Ga naar inhoud

Met hoeveel cc naar welke maat?


cerise

Aanbevolen berichten

Amai is idd zo moeilijk om te vergelijken , met mijn grootte 1m78 en gewicht 68kg raadde dokter voor mij 335cc aan ... mr ik heb schrik dat dit te groot zou zijn .... wat denken jullie ? Moeilijke vraag zeker , Hahaha . Mijn bedoeling was een maatje meer (nu 70B en nogal 'leeg')... groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie
40 minuten geleden zei Newbikini:

Amai is idd zo moeilijk om te vergelijken , met mijn grootte 1m78 en gewicht 68kg raadde dokter voor mij 335cc aan ... mr ik heb schrik dat dit te groot zou zijn .... wat denken jullie ? Moeilijke vraag zeker , Hahaha . Mijn bedoeling was een maatje meer (nu 70B en nogal 'leeg')... groetjes

Ik ben 1m60 en 50kg. Ik ben van 70B naar een 65G gegaan met 350cc. Op het zicht zien ze eruit als een mooie Dcup. Zeker niet te groot maar ook niet te klein. Naar mijn gevoel kan je die 335cc best wel hebben ;):) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is moeilijk in te schatten hoe het eindresultaat eruit zal zien.

Heb je al geprobeerd zakjes gevuld met 335 cc in je bh te stoppen? Dan kun je in ieder geval onder een t-shirt zien hoe dat ongeveer uitvalt.

Daarnaast went het heel snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.