Ga naar inhoud

Hilde12: BVK: Eerste consult 18 april: Dr Koopmann: Bergman kliniek


Hilde12

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Bedankt voor de reakties.

Ik heb nog niks gehoord van de verzekering, maar ja, het is ook pas 3 dagen geleden aangevraagd.

En de beauty coach zei dat ik maar niet moest bellen, de verzekering gaat af op het verhaal van de PC en het komt vanzelf goed.

Ik wacht dus nog maar even af.

Daarnaast heb ik geen haast.

We hebben uitgerekend en besloten dat ik het toch niet vóór mijn vakantie ga laten doen.

De eerste datum die ik misschien zou kunnen halen was 10 mei, en dat is net 7 weken voor mijn vakantie.

Vond ik (en de coach) net iets te vroeg.

Ik ga zo nog wel even kijken naar jullie foto's.

Zie zelf nog wel steeds op tegen de littekens, en ik heb nog geen foto's gezien van bijvoorbeeld een jaar na de operatie.

.............

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve hilde littekens vervagen :7: ...het is vanzelfsprekend dat er littekens zijn en dat die in het begin nogal aanwezig zijn maar die vervagen met tijd...ik heb zelf in 2008 een cyste uit mijn borst laten halen best grote litteken en zelfs die is helemaal weg nou dus echt waar ;) door die litteken moet je niet laten stoppen om iets te doen die goed is voor je zelf als persoon maar ook je gezondheid....want je kan jezelf ook heel veel probleempjes besparen. Lijntje krijgen een andere kleur en worden net als je huid straks en je krijgt er ook weer porien op enzo....dus het komt allemaal goed :D ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hilde,

Bij mij kwam er ook snel uitsluitsel van de verzekering, enige dat je zelf moet betalen is de BH (50 euro) en je eigen risico (via je zorgverzekeraar). Ik heb begrepen dat de goedkeuring samenhangt met je gewicht, lengte en cupmaat.

Ik heb de operatie ook een paar dagen na mijn vakantie gepland....en na 2 weken ga ik weer aan het werk ben ik van plan (ik heb verlof genomen) Drie weken later heb ik wel een weekendje Barcelona geboekt....ik hoop dat dat gaat lukken. Maar nu ik jou bericht lees dat 7 weken al kort is :mellow: ben ik toch weer gaan twijfelen.

Groetjes en ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten op het verlossende bericht van je verzekeraar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, kort voor de vakantie in ieder geval wel.

Je moet al 6 weken die BH dragen. Dus dan ben je net 1 week "verlost" van dat ding.

En ik wil in mn vakantie gewoon lekker alles doen wat ik gewend ben, en geen rekening houden met wat dan ook.

Hoe ik het met mn werk ga regelen weet ik nog niet. Moet ik nog gaan bespreken.

De pc adviseerde me 3 weken niet te werken, dus ik kijk nog wel.

mbt de goedkeuring maak ik me niet zóveel zorgen, heb al 1x geinformeerd (toen het ziekenfonds er nog was) en toen kreeg ik te horen dat ik met mijn lengte en gewicht vanaf cup D al vergoed kreeg. Nu zit ik inmiddels 2 a 3 maten verder, dus dat zal geen probleem zijn.

@Angel: ik weet dat de littekens vervagen enzo, maar ik ben volgens de dermatoloog een "lelijke litteken maakster" .. Oftewel, ze zijn altijd behoorlijk te zien, en dat blijft ook zo.

Maar wat je al aangaf: de voordelen wegen nog steeds op tegen de nadelen, dus ondanks mijn twijfels zal ik toch wel door gaan zetten............. (denk ik.....................................).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn 2 streepjes die alsnog vervagen lelijk of niet lelijk...ik ben bruin dus mijn huid maakt ook dikke littekens maar alsnog is de mijne mooi vervaagd...in het begin was het ook heel fors en zichtbaar...

Het gaat erom dat je beter gaat leven en dat je problemen voorkomt zoals verkeerde houdingen en verkrampte schouders en slijtage aan je rugwervels...allemaal probleempjes die vrouwens met grote borsten hebben...je kan liever alles nu voorkomen dan later veel spijt hebben... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hilde, Welkom hier! Als je na 1 week nog niks hebt gehoord van de verzekering dan gewoon even bellen. Goh ik ben benieuwd of de aanvraag al in behandeling is. Naar welke Bergman kliniek ben je geweest? Ik heb je topictitel een heeeeeel klein beetje veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.