Jump to content

Diagnose : spiercontractie !

ladytien

Recommended Posts

Hallo,

mijn linker borst ziet er anders uit dan mijn rechter en dit komt omdat de pocket niet goed gevormd/gemaakt is. Nu is de vraag, laat ik er wat aan doen of niet? Hoe lang zou het herstel dan weer zijn? Ben voor de bv 6 wkn thuis geweest en mijn werk ziet me al aankomen....

Wie heeft dit ook gehad en heeft er wel of niet wat aan laten doen? En wat zijn de redenen geweest voor die keuze?

Hoop dat er meiden zijn die dit willen delen.

Alvast bedankt!!!

• Replies 69
  • Created
  • Last Reply

He meid het zit je ook niet mee,wat vervelend.

Ja je moet zelf beslissen,ga je er aan irriteren of niet?

Ik zlou een afspraak maken en dan overleggen met je arts.

Maar zo als ik je al zei,ik vind ze hartstikke mooi!

Maar ik kan me voorstellen dat je nu niet helemaal te vreden bent!

Lastige beslissing en ik wens je heel veel sterkte met je besluit!

Heeey meid!

Dat meen je niet? Hoe weet je het? Ben je langs de PC geweest?

Ikzelf zou, denk ik, de 3 maanden afwachten (maar dat is natuurlijk al bijna)!! Dan zie je in principe het uiteindelijk resultaat. Maar dan is het natuurlijk ook weer zomer. Ik denk dat het handig is als je met je PC overlegd, lastig hoor. Maar misschien ga je je er anders wel aan storen....

Liefs!

Heey meid,

Wat jammer ze zien er zo mooi uit!

Ik zou mits je pc het vergoed zeker later heropereren, maar de vraag is heb je er last van?

Dan zou ik het wel laten doen, :116:

ja ik heb er wel last van. Niet alleen als ik in de spiegel kijk maar ook als ik me met die arm op druk of als ik kracht moet geven. Dan voel ik de prothese bewegen ofzo. Weet niet hoe ik het uit moet leggen maar fijn voelt het niet.

Maandag naar de pc en dan hoor ik het wel. Als het het vergoedt laat ik zkr een hersteloperatie doen en anders moet het langer wachten tot ik weer wat centjes heb...

Maar ik ga eerst afwachten en kijken wat mijn pc te zeggen heeft en dan een beslissing nemen.

ja dat klopt, verschil zat er ook wel alleen was links toen iets groter en nu juist niet. Het verschil maakt me ook niet uit want gelijke borsten heeft bijna niemand. Maar heb er echt last van en toen ik het aan mijn pc uitlegde zei hij, miss dat de pocket niet goed is.

Maar goed ik wacht maandag af en dan zie ik wel...

Als er idd iets gedaan moet worden ben ik ook heel benieuwd of hij het gaat vergoeden... cross my fingers

Ja jeetje zeg,als je er ook nog last van hebt is wel hele vervelend dan!!

Wel nice dat hij t toegeeft dan dat t misschien DAT is,want dan nag hij de wissel vergoeden,maar goed,jij moet weer t hele traject door he, vrij nemen en idd je herstel enzo,pfff.

Hou je ons op de hoogte?:71:

hou je jullie zeker op de hoogte.

Wil eigenlijk nog niet denken aan dat ik miss weer onder het mes zou moeten. Weet echt niet hoe ik dat allemaal moet gaan regelen maar ja dit is ook niet fijn!!! Zou ik er geen last van hebben dan zou ik het laten maar heb er wel last/pijn aan.

Vraag me af of het dan weer zo een HEL wordt in de eerste week??

ja dat ligt eraan he,als je weer achter de spier krijgt zal t t zelfde zijn denk ik,maar zou je iemand moeten vragen die t al heeft doorstaan,denk wel omdat de ruimte er al is t wat minder heftig is als de eerste keer.

Ik durf zelf geen 2de keer een dual plane meer,ik heb daar teveel pijn van gehad wil ik nooit meer ervaren.:122:

Dat is precies waar ik ook aan zit te denken. Shoot me... als het weer zo een pijn gaat doen!!!!

Maar eerst ff afwachten en miss kan het op een heel simpele manier opgelost worden. Ja toch??....toch?..

Hey Ladytien

Dit is voor jou de 1ste keer dat je een borstvergroting gehad hebt hé?

dan denk ik niet dat het vervangen van die prothese zo´n pijn gaat doen als de eerste keer! (komt nl. dezelfde maat prothese in!)

Je spier is al wat opgerekt in die weken.

je zult waarschijnlijk wel wat last hebben van het ruimer maken van de pocket.

XXX

heel veel succes maandag.

Ik ben wél van mening dat de PC dit kostenloos moet uitvoeren....zéker als hij zijn fout al min of meer toegegeven heeft!!!

ow thnx ikke dat je reageert! Als het idd zo ver gaat komen hoop ik idd dat het minder pijn gaat doen want heb echt geen zin om weer die pijn te krijgen!!!

Ik dacht heel simpel erover, hup, litteken open, beetje vroeten en klaar maar komt natuurlijk meer bij kijken. Ben benieuwd wat ie gaat zeggen en of ik zo standvastig blijf als ik tegenover hem zit.

Het liefst zou ik jullie meiden allemaal meenemen om me te ondersteunen. Heb altijd wel mijn bekkie bij me maar in dit soort situaties niet...

je moet maar zo denken:

Als je naar de winkel gaat en je koopt iets wat achteraf niet goed of kapot is ....kun je ook ruilen!

Geld terug in dit geval zal moeilijk gaan :154:

Je hebt er genoeg voor betaald, daar mag dan ook wel wat service tegenover staan!!!!!

XXX

Bij wie ben je trouwens geweest, dat zie ik nergens staan!

en: je hebt ze achter de spier : óf tussen de spier (dual plane) ??

dan valt de pijn reuze mee hoor!

Ik had de tweede keer bijna geen pijn!

ben toen van 275 naar 400cc gegaan...er stond dus eigenlijk alleen méér druk op mijn borsten: de pocket was sowieso al de eerste keer gemaakt

hey Lady,

Wat lees ik nou? Wat balen voor je zeg!

Ik benbenieuwd wat de arts maandag gaat zeggen en ik mag aan nemen dat hij het gewoon in orde maakt ja toch.

Maar ik hoop dat het herstel wat minder is. Maar denk dat het nooit zo pijnlijk kan zijn als de 1ste keer.

Ik ga voor je duimen dat het helemaal pijnloos goed komt.

Liefs

ik hoop idd dat als ik geholpen moet worden dat de pc me tegemoet komt. Ik vind ook dat ie het moet oplossen maar ja das nog afwachten.

Als er idd iets gaat gebeuren dan mag het gewoon geen pijn meer doen want dat heb ik genoeg gehad, hihi!!

Hey Ladytien,

Wat super balen voor je!

Volgens mij moet je pc je wel kosteloos helpen, want het is natuurlijk niet normaal dat je pijn blijft houden. Ik zou tijdens je consult dat ook goed benadrukken.

Heel veel sterkte maandag!

Groetjes Xanaa

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.