Ga naar inhoud

Met hoeveel cc naar welke maat?


cerise

Aanbevolen berichten

  • 7 months later...
  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

wat leuk om dit te lezen.

ik wordt 30 jan. geopereerd.

maar ben best smal 1.63 en 51 kg me onder de borst ong. 63 cm en wil naar een D ik dacht aan 350cc maar wordt dat dan niet heel groot bij mij? Als ik E krijg is dat denk beetje raar bij me postuur. ik heb nu aa70 maar a65 pas ik ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Ik heb 400 cc duelplane

Ik hadden lege a cup nu 6 weken eerste bijeenkomst gekocht 75 e

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

ik ben van een kleine 75b (dacht dat ik altijd 80 had)naar met 450cc medium profile op de spier (mentor) naar een 75F gegaan ik denk dat ik sommige gtjes ook wel aan kan!

Hee hee vraagje

Ogen ze kleiner?? Of oog t ook echt als n F

Lees van veel dat ze kleiner ogen!?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Halloooootjes

Ik ben sinds vandaag nieuw hier! Afgelopen maandag heb ik een borstvergroting gehad, nu ben ik alleen erg benieuwd welke cupmaat ik kan verwachten.. ik had een 75 A en heb anatomische protheses links 275 cc en rechts 295 cc

iemand een idee?

Meid dat is heel moeilijk in te schatten. Op zn minst heb ik dan nog het merk van je prothesen nodig en het profile. Dan kan ik wel eens voor je in de catalogus kijken om een indicatie te geven :)

Staar je echter niet blind op hoe het er nu uitziet, want het uiteindelijke resultaat is pas met een maand of drie zichtbaar :)

Gefeliciteerd met je boobs!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid dat is heel moeilijk in te schatten. Op zn minst heb ik dan nog het merk van je prothesen nodig en het profile. Dan kan ik wel eens voor je in de catalogus kijken om een indicatie te geven :)

Staar je echter niet blind op hoe het er nu uitziet, want het uiteindelijke resultaat is pas met een maand of drie zichtbaar :)

Gefeliciteerd met je boobs!!

xx BB

Dankjewelll ben er nu al blij mee hoor, maar zoals iedereen kan ik natuurlijk niet wachten op mijn eerste BHtje

Ik weet alleen dat ik Monobloc Hydrogel Prothesen heb.. En ze zijn voor de borstspier geplaatst....

De ene borst lijkt nu veel kleiner te ogen dan de ander, maar dit zal nog wel komen omdat ik in mijn begin stadium zit (6 dagen PO)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewelll ben er nu al blij mee hoor, maar zoals iedereen kan ik natuurlijk niet wachten op mijn eerste BHtje

Ik weet alleen dat ik Monobloc Hydrogel Prothesen heb.. En ze zijn voor de borstspier geplaatst....

De ene borst lijkt nu veel kleiner te ogen dan de ander, maar dit zal nog wel komen omdat ik in mijn begin stadium zit (6 dagen PO)

xxx

Ow ik denk dat ik medium profile heb, aangezien ik 1.68 cm ben en 62 kilo weeg en ben niet super dun...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...
  • 3 months later...

Hai lieve meiden..

 

Net nieuw hier op het forum.

Afgelopen woensdag een eerste consult gehad om vragen te stellen én natuurlijk het één en ander te 'passen'

Heb zowel een 30 (300cc) gepast als een 40 (400cc)

Wat voelde dát al fijn,wilde ze bijna niet meer uit doen. ;)

Thuis euforisch over een aankomende operatie en héél veel voor en na foto's bekeken. 

Forums bezocht en twijfelen over het aantal cc's.

Ik zit zelf te denken aaniets tussen 365 en 385 cc.

Ben 1'75 en 57 kilo. Vrij tenger en de pc zei dat ik een breed borstbeen heb, weet niet wat ik me daarbij voor moet voorstellen, of wat dat inhoudt in verband met mijn operatie. 

Hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen. 

Welke maat zou dit ongeveer worden etc etc. 

Weet alleen dat het dual plane geplaatst wordt, nog geen verdere info. 

Heb de 29e mijn tweede consult. 

Dank alvast!

 

Liefs!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast enibas81

Hoi Just-meX,

 

Je moet dat dien waar jij je goed bij voelt. Het verschil tussen beide zal niet heel veel zijn, maar de grootte went snel.

Ik was destijds zelf 1,69m en 67 kg. Het totaalplaatje moet passen. Ik heb vrij brede heupen en schouders en heb daarom gekozen voor 375 en 400 (verschil van bijna 1 cupmaat). Eerlijk gezegd vind ik dit persoonlijk voor mij de max... maar overleg het met je chirurg en kijk goed naar de verhoudingen en bepaal op basis daarvan wat je wilt.

Wat betreft een breed borstbeen, misschien handig om dit nog even na te vragen of dit enige invloed heeft op de stand van je borsten.

Wat ik me zou kunnen bedenken, is dat je borsten misschien iets verder uit elkaar kunnen staan?

 

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 177 en 64 kg en heb 365 cc.

Maar idd, 385 had ook vast gekund en zou minimaal verschil zijn geweest.

Ik had 80 C, nu 80E/F

Bij mij is er ook wat ruimte tussen mijn borsten, maar dat hoort nu eenmaal bij mijn borsten, heb inderdaad ook een wat breder borstbeen.

Ik vind ze perfect :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Zelf ben ik hier nieuw en moet nog mijn borstvergroting doen. Nou vroeg ik me af, mey hoeveel cc naar welke maat. Zelf wilde ik B of C. Ik heb 3 maten gekregen en wil denk ik toch de grootste maat 310cc. Ze worden bij mij dual plane geplaatst anatomische inplantate.  Zal dit uiteindelijk een C worden? Ikzelf ben 1.62 en weeg 46 kg heb nu cup aa. Zelf moet ik nog gaan passen bij mijn chirurg, anders wil ik ze evt groter.

Iemand hier die hetzelfde maat is ondergaan of evt meer verstand van heeft.

 

Mvg,

 

Paula

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Paula:

Hallo

 

Zelf ben ik hier nieuw en moet nog mijn borstvergroting doen. Nou vroeg ik me af, mey hoeveel cc naar welke maat. Zelf wilde ik B of C. Ik heb 3 maten gekregen en wil denk ik toch de grootste maat 310cc. Ze worden bij mij dual plane geplaatst anatomische inplantate.  Zal dit uiteindelijk een C worden? Ikzelf ben 1.62 en weeg 46 kg heb nu cup aa. Zelf moet ik nog gaan passen bij mijn chirurg, anders wil ik ze evt groter.

Iemand hier die hetzelfde maat is ondergaan of evt meer verstand van heeft.

 

Mvg,

 

Paula

Hoi Paula,

Ik ben 157cm en 58 Kg heb 295 cc Motiva full dual plane genomen.  Heb nu een volle C cup in n sport bh. Het is nog erg strak bij mij ben pas 8 dagen Po. 

Maar 310cc met een brede borst valt anders dan bij n smalle. Je bent tenger dus valt zeker groter uit dan bij mij. Zeker weet ik het niet, maar lijkt logisch. Toch kan de prothese keuze ook n belangrijke rol spelen. De ene prothese is niet de andere. Vraag goed na bij je pc over de mogelijkheden. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Zo moeilijk te schatten om vooraf te zeggen op welke cupmaat je uit gaat komen. Hangt van veel factoren af.

Ik kom van een 70A en met 425 cc mentor hp rond dual plane zit ik nu op 70g qua bh maat. Zicht is denk ik C of D?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Zijn er dames bereid om hun lengte en gewicht mee te geven bij het zeggen van hun aantal CC? :--)

dit zou me namelijk erg helpen want ik twijfel over de maat.

ik ben 1m78 en weeg 68. 

zijn jullie Bh maten trouwens Duits of Fr? Ook niet onbelangrijk . Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem hoor.

Ik ben 1,69 m. Toen ik 400 cc liet plaatsen, woog ik 67 kg.

Ik ging van een 75 A/B naar een 75 E.

Groter zou ik zelf niet mooi vinden. Ik heb brede heupen en alles klopt nu qua verhoudingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.