Ga naar inhoud

Suzan03 : 11 juli 2011 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

hoi allemaal,ik heb dinsdag dit forum ontdekt toen in aan het googlen was.vanaf m'n 17e wil ik mijn borsten al laten verkleinen, maar durfde niet aangezien ik mijn kinderen graag borstvoeding wilde geven.ik heb nu 2 lieve jongetjes en ben me gaan oriënteren.ik wil graag van mijn 70i een 70d laten maken, omdat ik heel smal ben en het gewoon echt niet bij me past,ik merk ook steeds vaker dat ik rug, nek en hoofdpijn klachten heb die ik kan herleiden naar mijn borstomvang.ik zit nog in het begin stadium en geef nu nog borstvoeding en zoek op dit forum dus vooral informatie.ik heet Suzan, ben 33 jaar, ben getrouwd met Hans, woon in Amsterdam en heb 2 prachtige zoontjes Jurgen (2 jaar) en Michiel (5 maanden).oh en mij is pc van Selms aangeraden, maar de dame in kwestie moet de operatie nog krijgen, dus voors en tegens zijn welkom.groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 296
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi Moontje en Patricia 1984,

het is zeker een heel uit gezoek!

ik heb nog geen consult aan gevraagd,

ik weet niet of ze er al wat van kunnen zeggen aangezien ik nog volop borstvoeding geef.

hoewel ik daar natuurlijk het beste achter kan komen door een consult aan te vragen :141:

ik moet me denk ik nog even wat moed in lezen :66:

groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

zolang je nog borstvoeding geeft,kan je niks ondernemen,en mijn arts heeft ook nog gezegd,dat je pas na 6maanden na de borstvoeding pas iets kan ondernemen.

maar goed dat verschilt vast per arts dat advies.

ik heb zelf nooit borstvoeding gegeven,en kon pas na 6mnd,na zwangerschap pas terecht om te plannen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier suzan

Ik zit zelf ook pas in het circuit van een borstvekleining.Ik heb 10 maart het eerste consult gehad bij de plastisch chirurg.Moet nu wachten op goedkeuring van de zorgverzekeraar (helaas heeft het ZH de machtiging nog niet verstuurd,duurt 1,5 tot 2 weken)

Als de machtiging binnen is kan ik het ZH bellen om een datum te plannen voor de operatie,vind het allemaalwel heel spannend.

Heb er ook jaren over gedaan om deze stap te zetten,maar de lichamelijke klachten worden nu zo erg dat ze het dagelijkse leven gaan beïnvloeden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Moontje,

Tja,... ben ik er eindelijk klaar voor, is m'n lijf dat niet.

ik ga idd nog maar even braaf wachten en me oriënteren!

hoi Mickey,

zeker spannend!

had je meteen een goed gevoel bij deze pc?

het moet zo'n opluchting zijn als je minder mee hoeft te slepen,

ik hoop dat je klachten dan snel over zijn!

groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

hoi allemaal,

ik heb me al eens voorgesteld toen ik nog aan het zoeken was, dat is alleen al weer zo'n tijd terug dat ik het nog eens zal doen.

ik ben Suzan,

geboren en getogen Amsterdamse

getrouwd met Hans en mama van Jurgen en Michiel.

ik wil al heel lang m'n borsten laten verkleinen, maar pas na de kinderen.

ik hoop van mijn 75H cup naar een 75D te gaan, ik weet dat je niet de cup kan kiezen, maar denk wel dat het daar op uit komt.

ik heb 3 maart de intake bij dr. v. Selms in het Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam.

de verwijsbrief van de HA kreeg ik na het noemen van mijn maat meteen, zonder verdere vragen.

ik ben wel zenuwachtig.

groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben een lijstje aan het maken met vragen die ik in het eerste consult wil stellen,

maar kom niet echt verder.

ik wil natuurlijk vragen hoeveel er ongeveer afkan :1big_boobs:

en ik wil vragen in hoeverre een breform voor mij een optie is

maar dan,...

hoe loopt zo'n eerste consult?

zijn er verder dingen die ik moet vragen, of wordt eigenlijk allen wel uitgelegd?

alles is welkom!

groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe het er uit komt te zien?

hoe doen ze dat?

bij een bv kan ik me er wel wat bij voorstellen, maar jij hebt ook een bvk gehad, ik ben benieuwd!

gister ben ik wezen :1boobs: -kijken bij mijn lactatiekundige, zij heeft ook een verkleining bij dr van Selms gehad

ik was erg bang dat het er frommelig uit zou zien, maar niets is minder waar! wat een kunstenaar is dr v Selms zeg!

echt super mooi, ik kijk er weer nog meer naar uit!

ik hoorde van haar alleen wel dat de wachtlijst nog langer is dan de aangegeven 3-4 maandenen eerder aan de 6 maanden zal zitten.

hij opereert ook in een privé-kliniek en zonder wachtlijst, echter niet deze maten,.... :102:

groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb op de creche van m'n kindjes verteld dat ik een bvk ga laten doen en of ze dan een tijdje 3 ipv 2 dagen mogen komen,

ze reageerden echt heel lief en 1 van de leidsters heeft zelf toen ze 18 was ook een bvk laten doen (net als haar zus en moeder)!

er zijn nu nog enkele plekjes vrij doordat ze er net een 3e groep bij gestart zijn, mocht het vol raken zullen ze eerst met me overleggen!!!! :1:

echt fijn, dat maakt het voor m'n man een stuk makkelijker te regelen EN de eerste week lijkt het me ook wel lekker rustig :66:

verder bel ik af en toe naar het zkh, misschien dat er immers uitvallers zijn, ze maken geen lijst maar het wordt aangeraden af en toe te bellen

groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suzan,

Wat fijn dat je op zo veel begrip kunt rekenen in de creche, zal inderdaad een pak makkelijker en rustiger zijn voor jou en je man zo'n extra dagje, is mooi meegenomen! ^_^ Als ik het goed heb ga je binnen een goeie 3 weken op consult en moet je dan nog enkele maanden wachten tot de operatie? Wens je alvast een goed consult toe en dat alles maar naar je wens mag verlopen!

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Eefje,

dank je wel voor je berichtje! :126:

je hebt het helemaal goed, over een maandje eerste consult!

ik ben echt zo'n ongeduldig typetje, dus die paar maanden die daarna nog gewacht moeten worden zijn echt killing!

groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suzan,

Ja, dat kan ik me wel voorstellen, zeker als je ook veel last hebt van je nek/rug/hoofdpijn door je borsten. Dan is dat wachten nog eens extra vervelend natuurlijk. Hoop dat je snel terecht zult kunnen! :35:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha,... ja die nek, maar daar heb ik gelukkig een fysio voor :blush:

de verzekering zal wel balen, maar toen ik bij de ONVZ kwam, had ik een 70E en nergens last van.

Nu, 2 bevallingen later, ben ik vaste klant bij de fysio EN kunnen ze straks ook nog een operatie betalen! :131:

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoe loopt zo'n eerste consult?

Bij mij was het zo dat ze gingen vragen naar mijn klachten, mijn verleden (qua operaties), en ze gaan laten zien hoe de borsten mogelijk worden, dat doen ze door je borst in elkaar te vouwen (dat deden ze bij mij tenminste), daarna moest ik naar een kamertje waar je gaat praten over welke datum je bijv naar de anestesiologie kan en wanneer een gesprek op de afdeling waar je komt te liggen. Op dat gesprek bij de afdeling gingen ze ook uitleggen wat voor soort bh het beste is bij anstesioloog gaan ze gewoon na of je onder narcose gaat, wat je ook wel gaat maar ze moeten wel weten of er tijdens de narcose complicaties kunnen optreden.

Het uitleggen kan dmv tekenen of ze laten plaatjes zien. Het laten zien hoe het dan mogelijk wordt doen ze dus door je borst in elkaar te vouwen

Mocht je nog meer vragen hebben zet ze maar gerust neer of stuur me een persoonlijk berichtje dat mag ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

Dank voor je uitgebreide antwoord.

Een beetje weten hoe het zal lopen vind ik fijn.

Zoals zo velen hier ga ik niet zo graag uit de kleren en

moet ik me er dus een beetje op voorbereiden! ;)

Nog 1 week, dan heb ik dat deel teminste achter de rug

Ik heb de verzekering gebeld, gevraagd of ik zelf om een goedkeuring kan vragen

ivm de wachtlijst, ik dacht dat dat misschien een keer extra ontkleden waard was,...

maar dat kon niet. De pc geeft ookde te verwachten kosten door in de aanvraag en

die willen ze weten voor een goed keuring.

Groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal,

ik heb een goede tip van de fysio gekregen!

omdat hardlopen er voor mij niet in zit,.. :1bouncingboobs: stelde hij voor te gaan hoela-hoopen!

hoela-hoopen zorgt er voor dat je afvalt en dat je je buik en rug-spieren traint, ideaal dus eigenlijk!

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

Wie weet! Het is tegelijk cardiotraining, dus ook goed tegen de pondjes. Ik ga het in ieder geval proberen :)

Een hoepel is ook niet zo duur, dus ik heb het er wel voor over EN m'n man gaat mee doen!

Groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.