Jump to content

Veel informatie over Borst verkleining/vergroting

Recommended Posts

Hey iedereen,

Voor mensen die op zoek zijn naar meer informatie over borstverkleining of vergroting of protese wissel en het niet erg vinden om deze in het engels te lezen hierbij de forum.

Engelse forum:D

Er staan handige tips, ervaringen, blogs en vooral veel informatie over alles.

Ook handig zijn de voedings tips die ze geven soort van bescherm je lichaam voor en na de opratie door jezelf beter te eten. Wat ik zelf een handige tip vond was de citroen thee of limoen thee die ze aanraden tegen zwelling na de operatie. Blijkbaar is citroen en limoen van nature lichaams genezers dus ook helemaal gezond..Wat wel belangrijk is om te weten dit mag je 1 week voor je operatie niet drinken, pas 2 a 3 dagen erna mag het pas.

1 a 2 glazen per dag is genoeg.

(verse citroen of limoen persen en mengen met water(warm of koud) en dan op smaak brengen met honing, suiker, suiker vervanger of mixen met een ander fruit. Er komt geen echte thee aan pas in het recept:D)

Genezende eten en drinken

Top 25 topic met veel uitleg

Waar iedereen elkaar steunt en vragen stelt over van alles

Hoofd forum borstverkleining

Blogs van mensen die de operatie ondergaan een hun operatieverslagen en de dagen ervoor en erna beschrijven.

Staan hele grappige verhalen en ook goeie verhalen bij:D

Blogs

Wat ik ook hele openbaring voor me was een pdf die ze op het forum hebben gezet van een plastisch chirurg..hijs van 2006 en er zit wel verschil tussen amerika en ons maar er zit uitleg in over littekens en foto's van before and after en verschil van de verschillende technieken...wel leuk en ook wel een beetje eng om naar te kijken..tis wel 27 pagina's vol uitleg...

breast_reduction_aug_06.pdf

Veel leesplezier en neus gerust door heel het forum en lees al de verschillende dingen. Het zijn sterke verhalen die mij helpen de moed erin te houden dat alles goed komt en dat ik echt de juiste keuze aan maken ben

liefs,

yanet :116::7:

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.