Jump to content

2 verschillende borsten, wat denken jullie

bloempje83

Recommended Posts

Dag allemaal,

Ik ben nieuw hier op dit forum, ik heb er heel lang over nagedacht om deze topic te starten maar ik zou graag jullie mening willen.

4 weken geleden heb ik een borstvergroting ondergaan, 245cc links en 265cc rechts (deze borst was kleiner en ook tubulair).

Nu 4 weken na de borstvergroting zit mijn rechterborst hoger dan mijn linkerborst. Ik moet er wel bijzeggen dat in mijn rechterborst veel vocht zat en deze ook onderaan en aan de zijkant heel blauw zag (heeft dus veel meer te verduren gehad dan mijn linkerborst).

Heb al met mijn chirurg gebeld en hij vertelde me dat de rechterprothese nog kon zakken (duurt blijkbaar langer bij tubulaire borsten) maar ik vraag me nu ook af of mijn borstplooi mee gaat zakken want er zit nu duidelijk een groot verschil op.

De dokter zei mij ook dat er mss een correctie moest gebeuren binnen anderhalve week mag ik langsgaan en ging hij het eens goed bekijken.

Ik probeer (met een klein hartje) een voor en na foto te posten...

Ik kan 'm ook alleen heel groot zien, dus dat is een beetje moeilijk. Heel naar dat je met dit probleem zit Bloempje. Ik hoop dat je de foto's er nog goed op krijgt en dat de dokter je snel gerust kan stellen.

Xxx

Hey Bloempje, ik zie inderdaad duidelijk het verschil. Nou kan ik er natuurlijk niet veel zinnigs over zeggen, maar ik heb in de galerij bij veel meiden ongelijke borsten gezien, wat later vanzelf weer mooi gelijk werd. Als je met je ene arm veel meer doet dan met de andere zal je dat in het herstel ook wel zien lijkt me. Ben heel benieuwd wat je dokter gaat zeggen.

Xxx

Bedankt voor je reactie.

Ja ik hoop dat het nog in orde komt zonder operatie, van mijn linkerborst heb ik geen last gehad is nu al mooi soepel enzo. Mijn rechterborst is nog een beetje blauw (bijna weg nu) en niet zo soepel, mss heeft het daar iets mee te maken? De dokter zei ook dat bij een tubulaire borst de prothese meer tijd nodig heeft om te zakken. Ik hoop dat er hier meiden zijn die dit zelf hebben meegemaakt (en waarbij het goed is gekomen :rolleyes: )

Verder moet ik geduld hebben denk ik (en daar ben ik net niet goed in). Ik maak mij vooral ongerust over het verschil in borstplooi.

Hoi Bloempje,

Ik heb je foto's ook bekeken en inderdaad je hebt wel een verschil. Ik vind wel dat je borsten er mooi natuurlijk uitzien :1: .

Ik ben heel benieuwd wat je pc gaat zeggen/doen. Misschien moet je het nog even tijd gunnen, het is nog maar 4 weken geleden.

Mijn borsten zijn ook nog erg ongelijk :139: Dus daarom ben ik erg benieuwd hoe het bij afloopt.

Liefs Xanaa

• 1 month later...

Hoi Bloempje,

Ik heb precies hetzelfde als jij. Mijn rechterborst is normaal en mijn linkerborst is ook een tubulair breast.

Mijn borstplooi is ook verschillend ongeveer 1 cm. Best veel dus. Heb 19 mei een afspraak. Ben heel benieuwd wat jouw dr zegt en hoe het er bij mij uit komt te zien.

Liefs,

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.