Ga naar inhoud

Dr. Plovier


prettyboobs

Aanbevolen berichten

Dag dames,

Ik denk erover toch nog een ander consult te plannen, namelijk bij dr. Plovier. Weet iemand welke dagen hij spreekuur heeft en welke dagen hij opereert?

Ik zou namelijk graag nog tijdens de Paasvakantie onder het mes gaan...

Over het algemeen lees ik hier heel positieve zaken over de dokter en ik jullie heb ik vertrouwen :-)

Welke manier van verdoving gebruikt hij? Narcose of sedatie? Mét een anesthesist die erbij blijft?

En welk merk van prothesen? ik wil graag cohesieve gel, 300 cc

Tot slot: wat is de prijs all-in?

Sorry voor al mijn vragen, maar er zijn gewoon een aantal zaken die ik graag op voorhand weet, alvorens ik een consultatie plan. Het kost namelijk toch wel wat geld, vandaar...

groetjes van Prettyboobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prettyboobs, wat Fleur al zei klopt inderdaad, paasvakantie is helemaal vol want ik wou ook graag dan!

Hij gebruikt 2 hele goede merken: Sebbin en Cereform, allebei rond en all-in is het inderdaad 2700 euro. Ik vroeg ook naar de verdoving, er is sowiso een anesthesist bij en het is een lichte vorm van narcose, en hij zei je bent in 10 sec terug wakker.

Ik vind het zéker waard om bij hem op consultatie te gaan!

Als je nog vragen hebt waar ik je mee kan helpen, altijd welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid,

ik zie net staan dat hij al vol zit voor maart, april en mei..

Hij is nogal populair!! beloofd wat toch?

ik heb mijn consult al gehad en heb echt al mijn antwoorden beantwoord gekregen, dus mocht je vragen hebben wat dan ook ask me!

nu de vragen van hierboven, je moet echt snel bellen voor een consult, en een aanrader plan alvast je operatie datum in! gewoon voor de zekerheid je kan hem altijd nog fzeggen of verplaatsen!

Hij gebruik Sebbin en cereform! (sebbin schijnt wat zachter te zijn, zelf krijg ik dit ook)

Ja er is een anethesist bij!! het is een algehele verdovind dus gewoon narcose, en de prijs is voor mij 2700 euro ALL in, ga maar van de prijs 2600 t/m 2800 uit, dit vertelde ze mij ook!

Wat voor cup maat wil je? en hoe geplaats?

Suc6 meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij werkt hij elke dag wel. Ben benieuwd of er nog een plekje voor je is. Ik ben vrijdag geweest en het is een slaapmiddel wat je krijgt (van een anesthesist), niet echt een volledige narcose, want dan zou je beademd moeten worden (en nu adem je gewoon zelf). Ik vond het zelf wel prettig om nog een andere arts gesproken te hebben, want ik had echt het idee dat dr Plovier veel cc's gebruikt en ik heb hem echt benadrukt dat ik niet al te grote borsten wil. Het is een fijne arts en nog vlot ook. Succes meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEwoon bellen en zeggen dat je dan echt wil er is meestal wel een annulering had ik toen ook :D Hij gebruikt sedatie, en er is gewoon een anesthetist bij ik was daar eerst bang voor maar vond het geweldig:D Ik had nog de oude prijs nu is hij 2600/2700 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.