Ga naar inhoud

febemi : 14 juli 2011 : Dr. van Canneyt : Van Canneyt Clinic : Gent


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen.

al een tijdje kom ik op deze forum terecht.

Ik ben een 28 jarige mama van 2 kindjes van 3 en 5 jaar. Bijna 10 jaar samen met de man van mijn dromen, maar zoals velen hier waarschijnlijk heel gelukkig met veel , maar zeer ongelukkig met 1 iets.Daarom heb ik eindelijk de knoop kunnen doorhakken en gekozen voor een borstvergroting. Ik heb 2 kindjes gekregen in 2 jaar tijd en hen beiden voorzien van all the goodies gedurende 1 jaar borstvoeding. Dat heeft natuurlijk wel zijn gevolgen gehad. :76: Ik had een besheiden c cupje en ben nu gegaan naar een A cupje. Ik ben vorige week een bezoekje gaan brengen bij dr Van Canneyt en zeer tevreden over het gesprek. De datum voor de operatis is zelfs al vastgelegd in juli. Ik ga voor anatomische proteses, maar twijfel nog een beetje over de inhoud. Graag had ik een volle C-cup, kleine D. Er is sprake van ofwel 325cc of 350cc. Zelf ben ik 1.70 en 58kg, dus ik twijfel een beetje over de cc. Blijkbaar zijn er veel dames hier die bij hun eerste vergroting graag wat meer gehad zouden hebben? Is het dan niet beter dat ik dan voor een 350cc ga? Zijn er hier dames die ervaring hebben met deze chirurg? Alvast bedankt. groetjes febemi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi

welkom hier :43:

Gefeliciteerd ook alvast met je datum !

Helaas heb ik geen ervaring met de pc !

Misschien iemand anders hier op het forum..

als ik jou was zou ik inderdaad voor die 350 cc gaan, 25 cc verschil is niks !

Zeker als je achter de spier krijgt of dual plane, dan verlies je nog zon 40 cc per borst!

Hoe krijg je ze geplaatst?

Veel meiden hadden inderdaad achteraf wat meer cc gehad, net zoals ik!

in het begin lijken ze echt mega, maar na een aantal weken went het gewoon al.

Lijkt t net of ze kleiner zijn geworden terwijl dit niet zo is..

Succes met je beslissingen :116:

Liefss :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey febemi!

Ik ken iemand die door dokter van Canneyt geopereerd is een jaar geleden ongeveer of iets langer misschien, in zijn eigen kliniek. Kan je zeggen zij daar heel tevreden over was over die man! Omdat zij me die chirurg aanraadde ben ik ook eens wat meer beginnen opzoeken over hem en toen las ik ook wel wat negatievere commentaren, zoals dat hij vaak patiënten behandeld alsof ze een nummertje zijn.

Goede én slechte commentaar dus! Het is gewoon het beste dat je naar jezelf kijkt en als je je bij hem goed voelt zou ik er zeker voor gaan.

Wat ik je wel nog kan zeggen i.v.m. de cc's (weet er zelf eig ook niet zo heel veel vant want ik moet nu vrijdag bij Plovier): ik vond wel dat haar borsten nog vrij klein gebleven waren, vond dat ze wat meer aankon dus misschien moet je wel voor de meeste cc's gaan...

Groetjes!x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

gezellig dat je hier komt kijken

zelf heb ik geen ervaring met de pc

maar kan je wel zeggen dat ik ook graag meer cc had gewildt

het is echt wat ze zeggen je kan beter iets meer nemen dan te wijnig

ze lijken in het begint enorm maar na ene paar weken dacht ik al van ooh had toch wel wat groter verwacht :D

ben er wel heel blij mee hoor

maar zal wel ff goed met je pc praten en goed passen kijken wat je nou het mooiste vind

suc6 er mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

gezellig dat je hier komt kijken

zelf heb ik geen ervaring met de pc

maar kan je wel zeggen dat ik ook graag meer cc had gewildt

het is echt wat ze zeggen je kan beter iets meer nemen dan te wijnig

ze lijken in het begint enorm maar na ene paar weken dacht ik al van ooh had toch wel wat groter verwacht :D

ben er wel heel blij mee hoor

maar zal wel ff goed met je pc praten en goed passen kijken wat je nou het mooiste vind

suc6 er mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja lap. het vorige bericht was een missertje. :unsure:

ik ga onder het mes op 14juli. Ik ga ze laten steken achter de spier. Dit omdat ik toch een zo goed mogelijk natuurlijk effect wens te bekomen. Ik was zelf zeer tevreden over het gesprek met dr van canneyt en me zeker geen nummertje voelde. We hebben er een klein half uurtje geweest en al mijn vragen waren beantwoord. Ik denk ook te gaan voor de 350cc. Het prijskaartje is naar de hoge kant, maar dit laat ik ook maar eenmalig doen aangezien ze levenslang zijn en niet dienen vervangen te worden. Vroeger was dat om de 10 jaar en daar had ik echter geen zin in. Ik moet zeggen dat het me wel plezier doet om hier terecht te kunnen met mijn vragen en ik voel me al helemaal thuis bij de borstenclub :2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

je prothesen kunnen niet levenslang blijven zitten, naja het kan wel!

maar meestal word een wissel na 10 a 15 jaar wel aangeraden hoor, je borsten veranderen ook he !

Ze kunnen lelijker worden zodat je toch weer aan een wissel gaat denken!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik ben ook de 1e keer hier. Wel al een paar weken aan het neuzen op het forum en besloten me zelf maar eens aan te melden zodat ik ook mijn verhaal met jullie kan delen.

Ik ben in maart 2009 voor het eerst naar de ha gegaan voor een verwijzing. Toen afspraak gehad met ass. chirurg en te horen gekregen dat er 10 kg af moet. Ik woog toen 84 kg en ben 1.64m.

Na 2 jaar was de 10kg eraf. Dus opnieuw naar de chirurg en toen is het balletje gaan rollen en heel snel zelfs. 16 maart afpspraak, 17 maart verzoek vergoeding opgestuurd aan CZ, week erna brief terug met verzoek voor aanvullende informatie. Weer een week later goedkeuring gekregen.

Ik weeg inmiddels 74 kg maar wil er nog wel een paar kwijt. Ben met cup 85F begonnen en heb nu 80F. Even 85E gehad maar toen de omvang minder werd, ja helaas wordt de cup ook weer groter dan haha....maar wil nu naar een 80 c/d. Wil zelf een c maar de chirurg gaf aan dat het ook wel een klein d kon gaan worden.

9 mei is de operatie. Want heb nog genoeg in de planning de komende weken waardoor het nu even niet uikomt. Ben er heel erg naar uit aan het kijken. Toen ze afgelopen maandag van de opname belde voor een afspraak vond het ik het doodeng maar heb weer wat foto's gezien van wat mensen hier en nu heb ik er juist alleen maar meer zin in.

Ik wordt in het Elkerliek Ziekenhuis geholpen in Helmond. Elkerliek Esthetic. Goed aangeschreven dus ik ben zeker in hele goede handen.

Ik ben overigens 35 jaar en heb een dochter van bijna 8 jaar en ben alleen.

Nou als jullie nog wat willen weten....vraag maar raak haha.

Jullie kunnen op Deempje reageren via haar eigen topic:

Deempje: BVK: 9 mei 2011: Elkerliek Esthetique: Helmond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.