Ga naar inhoud

Twijfelen over welke PC ik moet nemen


Angel_82

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn naam is Angel en heb een vraagje ik ben bezig met afslanken en ben inmiddels al een kleine 15 kilo kwijt maar wil minimaal nog 20/25 kilo eraf (liefts meer) :101:

Ik ben nu al informatie aan het opzoeken ed ivm BV en BWC of misschien een mommymake over....

Ik kom uit zuid limburg en heb gehoord over Dokter D'hondt en Malfeyts...

zijn er nog meer goede artsten klinieken in Zuid limburg en wie heeft ervaring met een van de bovenstaande dokters of weet jij een hele goede...

Alle mogelijke info is van harte welkom...Tell me all about it ....hoe meer ik weet hoe beter ik kan beslissen...

Wat is het beste om te doen beide operatie apart of mommy make over ..

In ieder geval heel erg bedankt :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Welkom hier!

Wat goed dat jij al 15 kilo bent afgevallen, en bezig bent om nog meer kilo´s kwijt te raken!

Zou wel pas aan een borstvergroting beginnen wanneer jij je doel bereikt hebt met afvallen.

Ik word aanstaande vrijdag zelf geopereerd door Dr D´hondt :7: Zou dus zeker een consult bij hem aanraden!

Heb jij dan ook een voorkeur voor anatomische prothesen?

Ik heb geen ervaring met buikwandcorrectie´s, dus daar kan ik geen oordeel over geven..

Succes! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Angel,

Je kan eens op het buikwandcorrectieforum kijken, daar staan heel veel dagboekjes met foto's erbij, en ervaringen met klinieken/plastisch chirurgen. Ik ben in Antwerpen geopereerd aan een bwc samen met een borstlift + vergroting, en zou het achter elkaar weer doen! Geen seconde spijt van gehad... (nouja, dag 2 was zeer pijnlijk en heb ik heeeeeel even gedacht waar ben ik aan begonnen..., maar dan ben je nog in het ziekenhuis dus er wordt goed voor je gezorgd). Super dat je al zo bent afgevallen, en zet hem op voor de volgende kilo's, het is het allemaal waard!!!! (ben zelf bijna 80 kilo afgevallen, van maat 58-60 naar nu maat 36-38)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.