Ga naar inhoud

pijn na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik heb heel het forum afgezocht over de pijn na een borstvergroting.

Ik lees hier veel verslagen en volg de chat regelmatig maar ik ben nu 3 weken po en heb 380cc anatomisch dual-plane geplaatst gekregen.

Het resultaat is erg mooi maar ik begin me nu toch wel lichtelijk zorgen te maken over de pijn die ik nog voel in beide borsten, dan is de ene borst de ene dag erger dan de andere en de andere dag kan het zijn dat de pijn bijna weg is en dan vervolgens weer een dag later kan ik weer ontzettend last hebben.

Het is moeilijk uit te leggen hoe het voelt, maar het is alsof ik mijn prothesen in mijn borst voel en het lijkt net of mijn borstspier de hele dag aan het protesteren is, het is zo'n zeurend gevoel dat de hele dag aanhoud, net als dat gevoel dat je 's ochtends hebt bij het opstaan of als je bukt, die pijnlijke druk voel ik de hele dag.

Als ik mijn borsten betast is het niet pijnlijk dus het zit echt van binnen, maar als ik ze licht naar elkaar toe duw voel ik de pijn wel weer heel duidelijk.

Nu lees ik dat de meeste dames na 2 weken bijna geheel pijnloos zijn en begin ik me toch zorgen te maken of mijn lichaam mijn prothesen misschien niet accepteert of dat het pijn is van het incapselen of dat het gewoon hoort bij het herstel van de spier???

Ik moet zeggen dat ik me netjes aan de regels houd en mijn bh en martelband 24 uur per dag draag.

Vandaag gebeld met de kliniek en die zei dat het erbij hoort en per persoon verschilt en als het na een week nog zo is en ik het niet vertrouw ik gerust langs mag komen, maar graag hoor ik jullie ervaring hier mee.

Stel ik me dan zo aan, of houd iedereen zich hier groot en zeggen dat ze geen pijn hebben terwijl ze dat toch anders beleven!!

Graag jullie ervaringen of advies??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Renate

Ik denk dat je je niet erg zorgen hoeft te maken hoor!!

Voor mij is het nu 10 weken geleden (heb een wissel gehad) en ik voel ook nog wel wat.

De ene dag iets meer dan de andere.

Heb nog steeds af en toe steken in mijn borst.

Ik heb ze achter de spier.

Ieder mens is anders en bij iedereen is het genezingsproces anders!

geef het nog een paar weken en het zal een stuk beter gaan...zul je zien!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Ik denk ook dat je je geen zorgen hoeft te maken ^_^

Ik heb zeker tot 3 maanden de spier goed gevoeld en voelden mn borsten wel wat harder en steken.

Zelfs nu kan ik soms een dagje last hebben vooral links waar ik denk de spier nog steeds moet herstellen en ik ben al 8,5 maanden po.

Het kan een jaar duren voor dat je helemaal hersteld bent, dus meisje nog even gedudl hihi :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Renate

had je verwacht dat je na 3weken al geen pijn meer had dan?

je bent net po!

pijn kan men wel zelfs tot 6a8weken hebben hoor,zeker dual plane geplaatst,vergis je niet in die methode a.u.b

er zijn pockets gemaakt,en je spieren hebben momenteel erg veel te voorduren,dus ik zou me zeker geen zorgen maken nu nog,echt,dit hoort erbij,hoe vervelend ook.

je zult zien na een week of 5a6 ,mischien 7a8 dat het stukken beter gaat,geef het even de kans en de tijd allemaal te bedaren van binnen.

komt goed,na een maand of 2,kijk je op deze hersteltijd lachend terug,elke dag beterd! :6:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Oef, heb deze topic terug gevonden. En stelt me echt op mijn gemak.

Ben 3 weken po en ben terug opgestaan met zoveel pijn in mn linkerborst. Kon wel huilen. Durfde zelfs niet te ademen!

Nu weet ik dat dit nog allemaal normaal is :)

Gisteren achter een triumpf sportbh geweest en heb nu een 80D.

Vroeger moest ik achter mn borsten zoeken in een sportbh. En deed ik zelfs bij het sporten een lekkere push up bh aan. Zodat ik toch mijn meiden wat zag ;)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Héhé ...

wat goed dat je dit gevonden hebt al zijn er nog meer te vinden .

Meestal lees je enkel de positieve kanten van een bv en de pijnen , in tegenstelling tot wat ongemakken , worden niet echt beschreven .

Destijds voelde ik mij een echte klaag en zaag en verstond niet wat iedereen hier zo 'fijn , leuk , geweldig' vond aan hun nieuwe boobs want ik was er totaal niet blij mee !

Ik heb ook een zwaar en lang herstel : je leest het - zo beknopt mogelijk - in het tweede bericht van mijn topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh wat ben ik blij om dit te lezen (alhoewel ik het natuurlijk niemand gun de pijn)

Ik ben nu namelijk 2.5 week po en het lijkt voor mij inderdaad ook alsof 'iedereen' om me heen veel sneller hersteld en al geen pijn meer heeft enzo!

Ik heb ook voornamelijk last van mn linkerborstspier.. continue doetie pijn.. bij rechtkomen.. bij bukken.. bij bewegen van mn arm.. lijkt wel of de spier ook continue aan het trekken of krampen is.

Maar goed ben blij te lezen dat het niet helemaal alleen aan mij ligt :)

Veel sterkte nog allemaal!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Saartje ,

'k zie in je onderschrift dat je , net zoals ik , dual plane hebt : pittig herstel hoor :133: die plaatsing . En mooi is dat de eerste weken ook niet echt :134: Mijn man (én moeder en een vriendin) schrok zich een hoedje . Je moet weten dat er bovenop die rare vorm (die je bij DP hebt) , de blauwe plekken en zwelling ook nog eens een rijtje krammetjes zaten door mijn tepels zaten .

2 maanden PO zei hij dat hij het echt afschuwelijk vond en hoopte dat het nog goed zou komen > de stakkerd . Mijn moeder en vriendin deelde die mening maar waren echt verrast toen ze een half jaar PO mijn borsten opnieuw zagen : 'net echt joh' . Zo'n reactie heb je dus echt wel nodig dan want ik heb afgezien , amai .

Achteraf bekeken zou ik het wel opnieuw doen (enkel vele jaren eerder > was 38) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi saartje,

Heb net hetzelfde pijn en het is ook mijn linkerborst. Pijnlijk hé meid :(

Heb ook het gevoel dat ik trager herstel dan de andere meiden hier. Heb ook dual plane.

Dat we maar vlug kunnen genieten van onze boobies :)

Ook veel sterkte dames ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ B-cupje,

Ja het is flink afzien! De pc had me wel voorbereid maar je kunt je er eigenlijk geen voorstelling van maken, tot die werkelijkheid wordt pffff.

Ik vind ze nu ook echt totaal nog niet mooi.. alle bolling zit bovenaan en is tot nu toe nog niets gezakt, daar zit ik ook al aardig om te stressen.

Oh oh als dit forum er niet was geweest zou ik me echt geen raad weten hoor, gelukkig hoor ik overal om me heen dat het toch weel maanden kan duren voor ze echt mooie borsten zijn! Nu zijn het 2 strakke, harde, stenen ballen op mn borstkas brrr.

Hopen dat dual plane echt zoveel voordelen heeft, is het allemaal niet voor niets geweest :)

Jeetje het kan dus een halfjaar duren?! oh oh dat is toch wel weer errug lang hoor.. :unsure:

@ Whitney

toch gek dat veel het aan hun linkerborst hebben! terwijl ik met rechts toch echt veel meer doe! Fijn dat we het allemaal met elkaar hier kunnen delen, gedeelde smart is halve smart he :) Jij ook nog veel sterkte met je herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

hoe is het met de pijn gesteld?

Ik ben ondertussen 4 weken PO en heb deze week toch een paar keer opgestaan zonder pijn.

Wow dat voelde heerlijk! Wat een zalig gevoel! :136:

Maar sinds gisteren heb ik weer pijn in m'n linkerborst :angry:

Pfffff! Soms zie ik geen einde aan de pijn. Het is net alsof die borst niet wil herstellen.

Ik hoop zo dat het niet meer lang duurd!

Hoe lang duurde bij jullie de pijn?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi dames,

Ik word op 14 mei geopereerd door dokter Van genechten , kent iemand hem??

Hij schrijft zelden langer dan 1 week voor, maar ik neem voor alle zekerheid twee weken verlof, en hopen dat dit voldoende is :-)

Denken jullie dat ik na twee weken terug kan hervatten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Renate,

Erg vervelend dat je nog zoveel last ervan hebt zeg!
Maandag is het voor mij zover en vind het zelf super spannend.

Ik krijg 385cc dual plane, medium profile en anatomisch.
Vind het zelf ook zo lastig dat ik nog niet weet wat de uiteindelijke maat gaat worden.
Ik ben 1,78m en 60 kg dus ben zo benieuwd hoe het uitpakt bij mij.
De ervaring over de pijn kan ik dus nog niet met je delen, maar hoop dat het snel beter gaat.
Goed dat je even gebeld hebt met de kliniek.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Doet me goed dit te lezen dat ik niet de enige ben!

Jeetje wat een pijn, niet te doen...

Ging de eerste dagen heel goed, maar wss teveel gedaan waardoor ik het nu moet bezuren. Net met de SEH van t ziekenhuis gebeld en moet morgen komen, maar dat moest ik toch al. :( Hoop dat het ooit allemaal goed komt, heb nu alleen maar spijt omdat die pijn zoooo erg is en ik amper omhoog kom en het dan uitgil.

Sorry moest ff mn verhaal kwijt haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

ik was opzoek naar ervaringen over de pijn na een borstveroting. algoed dat ik op deze uitkwam. Ben 8 dagen po, mijn borstspier is zo hard opgezwollen tussen mijn borsten! en wat voor kleuren dat ik heb - van geel tot zwart-rood!! en pijn, pijn, pijn(((((((

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hee meiden 

Ik Lees dat meer van jullie pijn lijke  steken en verzuurende krampen hebben aan de linker kant van de borst   hier nog èen pfff na de eerste week helemaal geen zwellingen geen blauwe plekke en geen pijn te hebben gehad heb ik nu erg last van mijn linker borst maar alleen als ik plat lig op mijn rug heb ik die steken en die verzuurende kramp aan de linker kant onder mijn oksel   ik heb 410 cc due plain latter zetten. En heb de operatie  nu 1 week en 4 Dagen geleden gehad 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op ‎13‎-‎02‎-‎2018 om 22:30 zei Cassidy:

Ik had een vraagje over het herstel. Ik ben voornemens om naar Disney te gaan. Als mijn consults goed gaan zal ik eind april geopereerd worden. Is 1,5 maand later naar Disney aan de vroege kant misschien? Medio juni.

Herstel is zeker 6 weken. Je zit dan op het randje. Je moet nog steeds wel uitkijken. Denk dat het wel zou kunnen, maar verstandig is het misschien niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.