Ga naar inhoud

harde duw tegen borst na 4 weken po


Aanbevolen berichten

Hallo meneer de plastisch chirurg,

Vanaf afgelopen maandag loop ik met een brandende vraag en verontrustend gevoel, ik heb wel al de afdeling van mijn pc gebeld maar ik heb er nog steeds geen goed gevoel bij, aangezien mijn gevoel in de borst blijft.

Dit is gebeurd: mijn zoontje van 9 kwam binnen en springt vol tegen mij aan, vol tegen mijn borst, het deed zo'n ongelofelijke pijn dat ik zelfs in huilen uitbarstte. En nu, 3 dagen later, voelt het nog steeds trekkend aan en ik ben gewoon bang dat een spier verschoven zit of wat dan ook... Hij zit wel nog op dezelfde plek maar toch ben ik mega ongerust. Hoe kom ik er nu achter of het mis is of nieyt. Ik voel me echt zo'n aanstelster, komende dinsdag moet ik sowieso op controle bij mijn pc. Aan die kant van die duw zat/zit een bloeding en denk dat gewoon vanalles niet goed zit. Bij mijn vorige bv was dat nl ook al vanaf het begin zo, knobbels erin, verschoven, lekkage dus vandaar mijn ongerustheid..

Alvast bdabkt voor het lezen.

Groetjes ange

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meissie, waarom maak je niet even een afspraak bij de chirurg!!!!!!

Je bent écht geen aanstelster!!! en dat vind je chirurg ook niet hoor!

Toen ik bij hem terug ging omdat ik dacht dat 1 prothese te hoog zat, of niet goed ingedaald was, was hij héééél erg vriendelijk en had alle tijd om mij alles uit te leggen!

Fantastisch gewoon!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

AAAuu.... Ik hoop voor je dat het meevalt!

Ook sneu voor je zoontje, die zal zich ook wel schuldig voelen.

Ik ben net een week geleden geopereerd en doodsbang dat iemand tegen me op knalt ....

Sterkte, groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.