Ga naar inhoud

Carolien : 15 maart 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey,

ik ben op 10 maart geholpen en sinds gisteren is die reuze spanning eraf! heb wel veel groene thee gedronken en water,helpt ook wel.

Ik zelfs sinds deze nacht op mijn beide zijkanten slapen.

Geduld zou ik zeggen,komt wel goed.

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Carolien

Komt helemaal goed ,dat heeft even zijn tijd nodig

ik was zelf heel ongeduldig ha ha ,maar bij mij was dat na een dag op tien weg

en nu na bijna 5 weken po ,voelen ze weer lekker zacht aan net als voorheen

ik heb 300 cc achter de spier .

Wat heb jij

groetjes

Ik heb ronde 265 cc en 280 cc achter de spier, omdat mijn borsten ongelijk waren. Ik hoop dat de zwelling boven nog minder want nu zijn ze enorm rond :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey carolien ,

hoe is het nu met jou ?

hou je het nog wat vol met die band rond je borstkas of heb je hem intussen al uit gedaan ?

ik ben die band al k..beu ! en dan vooral omdat ik nu wel eens eindelijk mijn borsten zou willen zien ?

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey carolien ,

hoe is het nu met jou ?

hou je het nog wat vol met die band rond je borstkas of heb je hem intussen al uit gedaan ?

ik ben die band al k..beu ! en dan vooral omdat ik nu wel eens eindelijk mijn borsten zou willen zien ?

gr ,

anne

Hey an !!

De pijn is goed te verdragen. Alleen de druk op mijn borsten is vreselijk! De sneetjes onder mijn borst steken ook wel regelmatig. Vooral rechts heb ik meer last! Ik ben de band ook zooo moe !! Ben zo benieuwd! Denk wel dat ze nog goed rond en opgezwollen zijn. Zo zien ze er onder de band toch uit :P

wanneer mag de band bij jou uit? Mijn 30 maart :3:

Hoe is het met de pijn ondertussen?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Carolien,

Blij dat het beter en beter gaat met je herstel.

Jij hebt de aantal cc gekregen als hetgeen ik ook ga krijgen. Ben wel benieuwd welke cup je nu hebt. Dus volgende week donderdag (dag voor mijn ok) mag je verband eraf. Is het dan de eerst keer dat je je boobies gaat zien?

Man man, daar moet je echt geduld voor hebben. 2 nieuwe borsten krijgen en zolang moeten wachten voor het resultaat :-)

Groeten,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey carolien ,

mijn verband mag er in principe pas af op 31 maart ! maar ik ga op 28 maart terug werken en dat ga ik absoluut niet doen zonder BH !!

bovendien heb ik erge jeuk onder dat plakverband bovenaan ! en dat drukverband tussen mijn borsten beneemt me de adem ...

ik denk dus dat ik binnen een paar dagen de schaar erin zet ,

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Carolien,

Blij dat het beter en beter gaat met je herstel.

Jij hebt de aantal cc gekregen als hetgeen ik ook ga krijgen. Ben wel benieuwd welke cup je nu hebt. Dus volgende week donderdag (dag voor mijn ok) mag je verband eraf. Is het dan de eerst keer dat je je boobies gaat zien?

Man man, daar moet je echt geduld voor hebben. 2 nieuwe borsten krijgen en zolang moeten wachten voor het resultaat :-)

Groeten,

Yola

Ik heb mijn borsten zelf nog niet gezien! verschrikkelijk is dit! Volgende week woensdag mag het verband eraf..

Succes met jou operatie ! Ik dacht dat vissers enkel met een sportbh werkte? dus heb jij mss geluk :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey carolien ,

mijn verband mag er in principe pas af op 31 maart ! maar ik ga op 28 maart terug werken en dat ga ik absoluut niet doen zonder BH !!

bovendien heb ik erge jeuk onder dat plakverband bovenaan ! en dat drukverband tussen mijn borsten beneemt me de adem ...

ik denk dus dat ik binnen een paar dagen de schaar erin zet ,

gr ,

anne

Hehe! Het is idd echt geen fijn gevoel die band.. Ik denk niet dat ik dit zelf zou durven :9: maar begin het stilaan ook wel kotsbeu te worden! Ik begin normaal nu donderdag terug met werken!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carolien,

Ik heb mijn bv ook in de wk laten doen maar met dr.Visser.

En ook ik kreeg 265cc.Want de meeste krijgen precies meer.

Nu ik ben ook maar klein en smal,en ik vind het resultaat meer

als goed.Ik ben nu donderdag 6weken po.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carolien,

Ik heb mijn bv ook in de wk laten doen maar met dr.Visser.

En ook ik kreeg 265cc.Want de meeste krijgen precies meer.

Nu ik ben ook maar klein en smal,en ik vind het resultaat meer

als goed.Ik ben nu donderdag 6weken po.

Groetjes Cheries

De meeste hier krijgen idd percies meer, maar ik vind ook dat ik met mijn

265 en 280 cc al meer als genoeg heb! Ook al heb ik ze nog niet gezien door

de tape :rolleyes:

Heb je ronde of anatomische geplaats? achter of voor de spier?

Heb je foto's? ben wel benieuwd naar het resultaat :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey carolien ,

ik kon het echt ni langer verdragen en heb mijn band vervangen door een sportBH !

ZALIG !!!

anne

Hehe !! Nu begin ik ook te twijfelen :rolleyes: Mijn mama is me de heel week al aant vragen om mee te gaan winkelen (zij weet niks van mijn bv) en mijn excuses beginnen stilaan op te geraken <_< geen geld --> mama: ik betaal ze wel, poetsen was eergisteren, werken : namiddag, dan gaan we voormiddag (mama) .... Lap zeg :31: en gaan winkelen met die band valt onmiddelijk op e! ppff niet gemakkelijk :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Carolien,

Ik heb op 10/02 mij bv laten doen in de wk.maar door dr.Visser.

Dus ik kan niet meepraten over die band,want daarwerkt zij niet mee

bij haar krijg je onmiddellijk een sportbh.

Wat ik je wel wou zeggen ik kreeg ook (maar)265cc,op haar aanraden.

Toen ook ik hier op het forum kwam dacht ik oei wat krijg ik weinig.

Maar nu 6weken po,ben ik reuzeblij hoor.

Ik had voordien maar een 70A en kom nu toch uit op een 70D(bij hunckemoller

soms zelfs een 70E)terwijl ik dacht uittekomen op een volle B,kleine C... :unsure:

Dus je ziet het resultaat verschilt echt van persoon tot persoon,ben eens benieuwd waarop

jij uitkomt?

Ook ik had(en heb)het niet aan iedereen vertelt,ik maar tegen iedereen zeggen dat ik een

ontsteking op de spieren had.

Nu zie ik(precies)sommige blikken afdwalen :rolleyes: ,nu als ze me het vragen ga ik het

niet ontkennen maar ik ga er ook niet mee te koop lopen.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn borsten zelf nog niet gezien! verschrikkelijk is dit! Volgende week woensdag mag het verband eraf..

Succes met jou operatie ! Ik dacht dat vissers enkel met een sportbh werkte? dus heb jij mss geluk :6:

Hé Carolien,

Maar nog even geduld, en je kan je borsten bewonderen ;)

Moet nog een week gaan. maar het weekend zal wel snel voorbij zijn, en dan nog 3 dagen werken

Dr Visser werkt idd met een sport BH, dus ik zal sneller het resultaat zien.

Vele groeten,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe !! Nu begin ik ook te twijfelen :rolleyes: Mijn mama is me de heel week al aant vragen om mee te gaan winkelen (zij weet niks van mijn bv) en mijn excuses beginnen stilaan op te geraken <_< geen geld --> mama: ik betaal ze wel, poetsen was eergisteren, werken : namiddag, dan gaan we voormiddag (mama) .... Lap zeg :31: en gaan winkelen met die band valt onmiddelijk op e! ppff niet gemakkelijk :P

Och gij, uw mama weet hier niks van af :-)

Gaat zij dat dan ni zien?

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Carolien,

Ik heb op 10/02 mij bv laten doen in de wk.maar door dr.Visser.

Dus ik kan niet meepraten over die band,want daarwerkt zij niet mee

bij haar krijg je onmiddellijk een sportbh.

Wat ik je wel wou zeggen ik kreeg ook (maar)265cc,op haar aanraden.

Toen ook ik hier op het forum kwam dacht ik oei wat krijg ik weinig.

Maar nu 6weken po,ben ik reuzeblij hoor.

Ik had voordien maar een 70A en kom nu toch uit op een 70D(bij hunckemoller

soms zelfs een 70E)terwijl ik dacht uittekomen op een volle B,kleine C... :unsure:

Dus je ziet het resultaat verschilt echt van persoon tot persoon,ben eens benieuwd waarop

jij uitkomt?

Ook ik had(en heb)het niet aan iedereen vertelt,ik maar tegen iedereen zeggen dat ik een

ontsteking op de spieren had.

Nu zie ik(precies)sommige blikken afdwalen :rolleyes: ,nu als ze me het vragen ga ik het

niet ontkennen maar ik ga er ook niet mee te koop lopen.

Groetjes Cheries

Hé Cheries,

Is wel een mooie cup dat je nu hebt met je 265 cc. Zo zou ik het nu ook wel willen.

Heb het ondertussen ook wel door dat het echt van persoon tot persoon afhangt. Maar ik ben bang dat het bij mij te klein zal zijn. Ookal zei dr visser dat 240 cc voldoende zal zijn. Ik zou naar 300 cc willen, maar denk je dat dat ineens te veel cc zal zijn?

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Carolien,

Ik heb op 10/02 mij bv laten doen in de wk.maar door dr.Visser.

Dus ik kan niet meepraten over die band,want daarwerkt zij niet mee

bij haar krijg je onmiddellijk een sportbh.

Wat ik je wel wou zeggen ik kreeg ook (maar)265cc,op haar aanraden.

Toen ook ik hier op het forum kwam dacht ik oei wat krijg ik weinig.

Maar nu 6weken po,ben ik reuzeblij hoor.

Ik had voordien maar een 70A en kom nu toch uit op een 70D(bij hunckemoller

soms zelfs een 70E)terwijl ik dacht uittekomen op een volle B,kleine C... :unsure:

Dus je ziet het resultaat verschilt echt van persoon tot persoon,ben eens benieuwd waarop

jij uitkomt?

Ook ik had(en heb)het niet aan iedereen vertelt,ik maar tegen iedereen zeggen dat ik een

ontsteking op de spieren had.

Nu zie ik(precies)sommige blikken afdwalen :rolleyes: ,nu als ze me het vragen ga ik het

niet ontkennen maar ik ga er ook niet mee te koop lopen.

Groetjes Cheries

Gisteren eerste sportbh gekocht: 75 C ! Net de maat die ik wilde :D

Maar mijn borsten staan wel nog heeeeel bol van boven :o Dus hoop dat ze nog voldoende zakken :6:

Ben je blij met jou maat? Is wel even schrikken als je op een kleine C rekent en dan een D krijgt denk ik :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och gij, uw mama weet hier niks van af :-)

Gaat zij dat dan ni zien?

Groetjes,

Yola

Hiervoor droeg ik altijd push-ups met enorm veel vulling. :56:

Maar in de zomer gaat zij dit wel merken als ik wat meer open bloesjes draag! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carolien

Komt helemaal goed ,dat heeft even zijn tijd nodig

ik was zelf heel ongeduldig ha ha ,maar bij mij was dat na een dag op tien weg

en nu na bijna 5 weken po ,voelen ze weer lekker zacht aan net als voorheen

ik heb 300 cc achter de spier .

Wat heb jij

groetjes

Dag Chantal

Ik ben pas op het borstenforum terecht gekomen. Ik heb o 1 april een afspraak voor nieuwe boobies bij Dr Damen in de Wellnesskliniek. Ik lees dat jij 300 achter de spier hed. Ik wil van een kleine C naar een D en hij raade 280 aan achter de spier. Nu ik weet dat je 40cc verlist achter de spier twijfel ik of ik ook geen 300 nodig heb. Van welke cup kwam ij?

groetjes

kinky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carolien,

Ja dat was inderdaad ff schrikken,zelf zag ik het ook niet zo.

Maar de eerste keer toen ik voor een bh ging had ik enkele B en C cups

mee om te passen(ik vond dat al een behoorlijke maat C zo in je handen).

Maar ik dacht alé nu dat past niet,dus de verkoopster ff geroepen en die zo

"Mevr. gij moet wel minstens een D hoor of een kleine E."

Ik moest ff slikken wat een lappen zeg.

Nu ik ben wel blij hoor,het is niet overdreven, het is natuurlijk heel anders

als voordien maar daar hebben we het ook voor gedaan toch?

Nu ben ik 6weken po,en kan al niet meer zonder mijn 2boezemvriendinnen,het went

zo snel hé.

Hoe gaat het verder met jou herstel?

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Chantal

Ik ben pas op het borstenforum terecht gekomen. Ik heb o 1 april een afspraak voor nieuwe boobies bij Dr Damen in de Wellnesskliniek. Ik lees dat jij 300 achter de spier hed. Ik wil van een kleine C naar een D en hij raade 280 aan achter de spier. Nu ik weet dat je 40cc verlist achter de spier twijfel ik of ik ook geen 300 nodig heb. Van welke cup kwam ij?

groetjes

kinky

Hey Kinky!

Ik kom van een A en heb met 265 cc een volle C. Maar dit hangt wel van persoon tot persoon af! Veel succes nog met het kiezen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carolien,

Ja dat was inderdaad ff schrikken,zelf zag ik het ook niet zo.

Maar de eerste keer toen ik voor een bh ging had ik enkele B en C cups

mee om te passen(ik vond dat al een behoorlijke maat C zo in je handen).

Maar ik dacht alé nu dat past niet,dus de verkoopster ff geroepen en die zo

"Mevr. gij moet wel minstens een D hoor of een kleine E."

Ik moest ff slikken wat een lappen zeg.

Nu ik ben wel blij hoor,het is niet overdreven, het is natuurlijk heel anders

als voordien maar daar hebben we het ook voor gedaan toch?

Nu ben ik 6weken po,en kan al niet meer zonder mijn 2boezemvriendinnen,het went

zo snel hé.

Hoe gaat het verder met jou herstel?

Groetjes Cheries

Ik heb zo goed als niks last meer! Alleen een tintelend gevoel.. Ik hoop dat ik op een C blijf, want ben maar een smalle :3: Waren jou borsten ook zo bol vanboven in het begin? ben nu 1 week po en zie percies weinig verandering ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kinky!

Ik kom van een A en heb met 265 cc een volle C. Maar dit hangt wel van persoon tot persoon af! Veel succes nog met het kiezen :P

Dag Carolien

heb gisterenmijn tijdstip doorgekregen. Dus 1 april om 9.40u (en ze bevestigden dat het hier niet om een grap gaat!!! ha ha) moet ik aanwezig zijn. Geen make-up, geen juwelen en geen kunstnagel op de rechter wijsvinger!!! Moest effe lachen. Wat zal ik er sexy uitzien zo op die operatietafel. Maar ja...die zullen wel meer gewoon zijn zeker? Het is wel raar dat ik bijna niemand op het forum hoor die ook bij Dr. Damen geweest is. Dus ja...ik zal zien op vrijdagmorgen hoeveel ik nu ga nemen. 280cc achter de spier om van een grote B naar een D te gaan. natuurlijk wil mijn vriend liever 300cc want hij is nen echte... :1big_boobs: zot. ben er wel elke nacht mee bezig met als gevolg dat ik slecht slaap. Ben jij nu tevreden over je resultaat? Was de pijn te doen? Kan ik foro's van jou vinden of is dat nog wat te vroeg?

Groetjes. Kinky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carolien,

Ja hoor mijn borsten waren ook bol vanboven,ik heb ook wel extra high profile.

Voor de bv had ik al maar een Acup en vanboven zat er echt niks vulling(dat stoorde

mij ook enorm).

Als ik een bh of bikini droeg kon je er zo losjes in kijken(niet dat er veel te zien was)

maar ik vond dat lelijk,je zag dat zelfs onder mijn kledij vond ik.

Dus ik had vanboven wel wat extra nodig.

Ik ben nu 7weken po,en nu is die overdreven bolling van in het begin al weg hoor.

Ik ben heel tevreden,ze zijn ook al veel natuurlijker en zachter.

Ook het gevoel onderaan komt terug en mijn tepels zijn nu ook niet meer zo overgevoelig.

Ik ben nu klachtenvrij :rolleyes:

Mag jij ook na 3weken een gewone bh aan?

Groetjes Cheries :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.