Ga naar inhoud

Joya (& Anne) : 18 maart 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Beste iedereen,

Wij zijn twee meisjes van 20 en 21 jaar uit Nederland en hebben afgelopen vrijdag op 18 maart een borstvergroting laten uitvoeren door dokter Plovier in de Beclinic in België. We zijn allebei erg tevreden over het resultaat. Mijn vriendin Anne is van een magere C/B naar een D cup gegaan met ronde prothesen 350CC. Ikzelf ben van een magere B/A naar een D cup gegaan met high profile prothesen 475CC. We zijn nu thuis aan het herstellen en dit gaat redelijk goed. Op de een of andere manier heeft zij meer pijn dan ik, iets dat we niet hadden verwacht omdat er bij mij meer in is gegaan. Onze borsten voelen alleen keihard aan!! Echt een super plastic sensatie. Nu vragen wij ons af hoe lang het ongeveer zal duren voordat de borsten weer wat zachter aan gaan voelen. Hebben jullie een borstvergroting gehad? We zijn onwijs benieuwd naar jullie ervaringen in hoe de borsten aanvoelden! Alle verhalen zijn van harte welkom :D

Verder is mijn vriendin nu, twee dagen na de operatie nog heel erg licht in haar hoofd en neigt steeds flauw te vallen. Heeft een van jullie hier ook last van gehad? We moeten er wel bij zeggen dat we onwijs blij zijn met de keuze om de operatie door de Beclinic uit te laten voeren, het personeel was zo ontzettend vriendelijk en zorgzaam. Voor de operatie zijn we onwijs gerust gesteld met name voor Valérie die ons begeleidde naar de kamers. De kliniek ziet er super uit en alles is tot in de puntjes verzorgd.

We zijn onwijs benieuwd naar jullie ervaringen en hopen snel wat te horen!

Liefs,

Anne en Joya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames dames...niet zo ongeduldig!!

het is pas 2 daagjes geleden voor jullie.

Het heeft wel een aantal weken nodig om te herstellen...soms zelfs maanden!!

Ze zijn nu nog erg opgezwollen door vocht!!

En ja...ieder mens is anders en ervaart pijn anders!

Doe lekker rustig aan...zeker als je licht in je hoofd bent.

Kan nog een reactie op het verdovingsmiddel zijn (ik heb begrepen dat de Be-clinic niet met volledige narcose werkt??...of zit ik verkeerd?)

heel veel succes met herstellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Joya,

Iedereen heeft een andere pijngrens.

En hoe ze gaan voelen na een operatie. nog geen flauw idee de mijne moet nog komen.

Verder nog een goed herstel met het dubbel paar borsten. En heel veel succes ermee.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk, we zijn op dezelfde dag geopereerd!! En bij dezelfde arts. Mijn borsten zijn natuurlijk ook nog behoorlijk hard, maar ik vind ze ook al erg mooi! Goed eten, als je wat licht in je hoofd bent en vooral NIETS doen, haha! Beiden gefeliciteerd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Iedereen reageert anders op de pijn. De een heeft een misschien wat sterkere borstspieren die wat meer tegen werken dan de andere.

Net zoals de een meer last heeft van de narcose en een ander helemaal niet.

Jullie zijn net 2 daagjes op weg dus het gaat helemaal goed komen. Gefeliciteerd trouwens met jullie boobs :1bouncingboobs: .

Ze staat nu nog strak. Maar dat wordt vanzelf minder meestal na 2 maanden voelen ze al een stuk zachter aan. Maar ook dit is bij iedereen weer anders.

Gewoon lekker rustig aan doen en je zelf de tijd geven voor herstel.

En dan op naar de zomer met leuke bikini's en topjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor al jullie reacties nu weten we dat we ons in elk geval geen zorgen hoeven te maken! Inderdaad toevallig dat we op dezelfde dag zijn gedaan Esje, ik zag het op je profiel. Jij was vroeg in de ochtend gedaan toch? Ikzelf was om 10 uur ingepland. Ik had zelf ook een lege B/A en wilde een D cup maar hij heeft mij mij veel meer geplaatst dan bij jou!! Hoop maar dat t een beetje een natuurlijke grootte blijft..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Eefje!

Nou vroeg ik me af of de borsten nog groter worden na het indalen? Ik had een magere c en heb 350cc gekregen(achter de borstspier).

Ik ben benieuwd wat m'n uiteindelijke maat zal worden, want ik vind ze best aan de kleine kant.

Iemand hier ervaringen mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook frappant: ik vind ze namelijk van mezelf behoorlijk groot!! Ook 350 cc en met de nadruk op: ze mogen niet te groot!! Nu heb ik enorme ballen, haha. Ik vind ze wel mooi, maar ik ben blij als de boel straks wat zachter en minder rond gaat worden. Succes met jullie herstel ladies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste dames,

Ik heb een aantal foto´s online gezet op mijn profiel, voor (mini!) en na foto´s :D Ik heb op dit moment nog heel veel vocht vooral tussen mijn borsten, hebben jullie dit ook gehad en hoe snel ging dit weg? Ik vind het een beetje een vies gezicht haha.

Liefs,

Joya :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.