Sign in to follow this  
bloodelf

zwanger na een bv

Recommended Posts

Wat bedoel je met gaan ze omhoog? en zakken ze?

Pff ben wel heel benieuwd hoor! Over aantal jaartjes zou ik ook graag kindjes willen maar om dan gelijk weer onder het mes te gaan

Zou het liefste wel 20 jaar met deze willen doen hihi

Lijkt me wel heel vervelend het gewicht en zweten tussen je boobs..

Eerst na de bv gaan ze door de protheses strakker staan en zijn ze voller en dan heb ik indergeval geen last van die plooi. Dus waar ze de insisie maken waar de prothese ingaat duwt die tiet naar beneden. Ik heb totaal geen last van het litteken maar het is erg vervelend. Maar ja niet alleen mijn boobs zijn nu natuurlijk groter.... ALLES....... pff ik ben ook al flink, SHIT wat aangekomen. Ik heb een pens alsof ik een maand of 6 zwanger ben. Ja ja klaag klaag, hahaha. Oo zwanger zijn is niet leuk... Ja het is ook niet de eerste maar de vijfde en dat merk ik ook wel aan mijn lijf en TIETEN natuurlijk. Beugels kan ik nu echt niet verdragen en draag nu van die stomme topjes maar ja dat zit nu wel lekker dus doe ik dat maar even.

Aah meid hihi! Hoelang ben je nu zwanger?

Jee de 5de al hihi

Snao dat beugels nu helemaal niet lekker zitten draag maar lekker tops hoor je bent maar 1 x zwanger dus zo mag je je ook voelen

Heb ff een nieuwe ticker erbij gezet. Ja nummer 5 haha deze was ook niet echt in de planning. Ik heb 2 dochters en 2 zonen.

Nou geeft niks lief dat je het kindje toch houd

Oe nog maar 127 dagen gaat best snel denk ik?

Ziet je kindje er nu ook zo een beetje uit?

Proficiat met de zwangerschap.

Van de borsten zou ik het niet weten. Heb 2 kids.

En de bv komt eraan de 11de juli.

Geen kids meer voor mij ons gezin is compleet.

gr Pinki

Sign in to follow this