Ga naar inhoud

Ongerust over linkerborst!


Hope

Aanbevolen berichten

Heey dames,

Ik maak me nogal ongerust over mijn linkerborst.

Ruim 4 maanden geleden heb ik mijn borstvergroting gehad. Ik heb altijd al het idee gehad dat mijn linker borst meer gevoelloos is dan de rechter. Ondanks dat het gevoelloos is, voelt het raar als er iets langs op komt (verschilt per dag)... Een beetje trekkerig. Mja, volgens mij is dat normaal...

Nu weet ik dat een gedeelde van de borst een lange tijd gevoelloos kan blijven. Maar ik heb aan de linkerkant sinds een aantal dagen het idee dat het erger is geworden. Dat is toch raar?! Het lijkt wel alsof het gebied wat gevoelloos is, zich uitbreid. Hierdoor voelt het heel erg trekkerig en soms zelfs alsof er lichte druk op staat. Wanneer ik een bh aan doe is dit gevoel zo goed als weg. Ik heb al lopen voelen en drukken, maar echt veel verschil met rechts of met hoe het hiervoor voelde, voel ik niet. Het enige is misschien dat als ik de linkerborst vanaf de buitenkant wat naar binnen duw, ook een lichte druk aan de binnenkant van de prothese voel. Pff, moeilijk uitleggen allemaal!

Waar ik nu dus bang voor ben is dat er iets niet goed is, of aan het veranderen is van binnen.

Ik heb wel al een week flink de griep en heb dus veel op de bank/bed gelegen (zonder bh)... In die tijd is het ook begonnen. Kan het hier iets mee te maken hebben?

Of heeft iemand in ieder geval een idee waar dit wel door komt of wat dit kan zijn?

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hope,

Sorry maar ik kan je niet helpen hiermee. Dat dove gevoel in je linkerborst kan misschien wel komen doordat je een week hebt plat gelegen. Doordat je weinig beweging hebt gehad is misschien de doorbloeding wat verandert.... Maarja das gissen...

Je kan het beste even contact opnemen met je pc, die kan je dan vast geruststellen. Sterkte!

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan allemaal best , je borsten zijn ook 2 afzonderlijke operatiewonden .

Intern littekenweefsel kan dat veroorzaken denk ik dan . Iets wat ooit doorgesneden is , is nooit meer hetzelfde : bij alle operaties/breuken enz.

Ik ben 3 jaar PO en heb dat trekkerige in 1 borst soms ook , het hangt ervan af welke bh (model) ik aandoe . Volgens mij hoort zoiets erbij (bv).

Dat dove gevoel gaat nog wel bijtrekken , kan echt bijna een jaar duren , heb tot 10 maanden PO kleine ongemakken gehad zoals zere tepels , stekende borsten (alhoewel dat waarschijnlijk eerder mijn borstspier was) enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi Hope,

Ik heb ook al vanaf het begin meer last van mijn linkerborst. Op de een of andere manier is deze wat groter en gevoeliger. Dat gevoelloze heb ik ook nog steeds, vooral aan de onderkant.. Als ik ongesteld moet worden is mijn linkerborst ook blauw van de aderen de je heel duidelijk ziet, en bij mijn rechter heb ik dat veel minder.

Ik baal hier ook van hoor. Het lijkt alsof mijn linkerborst de prothese minder goed accepteert ofzo. Heel klote eigenlijk. Maar ik hoop nog steeds dat het over gaat.

Ik kan je er dus niet mee helpen, maar weet goed wat je bedoelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo hope

je hoeft je geen zorgen te maken hoor..dat is echt een beetje zenuw pijn /en of een beschadigde zenuw ..die zitten vollop in je borsten en die worden toch geraakt en beschadigd het meeste komt weer terug ,maar je moet wel rekening houden de mee dat je een licht verdoofd gevoel over houd ''dat is vrijwel normaal hoor..en de zenuwen groeien ook wel weer aan hoor dat gaat met een millimeter per dag...tot 9mnd kan je dit houden en wat blijft blijft vaak ...ik had het precies het zelfde met mijn eerste bv..en nu ik de tweede heb gehad is het ook zo!!

maar word het erger en je krijgt koorts zou ik wel even contact opnemen ,dan zou het goed mogelijk zijn dat je een onsteking hebt ...nou heel veel succes met je herstel en snel beter worden

vr.gr. brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal bedankt voor jullie berichtjes!

Ik weet idd dat het heel lang kan duren voordat het dove gevoel weg is (ALS het überhaupt helemaal wegtrekt).

En zo nu en dan een prikje/steekje/kriebeltje heb ik ook nog wel... Daar maak ik me ook niet zo druk om...

Maar nu is het gevoel in m'n borst gewoon veranderd... dat vind ik het enge er van.

Daarom heb ik vandaag toch maar even gebeld naar de kliniek. Die willen dat ik volgende week langs kom om het even te bekijken... Dus meteen maar een afspraak gemaakt.

Hopelijk valt het allemaal mee en maak ik me weer zorgen om niks. ;)

Ik laat het nog wel even weten!

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.