Ga naar inhoud

Joyce : 8 april 2011 : Dr. Tan : Bronovo Ziekenhuis : Den Haag


Aanbevolen berichten

Hallo !

Ik ben Joyce en ga over 2 weken mijn borsten laten vergroten !!

Iets wat is eigenlijk al heel me leven wil maar nooit gedurfd heb en nu toch maar ga laten doen !

Eigenlijk ben ik tegen snijden in een gezond lichaam en vind het idee nog steeds niet prettig maar de onzekerheid en

het zo lang al niet prettig voelen in mijn eigen lichaam weegt toch steeds meer !

En daarbij....het wordt nu zo veel gedaan en iedereen wordt er zo gelukkig van...waarom ik dan niet ?

Dus...over 2 weken gaan we het doen !

Heb eerst een kort gesprek gehad met Dr Tan in het Bronovo Ziekenhuis in Den Haag, meer even voorstellen.

Daar werden we overdonderd met info en heb nu echt een berg met vragen !

Vandaag ga ik weer en hoop er dan me antwoorden op te krijgen !

Heb zelf nu een 75 A en wil graag gewoon borsten !

Maar na mate je er mee bezig bent wil ik toch net iets meer dan gewoon borsten...lig er straks toch..;)

Ze willen er 200 cc indoen en voor de spier...dacht eerst..WOW...vulde een zakje thuis en deed het in de hb en echt..WOW...

Maar een vriendin van mij heeft 240 cc laten doen en dat is nu 8 weken geleden en zit nu op een kleine C.

Moet eerlijk zeggen dat als ze haar kleding aan heeft het niet echt heel erg opvalt maat zonder kleren aan is het echt wel een behorlijke maat ..

Dus zit met een dilemma....gaan we voor 200 en afwachten hoe het eruit komt of toch voor wat meer cc...

Vind het zo moeilijk !!

Wil niet te groot maar wil niet dat ik over een jaar een B-tje overhou..

Pffff wat moeilijk....en dan lees je overal dat het bij iedereen zo anders uitpakt dus echt een richtlijn is er niet met die cc's.

Ook ben ik als de dood dat het niet goed gaat ...maar dat probeer ik maar los te laten...

Lees tenslotte meer goede verhalen dan slechte dus wagen we het er maar op.

Nou..bij deze heb ik me eigen voorgesteld en hoop dat ik jullie mag lastig vallen met al me twijfels en vragen ! Hahhah

Oh...en nog iets..ik heb een zoontje van 4 bijna 5..die nogal mannelijk ingesteld is en zichzelf niet aankleed...wat ach mama doet het toch..;)

Maar dat gaat me zeker niet lukken 3 dagen na de operatie ?

Ook moet ik hem naar school lopen zal dat wel gaan lukken ?

Wil liever niemand opzadelen met mijn luxe probleem :D

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joyce,

Welkom op het forum. Ben hier zelf ook nog niet zo lang en heb maandag mijn eerste consult gehad, bij pc Tan toevallig :-) Ik wacht nu op de offerte, heb ook nog wel een 2e consult bij een andere pc staan maar weet nog niet of ik daar heen ga. Wanneer had je je eerste consult bij Tan en heb je een offerte gehad? Hoeveel tijd zat daar tussen?

Groetjes Shirley

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

ikzelf ben nu 9 weken po en heb 260cc achter de spier laten plaatsen. Ik ben van een 75a naar een 75d gegaan maar ziet eruit als een c.

Ikzelf had na 3 dagen mijn zoontje niet aan kunnen kleden of naar school kunnen lopen. Dit is natuurlijk voor iedereen anders. Ligt ten eerste aan de plaatsing maar ook aan de pijngrens van iemand.

Voordat je de ok ingaat heb je nog een gesprek met je pc en hier kan je ook nog je cc veranderen. Maar als je erg twijfelt kan je ook nu nog een afspraak maken om te kijken of je meer cc wil.

Heel veel succes en die twijfels zijn heel normaal. Ik zou alleen zorgen dat de eerste week iemand je kan helpen met je zoontje. (iig achter de hand hebben)

kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fleur,

Ik had 2 manden geleden mijn eerste afspraak op een Woensdag en die Vrijdag kreeg ik de offerte.

Het bedrag viel me heel erg mee en dat maakte het dat ik ook niet verder ben gaan kijken.

Natuurlijk heb ik wel bekende van mij die door Dr Tan geholpen zijn en allemaal even blij !

Toch zou ik als ik jou was ook naar de andere afspraak gaan.

Ik merk dat andere mensen die naar een kliniek gaan meer informatie krijgen en er wat minder twijfels aan overhouden.

Je kan het altijd bij Dr Tan laten doen maar 2 weten er meer dan 1...;)

Vandaag heb ik weer een afspraak en neem aan dat ik vandaag de volle aandacht krijg.

Vorige keer was het druk, weinig tijd en werd alleen hun verhaal gedaan.

Hoor van vriendinnen van mij dat ze bij de eerste afspraak zoiets hebben van...dit doen we...dat kan je verwachten en we horen het wel als je het doet.

Dus ben benieuwd vandaag !

Ook startte het gesprek wat moeizaam op omdat ik van huis uit al gelijk vroeg waarom zij een stuk goedkoper zijn dan in een kliniek en of ze wel de zelfde kwaliteit leveren, je kan je voorstellen dat dit natuurlijk geen leuke opmerking is voor artsen die het vak al zo lang doen maar wilde er toch echt antwoord op !

Om jou die vraag te besparen...;)

Een ziekenhuis krijgt subsidie, daardoor is het al goedkoper en de klinieken zijn weer duurder omdat daar vrijwel geen wachtlijst is, ook volgens Dr Tan is de koffie in en kliniek lekkerder en daar betaald je uiteraard ook voor.

Om het laatste moest ik wel lachen...het gaat idd echt zo.

en qua wachtlijst vind ik 3 maanden niet lang.

Wat wil jij en wat heeft Dr Tan gezegd dat je moet nemen ? ( als ik vragen mag..;))

Bij mij is het 200 cc ( tot nu toe dan ) en de prijs was € 2200.

@LadyTien;

Dus toch beste om iemand te laten komen ?

Nou dan ga ik toch maar even vriendjes en vriendinnetjes lastig vallen ! Hahha

Heb jij het je kids verteld ?

Ik weet niet zo goed wat ik ermee wil...hij gaat uiteraard het verschil zien maar het is net als elk ander kind een echte flapuit en wil niet het schoolplein op komen lopen en dat iedereen op de hoogte is ...

Gek eigenlijk...voorheen zei ik altijd..ohh die..die heeft ze echt wel laten doen..kom er toch gewoon eerlijk vooruit !

Maar nu heb ik zelf niet zoiets van ik hang het even aan de klok...

Misschien van de zomer als ik voor het eerst in een bikini ga !!! Kijk mij en mijn Boobies !!

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Joyce ik heb hier eigenlijk al drie weken gelezen voordat ik mijn eerste consult had, nu zal ik niet zeggen dat ik alles van een bv weet ;-) maar het is fijn al te lezen van vrouwen die al een bv hebben laten doen. Dus denk ik wat kan Bergman mij nu nog vertellen dat ik me daar zou laten opereren. Dr Tan adviseert 350/400 cc, low profile ronde siliconen. Dan zou ik uit moeten komen op een volle C kleine D, en daar ben ik helemaal blij mee.

Ik ga het mijn zoon wel vertellen, hij is negen en wil toch weten waarom zijn moeder pijn heeft en mischien wat meer op bed ligt :-) Dat hij het aan de grote klok gaat hangen neem ik maar op de koop toe, hij mag soms van andere mensen iets niet aan mij doorvertellen en van geheimen worden kleine kinderen denk ik niet gelukkiger. Maar jouw zoon is jonger dus kun je het mischien meer verbergen, al is dit natuurlijk een mooie manier om te beginnen met zelf aankleden, even streng zijn en dat is ook weer opgelost ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo !

Nou ben vandaag weer bij Dr Tan geweest en ben er helemaal klaar voor !! :126:

Heb verteld dat ik toch liever iets groter wil dan te klein en we komen nu op een 240 cc maar dat kan op de operatie tafel nog 220 worden.

Ligt er een beetje aan of je bij mij de randen gaat zien.

Schijnt dat ik niet al te brede borst omvang heb.

En daar kan ik me wel iets bij voorstellen.

Liever 220 en natuurlijk dan 240 en dat ze op ballonnen lijken. :wacko:

Ook weet ik nu dat het high profile wordt en rond en ruw.

Ben echt zo opgelucht !

Kan nu niet snel genoeg gaan !!

Ja idd, ik zal me zoontje ook niet laten liegen maar als hij het niet echt door heeft dan ga ik het niet vertellen.

Wat in bed liggen betreft, vertel ik gewoon dat ik ziek ben.

Ohhh was het maar 8 april !!!

Fijne avond !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou super, goed je vragen kunnen stellen en al over twee weken nieuwe boobies :-) Ik ga 7 april toch maar wel voor een tweede consult bij Bergman kliniek. Mijn vriend wil toch wel graag horen wat die te vertellen heeft. Wil je na je bv foto`s maken, ben erg benieuwd naar foto`s van Tan.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fleur, Ja ga zeker voor en na foto's hier neer zetten en ben er echt zo klaar voor !

Het kan trouwens nooit kwaad om ff langs te gaan bij Bergman, misschien vind je het daar toch fijner.

Ik ben blij dat ik het idg niet gedaan heb en nu niet voor de keuze sta waar ik het zal moeten laten doen..maar das persoonlijk.

Wel hoor ik van Dr Tan patienten dat ze vaak bijna geen pijn hebben en heb er nu 2 mee gemaakt van andere klinieken en die hebben toch flink wat pijn gehad, maar daarvan is er 1 achter de borstspier gezet en dat schijnt zo en zo al pijner te doen.

ben dan ook blij dat mijn huis dik genoeg is om het ervoor te doen !

Ach ja...wie mooi wilt zijn ..;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joyce!

Hier nog een 31-jarige, Zuid-Hollandse dame, die haar véél te kleine cup meer dan zat is! :116:

Ik ben me nog rustig aan het oriënteren en kijk op dit moment voornamelijk naar artsen/ziekenhuizen in de omgeving. (Ik kom zelf uit Leiden.) Naast het Sint Lucas Andreas in A'dam is het Bronovo voor mij nu zeker ook een serieuze overweging waard! Zal je verhaal de komende tijd op de voet volgen!

Is vrijdag 8 april DE dag voor jou? Spannend, hoor! Kan me voorstellen, dat je nu bijna niet meer kan wachten tot je weer rondloopt met twee borsten, waar je eindelijk wél happy mee bent! :101:

Liefs,

Pauline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Joyce,

Ten eerste welkom! :D Heb net je verhaal eens doorgelezen en zie dat je binnenkort al aan de beurt bent! Gefeliciteerd alvast met je datum, zal het even bijzetten in je titel en ook je topic naar de operatieverslagen verplaatsen, maakt het net weer iets echter! :101:

Ik heb zelf 200cc gekregen boven de spier, en ben hiermee van 70A/AA naar 70C gegaan. Je zult met 220/240cc zeker een mooie natuurlijke boezem overhouden!

Veel lees- en postplezier op het forum en veel aftelplezier naar je operatie!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Joyce,

Spannend morgen is je dag alweer :-) Ben benieuwd hoop dat het allemaal super goed voor je gaat.

Ik heb vanavond een afspraak bij de Bergman kliniek, niet bij dr Posman die was gisteren verhinderd. Maar nu bij dr Stevens, dat vind ik prima daar had ik ook al meer over gelezen. Nog geen offerte gehad van dr Tan, wat ik raar vind. Heb wel gebeld degene die ze maakt was met vakantie, dus het duurde langer. Maar na drie weken nog geen offerte... ik vind het vreemd.

Gr Shirley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.