellnesskliniek bij Dr. Visser.

Gister ging de wekker om kwart over 4 in de ochtend. Uiteindelijk ging ik samen met mijn man om 5 uur rijden. We kwamen om 5 over 8 aan bij de Wellnesskliniek. Ik meldde mij aan en toen moest ik nog even plaats nemen in de wachtkamer. Er zaten nog twee andere stelletjes. Toen werd ik geroepen en moest ik eerst het resterende bedrag betalen en de kosten van de BH. Dr.Visser had twee bh maten klaargelegd, een B en een C. Ik zou als tweede worden geopereerd. Om kwart over 8 mocht ik mee naar boven met een verpleegster, mijn man mocht mee. In de lift vroeg ze of ik zenuwachtig was en ik zei ja, ze zei je merkt er niets van. Boven kwamen we aan op een soort slaapzaal, er stonden allemaal bedden met daar gordijnen omheen zodat je je 'kamer' kon afschermen. Ik had een privé kamer verwacht maarja ik vond het niet zo heel erg dat ik op een slaapzaal terecht kwam. De verpleegster zei dat ik mijn bovenkleding uit moest doen zodat ze foto's kon nemen. Eén foto van voor en twee van opzij. Vervolgens kreeg ik een schort om aan te doen, pantoffels, haarnet een vragenlijst om in te vullen en een zetpil, die moest ik al inbrengen tegen ontstekingen.

Rond 9 uur kwam er een man die zich voorstelde, ik weet de naam niet meer. Hij zei dat hij de verdoving zou verzorgen. Ik mocht meelopen naar de operatie kamer, even afscheid genomen van mijn man en daar ging ik dan. Die man was heel erg aardig, hij stelde allerlei vragen om me op mijn gemak te laten voelen. Ik zei dat ik erg zenuwachtig was en hij zei dat dat juist goed was voor de operatie omdat dat je bloeddruk en hartslag goed op peil houd. Hij zei dat ik een hele goede keus had gemaakt om bij dr. Visser de operatie uit te laten voeren, hij zei dat ze erg vakkundig werkt en veel ervaring heeft. Ik mocht gaan liggen op de operatietafel en hij bracht het infuus aan. Daarna spoot hij antibiotica in tegen infecties. Ik zag de dozen met daarin de implantaten al liggen. Even later kwam Dr. Visser binnen, ze was erg vrolijk en zei gedag. Ik heb het nog gehad over het aantal cc maar zowel de dokter als de man die de verdoving deed zeiden dat ik echt niet groter moest nemen anders zouden ze buiten mijn lichaam gaan staan. Ik heb toen gezegd dat ik voor de 300cc ging. Er werden stickertjes op mijn lichaam geplakt om de hartslag te meten en mijn bloeddruk werd nogmaals gecheckt (de verpleegster had dit ook al gedaan). Toen moest ik rechtop gaan zitten omdat dr. Visser mijn borsten nog moest af tekenen. Toen zei ze ineens dat mijn borstplooi ongelijk leek te zitten, ze vond het raar dat het haar niet was opgevallen tijdens het consult omdat ze dat normaal gelijk ziet. Ik vroeg haar of ik moest gaan staan omdat ik het gevoel had dat ik scheef zat. Ik mocht gaan staan en toen zei ze tegen die man: zittend is het toch anders dan staand. Het ging om een paar millimeter verschil en ze tekende heel nauwkeurig af, ik vroeg haar nog of mijn borsten niet te ver uit elkaar zouden gaan staan naderhand en ze keek even en zei toen, nee bij jou zit er ongeveer een vinger tussen het ligt aan je bouw. Ik mocht weer gaan liggen , ik vroeg hoe lang de verdoving zou werken en toen zei die man dat de eerste 20 minuten de verdoving het sterkste was en dat ze dan stopte met toedienen toen werd de verdoving ingespoten, hij zei je bent in goede handen en haal maar even 5 keer diep adem. Toen was ik weg..... Het leek net een vage trip :wacko: Ik hoorde vaag gepraat maar weet niet meer wat en ik voelde ook niets. Op een gegeven moment heb ik meegekregen dat ik gehecht werd maar echter heel vaag, ik voelde echt niets!!! Dus niet schrikken hiervan het was echt niet erg ofzo. Ik weet ook dat ze me rechtop zette om mijn bh aan te doen. Vanaf daar weet ik het niet meer. Op een gegeven moment zei de verpleegster dat ik moest schuiven naar het andere bed :88: , ik was terug op afdeling. Ik zat echt te klappertanden van de kou :65:.Ik kreeg wat cola met een rietje en toen kwam mijn man binnen. Alles draaide en ik kreeg ineens een enorme lachbui, ik zei tegen mijn man: ik zie je 4 keer!!! En weer moest ik onwijs lachen, ik wilde naar mijn borsten kijken maar het lukte niet omdat alles draaide. Ik zei ik voel helemaal geen pijn! Ik vroeg hoe laat het was en het was half 11 en toen ben ik weer gaan slapen. Ik werd pas om half 2 wakker!!

Mijn man zat naast mij en zei dat alle anderen vrouwen al lang wakker waren of zelf al naar huis waren en dat de verpleegsters mij de schone slaapster noemde :blush:. Nu had ik toch wel een beetje pijn, een soort van druk op mijn borstkas en spierpijn maar het viel me nog mee, ik moest nu toch even huilen, niet van de pijn maar meer van de emoties. Ik ging nu toch even kijken!!! Maar nog niet onder mijn bh. EINDELIJK IK HEB :1big_boobs:. Mijn man maakte een paar foto's, zo kon ik beter kijken. Ik was al heel blij maar toch nog heel nieuwsgierig, hoe zouden ze eruit zien zonder bh....

De verpleegster kwam en wilde mijn infuus weghalen, ik melde haar dat ik toch wel misselijk was en ze ging direct iets halen tegen de misselijkheid, ze spoot dat via het infuus in. Het werkte voor mij heel goed. Ik kreeg daarna een kopje thee met twee lange vingers, dat had ik echt zo op.'K had echt honger!!!!

Even later kwam dokter Visser zelf nog even kijken. Ze voelde aan mijn borsten en zei ze zijn echt heel stevig nu en ze zijn echt heel mooi geworden!! Alles is heel goed gegaan! Ze wist mijn naam nog, dat gaf me toch wel het gevoel dat je niet een nummertje bent. Ze ging heel snel weer weg maar ik was blij dat ze nog even langs was geweest. De verpleegster kwam mij zeggen dat ik me nu wel mocht gaan aankleden en dat ik daarna naar huis mocht. Ik kreeg nog twee paracetamol en daarna heb ik mij, met hulp van mijn man, aangekleed. Ik was nog steeds een beetje draaierig en werd daarom met de rolstoel naar de auto gebracht. Ik kreeg nog litteken crème mee en ik kan mijn hechtingen over 10 dagen bij mijn eigen dokter in Nederland laten verwijderen. Alleen de uiteindes moeten worden weggehaald, de rest is oplosbaar.

Nu nog de rit terug naar huis, toch bijna drie uur rijden!! Ik zat er echt tegenop maar het viel me echt mee, helemaal geen pijn gehad. Nog even langs de mc donalds want ik had echt onwijze trek thuis gelijk even langs de apotheek geweest om het recept af te halen, zetpillen, ontstekingsremmers en paracetamol. Daarna langs de chinees geweest om eten af te halen en toen naar huis.

Thuis gekomen ben ik eerst onder de douche gegaan, dit lukte me helemaal zelf! Ook het aan en uitkleden lukte zelfs al. Toen ik uit de douche kwam moest ik nu toch echt onder de BH kijken :01:.

Ik keek en vond ze echt prachtig!!! Ik riep mijn man en die kwam gelijk kijken, ook hij vond ze perfect.

Eindelijk geen theezakjes meer maar een prachtig gevulde boezem! Dr. Visser heeft echt heel mooi werk verricht, mijn borsten hingen eerst best wel en nu zie je daar niets meer van ook was alles schoongemaakt dus geen stift lijnen meer, heel netjes. Ze zijn echt stevig. Mijn man heeft gelijk foto's gemaakt!!! Ik vond het zo een mooi resultaat, en dit al de dag van de operatie.

Daarna lekker gaan eten en voor de tv. gehangen. Ik zat echt vol adrenaline. Toen ik weer moe werd zijn we naar bed gegaan, ik heb één paracetamol ingenomen en toen gaan slapen. Toen ik wakker werd heb ik nog een paracetamol ingenomen en toen weer geslapen tot half 11.

Vanmorgen voelde ik me echt alsof ik beurs was rondom mijn borsten maar dat was niet zo. Ik kon niet goed overeind komen. Om 12 uur twee paracetamol ingenomen, lekker gegeten en gedoucht. Ik heb zelfs wat kleding helpen opvouwen met mijn man, hij wilde dit niet maar de verpleegster had gezegd dat je wel moet blijven bewegen mits je armen laag blijven, dit was een goede oefening.

Ik heb net nog even naar mijn nieuwe Boobs gekeken en ik vind ze echt heel mooi, ik ben er super blij mee!!! Het is nog zo onwerkelijk. Er zitten ook hele kleine verbandjes onder de borsten dus het lijkt mij niet dat het grote sneetjes zijn, ongeveer 3 cm. Ik vind ze echt perfect bij mijn lichaam, ik had ze echt niet groter moeten nemen, dat was niet mooi geweest!!! Peggy, je had echt gelijk! Ik heb dus 300 cc dual plane, extra hoog profiel gekregen.

Ik word wel lekker verwend...alles word gedaan en ik heb een heerlijk ontbijtje gekregen vanmorgen.

Nou meiden ik hoop dat jullie wat aan mijn verslag hebben als jullie nog iets willen weten vraag maar raak, hahaha!!! Jullie hebben mij in ieder geval heel erg geholpen met jullie lieve berichtjes!!!

Yola, jij bent nu bijna aan de beurt!!! Je gaat zo blij zijn straks. We gaan nu af tellen voor jou!

Liefs, Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw channy ,

wat een leuk uitgebreid verslag !

je voelt je echt lekker in je vel , hé!

doe het kalm aan , laat je nog maar wat verwennen en geniet er maar van !

super dat je zo tevreden bent met het resultaat !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Channy

Eerst en vooral proficiat met je :1big_boobs:

Heb hier net je verslag zitten lezen super gewoon ,krijg al de kriebels in mijn buik om ook te gaan maar k'moet nog eventjes wachten 7 april . :141:

Ik ga bij Dr verdonck hoop dat ze er ook zo gaan uitzien want als ik dit lees wordt nen mens blij e. :152:

Ik wens je een goed gerstel en zeker nie veel last want dit kan je wel missen e.

Groetjes belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.