Ga naar inhoud

Carolien : 15 maart 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Dag Carolien

heb gisterenmijn tijdstip doorgekregen. Dus 1 april om 9.40u (en ze bevestigden dat het hier niet om een grap gaat!!! ha ha) moet ik aanwezig zijn. Geen make-up, geen juwelen en geen kunstnagel op de rechter wijsvinger!!! Moest effe lachen. Wat zal ik er sexy uitzien zo op die operatietafel. Maar ja...die zullen wel meer gewoon zijn zeker? Het is wel raar dat ik bijna niemand op het forum hoor die ook bij Dr. Damen geweest is. Dus ja...ik zal zien op vrijdagmorgen hoeveel ik nu ga nemen. 280cc achter de spier om van een grote B naar een D te gaan. natuurlijk wil mijn vriend liever 300cc want hij is nen echte... :1big_boobs: zot. ben er wel elke nacht mee bezig met als gevolg dat ik slecht slaap. Ben jij nu tevreden over je resultaat? Was de pijn te doen? Kan ik foro's van jou vinden of is dat nog wat te vroeg?

Groetjes. Kinky

Hey !

Morgen is jou dag ! Spannend ! Ik ga alvast duimen ! Ik denk dat je met 280 cc wel op een D gaat komen. In het begin was ik heel onzeker. Ik had bang dat ze te groot gingen zijn, maar begin er meer en meer van te houden :3: Ik zit nu op een grote C. Ik vond de pijn goed meevallen. De eerste twee dagen kon ik wel niet alleen rechtop geraken, wnt al je spieren in je buik en schouders zijn enorm stijf! Je hebt alleen een vervelend drukkend gevoel op je borstkas, maar dit gaat met de dag beter. Ik heb foto's op mn album gezet :6: Wel niet gemakkelijk om zelf te trekken. Binnen een paar dagen zal ik er nog trekken, wnt ze zakken en vallen met de dag mooier :2:

groetjes Carolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Carolien,

Ja hoor mijn borsten waren ook bol vanboven,ik heb ook wel extra high profile.

Voor de bv had ik al maar een Acup en vanboven zat er echt niks vulling(dat stoorde

mij ook enorm).

Als ik een bh of bikini droeg kon je er zo losjes in kijken(niet dat er veel te zien was)

maar ik vond dat lelijk,je zag dat zelfs onder mijn kledij vond ik.

Dus ik had vanboven wel wat extra nodig.

Ik ben nu 7weken po,en nu is die overdreven bolling van in het begin al weg hoor.

Ik ben heel tevreden,ze zijn ook al veel natuurlijker en zachter.

Ook het gevoel onderaan komt terug en mijn tepels zijn nu ook niet meer zo overgevoelig.

Ik ben nu klachtenvrij :rolleyes:

Mag jij ook na 3weken een gewone bh aan?

Groetjes Cheries :48:

Heb je mss foto's? ben wel nieuwsgierig naar hoe ze nu zijn :3: Ik moet 6 weken een sportbh dragen, maar denk dat ik volgende week toch al een nieuw BH'tje ga kopen. Kan geen 6 weken meer wachten :3: . Ik hoor van sommige dat na een paar weken, sommige nog een maat groter krijgen. Was dit bij jou ook zo?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden !

Gisteren voor de laatste keer bij mn PC geweest om de uiteinden eraf te laten knippen! Was wel even trekken .. Alles verliep goed en het zag er al erg mooi uit! Dus ik superblij na het consult :D Ik vind ze er zelf ook steeds mooier uit zien :67: Kan al niet meer wachten om nieuwe lingeriesetjes te kopen ! Whiii !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey carolien ,

ik heb gisteren ook mijn draadjes laten doorknippen ! ik ben bij mijn huisarts geweest ! ik had geen zin om voor dit naar genk te rijden !!

was wel een opluchting voor mij ! net alsof die grote druk op mijn ribben erg verminderd was !

ik heb zelfs op mijn zij geslapen vannacht ! super !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je mss foto's? ben wel nieuwsgierig naar hoe ze nu zijn :3: Ik moet 6 weken een sportbh dragen, maar denk dat ik volgende week toch al een nieuw BH'tje ga kopen. Kan geen 6 weken meer wachten :3: . Ik hoor van sommige dat na een paar weken, sommige nog een maat groter krijgen. Was dit bij jou ook zo?

X

Hoi Carolien,

Sorry voor het late antwoord,ik zag nu pas dat ik jou nog een antwoord verschuldigd was :68:

Ja ik heb wel foto's maar niet online,mijn dochter heeft het kabeltje van de camera kwijt gespeeld

dus bij deze sorry...

Ik ben na 3weken een bh gaan kopen voor door de dag,van dr.Visser mag dit.

Ondertussen heb ik er al wat meer....deVERLEIDING IS TE GROOT :44:

Ik blijf dezelfde maat hebben als toen misschien dat dit toch nog veranderd,maar voor mij is het zo ok hoor.

Ik kom nu uit op een 70D soms 70E (hangt van het model af).

Als je weet dat ik maar een 70B/C vroeg dan ben ik nu wel blij hoor.

Hoe zit het nu met jou?al op bh tocht geweest?

En met het herstel vlot het wat?Ik ben nu bijna 8weken po,en ben echt kwaaltjesvrij...

Groetjes Cheries :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carolien,

Sorry voor het late antwoord,ik zag nu pas dat ik jou nog een antwoord verschuldigd was :68:

Ja ik heb wel foto's maar niet online,mijn dochter heeft het kabeltje van de camera kwijt gespeeld

dus bij deze sorry...

Ik ben na 3weken een bh gaan kopen voor door de dag,van dr.Visser mag dit.

Ondertussen heb ik er al wat meer....deVERLEIDING IS TE GROOT :44:

Ik blijf dezelfde maat hebben als toen misschien dat dit toch nog veranderd,maar voor mij is het zo ok hoor.

Ik kom nu uit op een 70D soms 70E (hangt van het model af).

Als je weet dat ik maar een 70B/C vroeg dan ben ik nu wel blij hoor.

Hoe zit het nu met jou?al op bh tocht geweest?

En met het herstel vlot het wat?Ik ben nu bijna 8weken po,en ben echt kwaaltjesvrij...

Groetjes Cheries :43:

hoi !

Ik heb daarnet mijn eerste bh gekocht. 75 D :19: Damn dit was schrikken. Als ik de tijd terug kon draaien had ik toch minder cc genomen, maar het is natuurlijk ook wennen.. B) Ook een nieuwe bikini gekocht. Bij sommige had ik mega boobies :9: maar dit hangt natuurlijk ook van het model af :D Pijn of spannningen zijn al veel minder, ze staan enkel nog wat bol bovenaan ..

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carolien,

Tof hé zo voor de eerste keer een ECHTE bh kopen?

Nu dan zitten we ongeveer op hetzelfde...Dat zijn nog al

lappen he zo'n Dcup.

De lade van mijn kast moet je zien als die erin liggen,ik kan het nog

steeds niet goed geloven,ik doe die steeds open als ik op de kamer kom...

OOOOOH en ook al een mooie bikini gekocht???

Die bolling dat zakt nog wel weg hoor,ale er mag wel wat zitten vind ik zo een mooie

goed gevulde cup.

Wat zijn we toch rap tevreden he?

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag caroline en anne

Ben donderdag voor bv bij dr verdonck geweest, zeer vriendelijke man ge,

Maar da verband, ik kom er zot van, kan bijna niet ademen ze staan op ontploffen denk ik.

Heb 350 en 380 cc gekregen, wou een mooie c hebben en denk nu te zien dat het een dikke D zal zijn (help, gaan die toch wel nog iets krimpen of blijft da zo )????????? :18:

Ze zijn gespannen ,s'nachts is een marteling in mijn rug en kan niet alleen zelf recht, wanneer zou dat moeten beter zijn?

Mijn borsten zelf doen geen pijn wel alles erond :31:

Hoelang is die pijn zo erg? denk dat ik geen pijnstillers genoeg zal hebben !!!!

Hoor het wel ge

Groetjes belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag caroline en anne

Ben donderdag voor bv bij dr verdonck geweest, zeer vriendelijke man ge,

Maar da verband, ik kom er zot van, kan bijna niet ademen ze staan op ontploffen denk ik.

Heb 350 en 380 cc gekregen, wou een mooie c hebben en denk nu te zien dat het een dikke D zal zijn (help, gaan die toch wel nog iets krimpen of blijft da zo )????????? :18:

Ze zijn gespannen ,s'nachts is een marteling in mijn rug en kan niet alleen zelf recht, wanneer zou dat moeten beter zijn?

Mijn borsten zelf doen geen pijn wel alles erond :31:

Hoelang is die pijn zo erg? denk dat ik geen pijnstillers genoeg zal hebben !!!!

Hoor het wel ge

Groetjes belleke

Hé Belleke,

Kan da geloven dat die verband echt een marteling is! Denk persoonlijk ook wel dat je op een goeie D zult uitkomen.

Ik denk ni da ze nog aan krimpen :-)

Ooh kost er bij mij maar zoveel in, had zo graag een D gehad :-)

Die druk heb je zeker de eerste week, maar je voelt dat minderen. En het rechtkomen, zou je na een week wel moeten kunnen. Alhoewel ik nu na 11 dagen wel zelf recht kan komen, maar toch nog steeds wel met moeite :-)

Ik ben toegekomen met mijn paracetemols, ik dacht op een bepaalde moment ook dat ik ni zou toekomen.. maar neem nu sinds een 3 dagen geen pijnstillers meer, ook voor het slapengaan ni meer...

Je zult zien dat het elke dag iets beter gaat!

Nog veel succes met je herstel!

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Belleke,

Kan da geloven dat die verband echt een marteling is! Denk persoonlijk ook wel dat je op een goeie D zult uitkomen.

Ik denk ni da ze nog aan krimpen :-)

Ooh kost er bij mij maar zoveel in, had zo graag een D gehad :-)

Die druk heb je zeker de eerste week, maar je voelt dat minderen. En het rechtkomen, zou je na een week wel moeten kunnen. Alhoewel ik nu na 11 dagen wel zelf recht kan komen, maar toch nog steeds wel met moeite :-)

Ik ben toegekomen met mijn paracetemols, ik dacht op een bepaalde moment ook dat ik ni zou toekomen.. maar neem nu sinds een 3 dagen geen pijnstillers meer, ook voor het slapengaan ni meer...

Je zult zien dat het elke dag iets beter gaat!

Nog veel succes met je herstel!

Groetjes,

Yola x

Hé yola

Hoe gaat het met u?

Het gaat al ietsje beter zenne, kan al alleen uit mijn bed en kan al af en toe op men zij liggen.

Soms heb ik een warm gevoel in de R borst dit doet pijn maar zal ook wel weer gaan beteren zeker, met mijn pijnstilling, weet niet of ik er zal geraken, heb er maar 3meer, zal maar gaan zoeken in mijn kast achter iets anders e.

Slaap ook zeer veel, weet niet hoe dit komt mens wat ben ik steeds moe !!!

Het verband ja spannen amaieen jeuken komt er dan ook al weer eens bij, mag ze van mijn man niet vroeger afdoen omdat de dokter het ook zelf zegde ;( :wacko:

Maar allee we gaan er voor e nog efkes en kan ze zien :1bouncingboobs:

Dikke knuffel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Carolien,

Las her en der dat je niet tevreden was, dus heb je even toegevoegd om te zien waarom niet, maar ik snap het niet goed hoor :unsure: , misschien kun je even een update geven in je topicje? Vind je foto's er heel mooi uitzien, en zeker niet te groot voor jouw lichaam, staat je heel mooi. Maar misschien heb je nog nieuwe foto's waar we kunnen zien wat het probleem is?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey carolien ,

ik lees dat je niet zo tevreden bent ?

welk profiel heb je gekregen ? want dat scheelt ook nogal ! low , medium , high ? bij de laatste staat de borst meer naar voor en staat ze boller !

ik heb extra high profile gekozen en ben daar zeer blij mee !

ik ben 2 dagen na jou geopereerd en bij mij zijn ze nu pas aan het indalen !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hoi !

Op 15 maart 2011 ben ik geopeerd door dokter Verdonck in de Welnesskliniek.. De dokter verzekerde mij dat ook ronde prothese's een natuurlijk resultaat kan bekomen. Mijn protheses zijn echter te hoog geplaats waardoor ze een bolling hebben bovenaan en niet natuurlijk lijken. Na 2 maand wist ik het zeker "Dit is absoluut niet wat ik wil" en ook nog steeds na een jaar is de bolling niet weg. Ook over de grootte ben ik niet tevreden. Vindt het verschrikkelijk dat de dokter niet zijn tijd genomen en geluisterd heeft wat ik echt wou en natuurlijk is het ook verschrikkelijk stom geweest van mij om snel te beslissen. maar we kunnen de tijd niet terug draaien.

Ondertussen ben ik al bij tweetal andere chirurgen geweest voor een prothesewissel. D'hondt in Tongeren. Erg vriendelijke dokter. Hij raadt mij een wissel aan met anatomische (hij werkt bijna altijd met anatomische), maar kon moeilijk zeggen hoeveel cc, omdat hij niet weet hij mijn borsten er voor de operatie uitzagen. HIj vroeg of ik de afmetingen van de protheses nog ergens kon terugvinden.

Dokter Van genechten had het over twee opties: enerzijds kon ik mijn protheses laten verwijderen en drie maanden later nieuwe laten plaatsen. Op deze manier kon hij goed opmeten. Anderzijds was een prothesewissel ook mogelijk, maar dan moet je het vertrouwen in de dokter leggen en hopen dat hij kiest wat jij verlangt. Opmeten wordt dan een beetje gokken.

Dus nu zit ik vast en weet ik niet wat te beslissen :s

Heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Carolien,

Balen zeg dat je niet tevreden bent!

Heb hier (gelukkig) geen ervaring mee. Er was wel iemand op het forum.. staat bij explantatie geloof ik, maar ben haar naam en verhaal een beetje kwijt.

De afmetingen van je protheses kun je hier vinden; http://www.laboratoires-arion.fr/images/pdf/10x20-ref-trilingue-6-opt.pdf

Als ik jou was zou ik gewoon heel goed kenbaar maken wat je precies wilt, en wat niet. Dan kan de chirurg er iets moois van maken lijkt mij, want 3 maanden geen impantaten lijkt me erg moeilijk!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Carolien,

Balen zeg dat je niet tevreden bent!

Heb hier (gelukkig) geen ervaring mee. Er was wel iemand op het forum.. staat bij explantatie geloof ik, maar ben haar naam en verhaal een beetje kwijt.

De afmetingen van je protheses kun je hier vinden; http://www.laboratoi...ingue-6-opt.pdf

Als ik jou was zou ik gewoon heel goed kenbaar maken wat je precies wilt, en wat niet. Dan kan de chirurg er iets moois van maken lijkt mij, want 3 maanden geen impantaten lijkt me erg moeilijk!

Groetjes

Lijkt mij verschrikkelijk!! Moet je je voorstellen van A naar D om dan terug naar A te gaan? zie het echt niet zitten. Maar mijn vriend denkt dat dat de beste oplossing is en staat er absoluut op dat ik dat zo doe. Maar ik weet het gewoon niet !!! pff .. Al merci voor de afmetingen!

Ik ben nu gewoon erg onzeker. Ik heb echt bang voor het litteken? dan en ik las nu ook dat de meeste chirurgen 6 maanden aanraden vooraleer een nieuwe operatie uit te voeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij verschrikkelijk!! Moet je je voorstellen van A naar D om dan terug naar A te gaan? zie het echt niet zitten. Maar mijn vriend denkt dat dat de beste oplossing is en staat er absoluut op dat ik dat zo doe. Maar ik weet het gewoon niet !!! pff .. Al merci voor de afmetingen!

Ik ben nu gewoon erg onzeker. Ik heb echt bang voor het litteken? dan en ik las nu ook dat de meeste chirurgen 6 maanden aanraden vooraleer een nieuwe operatie uit te voeren?

Tja ik zou het ook wel weten.. je hebt dan immers ook weer 2 keer een operatie en bijbehorend herstel.

Over een operatie binnen kortere tijd zou ik niet inzitten hoor, gebeurt ook als er bijvoorbeeld een complicatie is.

Succes met je keuze!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik zou het ook wel weten.. je hebt dan immers ook weer 2 keer een operatie en bijbehorend herstel.

Over een operatie binnen kortere tijd zou ik niet inzitten hoor, gebeurt ook als er bijvoorbeeld een complicatie is.

Succes met je keuze!

Groetjes

vind het een verschrikkelijk moeilijke keuze..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.