Ga naar inhoud

Ervaringen in Limburg


Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

Na mijn 2de bevalling ben ik er volledig uit. Ik wil een borstvergroting laten uitvoeren.

Ik heb de komende weken wat afspraken staan voor informatie en prijzen alleen vind ik het heel moeilijk om dan een keuze te gaan maken. want ja je vindt genoeg voor en na foto's maar ja, slechte zetten ze uiteraard nooit op hun site dus hoe weet ik waar ik het mooiste resultaat kan krijgen. Ik heb afspraken in de Hofkliniek, De Welnesskliniek en bij Dr. Nolens in Hasselt.

Ik hoop veel informatie te krijgen hierrond.

Ik ben woonachtig te Heusden-Zolder. Alle tips en info zijn meer dan welkom.

Je mag me ook altijd mailen cordonsabine@hotmail.com

Tot gauw

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ,

ik ben voor mijn BV naar de wellnesskliniek gegaan !

niks dan lof ! zeer vriendelijk personeel ! zowel tijdens consult als op de dag van de operatie !

ik ben geholpen door dr. verdonck ! dit is een zeer vriendelijke jonge arts ! neemt zijn tijd om al jouw vragen te beantwoorden !

vandaag kreeg ik telefoon van de kliniek om te vragen hoe het met me ging !

ik kreeg 350cc X-high profile en hoop van een A/B naar een D te gaan !

bij wie heb jij een afspraak staan in de Wellnesskliniek ?

ik heb geen ervaring met de hoffkliniek , maar ik heb wel een paar afleveringen gezien op vtm ! persoonlijk zou ik daar nooit gaan ! ik vind die dokter daar gewoon een arrogante zak ! ik zou daar niet mee om kunnen ! maar dat moet ieder voor zich uitmaken !

succes met je keuze ,

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

ik ga bij dr bosmans in heusden -zolder

ben nog maar 1 keer biij hem geweest maar zijn ontvangs was aangenaam

heb 18 april terug een afspraak en wordt 13 mei geopereert

en de prijs valt me, ben ook bij andere geweest waar het duurder is en waar

ik me niet op mijn gemak voelde

vond het ook moeilijk en hoop dat ik de goede keuze gemaakt heb

succes

groeten math

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb mijn bv in de wk laten doen door dr.Visser.

Ik ben zéér tevreden over alles zowel voor,tijdens en na

de bv.

Zeer vriendelijk en behulpzaam,je kan ook steeds bellen dit ook

zowel voor als na je bv met eventuele vragen.

Ik heb totaal geen spijt van mijn keuze om naar de wk te gaan.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

ik ga bij dr bosmans in heusden -zolder

ben nog maar 1 keer biij hem geweest maar zijn ontvangs was aangenaam

heb 18 april terug een afspraak en wordt 13 mei geopereert

en de prijs valt me, ben ook bij andere geweest waar het duurder is en waar

ik me niet op mijn gemak voelde

vond het ook moeilijk en hoop dat ik de goede keuze gemaakt heb

succes

groeten math

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Little Angel,

Ik ben op 1 februari op consult geweest in het WK bij dr Visser. En had een aangename consult, weliswaar kort. Maar eens je denkt aan een bv begint je veel informatie bijeen te zoeken via het internet, en dan kom je terecht op dit forum en dan heb je zogoed als alle info, nog voor je naar je consult gaat.

Ik heb mijn knoop doorgehakt, eerlijk door het totaal bedrag (ik ga er niet om liegen), maar in eerste instantie omdat mijn pc heel ervaren overkomt. Ze zegt u wat het best bij je past, wat wel en niet gaat!

De dag van mijn consult zeker nog geen datum vast gelegd, maar 2 dagen later heb ik mijn voorschot gestort!

Via het forum lees ik niks anders dan positiefs over dr visser, dus heb nog steeds geen spijt van mijn keuze.

31 maart is het zover voor me!

Veel succes met je keuze!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola,

Ik moet 1 april op consultatie. Hou je me op de hoogte?

Naar welke cup zou je willen gaan?

Vind het moeilijk een cup weer te geven.

Groetjes

Hé Little Angel,

Jij moet de dag na mijn ok. Ik zal zowiezo zsm mijn verslag op het forum zetten.

Ik had graag een grote c, kleine D gehad. Maar Dr visser kon me de cup ni zeggen. Enkel dat ze denkt van 240 cc achter de spier zal kunnen zetten. Toch ga ik dag van mijn ok vragen om 40 cc of 60 cc meer te plaatsen, als dat gaat natuurlijk. Maar bon, ik ga haar zeggen dat ze het max moet proberen :-)

Aangezien ze zei dat er ni meer in kan als 240cc.

Verslag volgt in mijn topic.

Dus 1 april moet jij naar het WK, en welke pc?

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

he

ja hij opereert hij heusden -zolder

hij stelde 2 protessen voor die volgens hem

gelijk zijn de ene kost 2950 euro

en de andere 3200

de ene is zo goedkoop omdat hij daarvan

terug trok of zo

denk de goedkoopste te nemen omdat het volgens hem evengoed

is als de duurdere

groeten math

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Je kan inderdaad op meerdere plaatsen gaan.

Eerst was ik dit ook van plan,ik had de WK en het virgajesse

in gedachten(ik was niet zeker of de WK het wou doen omdat

ik astma patient ben).

Maar na mijn consult in de WK was ik zo content,want voor de dr.

was dat geen probleem.En ik had er een goed gevoel.

Dus heb ik geen andere afspraak gemaakt in het virga jesse,maar

dadelijk een datum in de WK vastgelegd.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook ni gek hoor. Je moet zeker meerdere consulten doen als je dat wil.

Ik wou eerst atlas kliniek te Meise doen, maar als ik in het WK kwam was mijn beslissing genomen.

Heb goed commentaar gelezen, en ook van mijn vriendin. Dr Visser viel me super goe, ze wist over wat ze sprak. En de prijs lag goe. Dus waarom nog twijfelen :-)

Veel succes met je beslissing te nemen!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Gisteren met veel zenuwen naar mn allereerste consult voor een borstvergroting en dat in de Hoffkliniek bij Jeff Hoeyberghs. En dat is REUZE meegevallen. Geen poespas maar zeker ook niet onbeleefd ofzo. Duidelijke info, zelfs nadat ik vanmorgen nog wat heb gemaild omdat je natuurlijk als je terug in de auto zit nog aan vanalles denkt. Ook nu meteen duidelijke info.

Volgende week nog een gesprek in de Wellnesskliniek omdat hier toch veel goede comm over gegeven wordt.

Moet alleen even afstemmen of dochtertje meekan want heb geen opvang. De jongste laat ik wat bij de onthaalmoeder.

Ik zou een 260cc bijkrijgen en heb dan een mooie C cup. Wat me direct aanstond. De snede zou in de plooi gemaakt worden en het implantaat voor de spier geplaatst worden. Een snel herstel en weinig last enkel wat opletten in de zon. Geen vervelende steunbh's die je weken moet dragen of tapes etc...

Dus lijkt me allemaal wel OK. Mijn bezorgdheid om het heffen van mijn kids was ook onterecht want vanuit mijn ellebogen mag ik wel heffen.

Ale, nog even afwachten en dan BESLISSEN.

Hier nog ervaringen?

Groetjes Little Angel

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Gisteren met veel zenuwen naar mn allereerste consult voor een borstvergroting en dat in de Hoffkliniek bij Jeff Hoeyberghs. En dat is REUZE meegevallen. Geen poespas maar zeker ook niet onbeleefd ofzo. Duidelijke info, zelfs nadat ik vanmorgen nog wat heb gemaild omdat je natuurlijk als je terug in de auto zit nog aan vanalles denkt. Ook nu meteen duidelijke info.

Volgende week nog een gesprek in de Wellnesskliniek omdat hier toch veel goede comm over gegeven wordt.

Moet alleen even afstemmen of dochtertje meekan want heb geen opvang. De jongste laat ik wat bij de onthaalmoeder.

Ik zou een 260cc bijkrijgen en heb dan een mooie C cup. Wat me direct aanstond. De snede zou in de plooi gemaakt worden en het implantaat voor de spier geplaatst worden. Een snel herstel en weinig last enkel wat opletten in de zon. Geen vervelende steunbh's die je weken moet dragen of tapes etc...

Dus lijkt me allemaal wel OK. Mijn bezorgdheid om het heffen van mijn kids was ook onterecht want vanuit mijn ellebogen mag ik wel heffen.

Ale, nog even afwachten en dan BESLISSEN.

Hier nog ervaringen?

Groetjes Little Angel

Groetjes

Hé Little Angel,

Super voor jou dat je consult zo goed is verlopen. Ook blij dat je tevreden bent met het aantal cc dat je gaat krijgen.

Hoeveel vraagt Jeff Hoeyberghs voor een bv?

Wanneer moet je volgende week op consult in het WK?

Veel succes met te nemen van je uiteindelijke beslissing.

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey little angel,

Ik ben dinsdag geopereerd in de WK. Ik kan alleen zeggen:echt een goede kliniek. Ze hadden gisteren zelfs gebeld om te vragen hoe het met me ging enzo! Echt leuk! Ik ben er tevreden over!

Veel succes met het maken van u beslissingen!

Grtjes Nieshke x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.