Ga naar inhoud

Carolien : 15 maart 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Halle dames !

Vandaag ben ik geopereerd in de welnesskliniek in Genk door dokter Verdonck.

De operatie ging heel vlot. Wat high wakker geworden, maar al bij al viel de narcose goed mee! Van de narcose van mijn wijheidstanden was ik veeeel slechter. Onderweg in de auto was ik even misselijk en heb ik moeten overgeven. Maar raar maar waar deed dit deugd happy.gif De pijn valt ook goed mee. Alles is wat stijf: mijn rug, mijn buikspieren, .. en ik voel een druk op mijn borstkas. Voorlopig geen pijnstiller genomen. Ik merk wel dat de stijfheid feller wordt met de tijd. Dus hoop dat het morgen ook nog te doen is :69: Alleen rechtkomen is wat moeilijk door de stijfheid! De nacht is ook nog wat bang afwachten..

Mijn borsten zijn volledig ingetaped voor 14 dagen waardoor ik het resultaat nog niet heb gezien sad.gif Het blijft bang afwachten. Op deze moment met de tape lijken ze enorm ohmy.gif dus ik hoop dat dit de zwelling is die nog moet afnemen, want anders aaammai :4:

Ik heb uiteindelijk 265 cc en 280 cc achter de spier genomen, omdat ik assymetrische borsten had. Hopelijk zijn ze nu mooi gelijk cool.gif Had duidelijk gevraagd om niet te grote borsten dus ik hoop dat ze niet zo gigantisch blijven ofwel moet ik gewoon even wennen aan het verschil :2:

Tips voor de volgende dagen zijn altijd welkom

X caro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Feli met je boobies!!!

Het zal zwelling zijn maar ook wennen dat je in ene borsten hebt!

Maar jeetje wat moet jij lang in de tape zitten zeg!! Heb ik niet eerder gehoord, hoop voor jou dat het mee zal vallen.

Lkkr veel kussens in de rug leggen met slapen en heel veel rust nemen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey caroline ,

proficiat met je nieuwe boobs !!

geweldig dat je je al goed genoeg voelt om op het forum te komen !

je hebt nu nog wel veel verdoving in je lichaam , maar ik hoop dat de pijn onder controle blijft ! toch nog een tip voor vanavond : zet alles wat je nog nodig hebt binnen handbereik zodat je niet te vaak moet rechtstaan ! 't schijnt dat dit niet simpel is !

die band die je aanhebt : die zou je 14 dagen moeten aanhouden volgens dr. verdonck ! wees blij dat je hem een week kan aanhouden ! hij blijft niet op zijn plaats zitten ! mijn dochter heeft na 6 dagen een sportBH aangedaan !

een paar dagen op je tanden bijten ... en dan kan het genieten beginnen !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carolien...

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Ik heb ze afgelopen woensdag laten doen en vond ze de eerste drie dagen enorm. Nu bijna een week verder vind ik ze niet eens meer zo groot. Het is echt even wennen hoor.

Ik heb ook een tip voor je, omdat je het over stijfheid hebt..ik heb drie dagen zo krampachtig gelopen dat ik daardoor een enorme spierpijn kreeg op mijn borsten. Hou je ze ontspannen mogelijk. Mijn tape mag er donderdag af, heeft in totaal een weekje gezeten.

Succes met je herstel!

Groetjes sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Caro,

Eerst en vooral een dikke proficiat met je nieuwe boobs!

Super dat alles zo goed is verlopen! Welke cup had je tervoren?

14 dagen een tape, jongens toch das toch lang he.

Bij dr visser is het ni een tape, maar je krijgt bij haar direct een sport BH.

Hopelijk heb je ni te veel pijn de volgende dagen!

Welke cup denk je nu te hebben?

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Caroline

1 en vooral een dikke proficiat met je nieuwe borsten,

ben blij met je verslag want de 7 april krijg ik ook door dr verdonck mijn Bv

Amaie ja das wel lang die verband,heb je dan nu ook een sport bh daarop?

Ik heb hem daar besteld, wou dat ze hem aandeden daar !!

:blush:

Hou je maar beetje rustig, hoeveel cc heb je ?

Ik zal ook bij de ééne borst wat meer mogen hebben das bij mij juist het zelfde als bij u.

Ga je fotokes zetten?

O sorry voor al die vragen ben super opgewonden :159:

Eindelijk iemand bij die dokter !!

Tot later meisjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe :1bouncingboobs:

Heel veel succes met herstellen.

pfff....2 weken ingetaped lijkt me erg lang: denk ook niet dat het allemaal goed blijft zitten.

Mijn pc zei me, als het verband los ging laten dat ik gewoon een sportbh mocht aandoen: en dan had hij het alleen maar over het weekend!

maar ja, iedere chirurg heeft zijn eigen manier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe vriendjes :43:

Pff, 14 dagen in de tape zitten, lijkt me echt GEEN pretje !!

Ben blij dat ik gelijk een sport bh aan kreeg!

In het begin lijken ze heel erg groot, maar het went heel erg snel hoor !!

Ben benieuwd welke cupmaat je gaat krijgen..

Succes met je herstel :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden!

De nacht na een bv is geen lachtertje. Had al een aantal kussen onder mijn rug gelegd, maar slapen op je rug, pfff! Denk dat ik elk uur gezien heb. Ben van miserie om 6 uur maar opgestaan. De pijn is nog steeds te doen, maar als je recht wilt is het wel even op je tanden bijten. Dan is de pijn even wat feller.

De band zit idd niet echt fijn. Heb het gevoel dat mijn borsten op ontploffen staan <_< niet zo'n fijn gevoel. Hopelijk wordt dit de komende dagen minder..De band begint ook al te jeuken. <_< Benieuwd hoelang ik hem dan kan aanhouden Anneken!!

Voor de operatie had ik een A, maar nu?? momenteel lijken ze gigantisch, maar ben ook wel nie veel gewoon :1:

Belleke ik wens je veel succes met de operatie. Dokter verdonck is heel vriendelijk. Vond het alleen wat spijtig dat ik niet nog eens kon passen welke maat, terwijl me dit wel beloofd was. Als de band eraf zal ik foto's trekken!

Ik hou jullie nog op de hoogt ;)

X caro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Proficiat met je nieuwe boobies hé! :1big_boobs:

Ik wens je een goed en snel herstel toe!

Ik moet volgende week dinsdag binnen! En dat is ook in de wellnesskliniek! :136:

Dkt Verdonck gebruikt ook die tape,net als mijn pc dkt damen! Dus dan ga ik dat ook krijgen...

Heb er wel wat bang voor,want ik kan mij voorstellen hoe onaangenaam dat voelt... En dan komt de pijn er nog bovenop?! :133:

Maar het komt wel goed :blink: ! Altijd positief blijven zeggen ze dan ^_^

Nog veel succes hé! :71:

Grtjes Nieshke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja slapen is een ramp de eerste paar dagen!

Ik weet er alles van, slapen is een van mijn favoriete hobby's ! hihi!

Heb ook zo slecht geslapen, en zeker op je rug, ik slaap nooit op mijn rug!

En om je boobs zo min mogelijk te belasten ga je toch in een krampachtige houding liggen..

Na 10 dagen kon ik heel voorzichtig alweer op mijn zij slapen!

Als het geen pijn doet mag je dat gewoon doen.

Succes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey carolien ,

ik hoop dat ik morgenavond ook kan zeggen dat dr. verdonck mijn boobs gigantisch heeft gemaakt !!

ik wens je een vlot herstel en betere nachtrust !

gr,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update van dag 2 PO:

Vannacht al iets beter geslapen. Een bed is echt geen lachtertje <_< , ook met de kussen lukte het me niet. Dus vannacht om half 2 maar in de zetel gekropen. De leuning zorgt ervoor dat je iets minder rugpijn krijgt.

Mijn borsten voelen nog steeds enorm gespannen en ik heb een beetje het gevoel dat ze in brand staan, vooral mijn rechtse. Links is het al minder! Het is alsof je een korset aan hebt dat enorm vast zit! :6: De stijfheid is al fel geminderd. Ik kan alweer zelf rechtop gaan zitten. :1: Joepi ! want zo afhankelijk zijn van andere is niet mijn ding :108: Ijs leggen doet bij mij echt deugd. Dus dit is echt een aanrader :6:

Ik vind ze nog steeds gigantisch lijken. Ben een beetje paniekerig dat ze te groot gaan zijn :18: Dus ik hoop dat de zwelling nog wat afneemt. Ik heb ze ook nog niet zelf gezien door de stomme band :( Ben zooo benieuwd. Het zal wennen zijn...

Ik ga me nu storten op de afleveringen van Grey anantomy als tijdverdrijf :D

groetjes Carolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey carolien ,

pfff ... 't is geen lachertje die pijn ... en dan kan ik ze nog niet eens zien door die stomme band die er rond zit !

geduld ... is moeilijk op te brengen !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey carolien,

Dat is wel ambetant als ge in de zetel moet gaan liggen om toch nog iets of wat te kunnen slapen hé,maar

idd je moet er wel iets voor over hebben hé! Ik krijg al bang voor wolgende week! Dan ist aan mij!

Mijn vriend is een dvdverzamelaar(niet echt extreem ofzo) dus ik heb hem zijn dvd-lijst gevraagd en ik heb er wat

films op aan geduid zodat hij die volgende week kan meenemen,dan heb ik toçch iets om te doen hé!

Dan kan ik met mijn ventje gezellig wat filmpjes kijken! :54:

Veel beterschap hé meid! :71:

Grtjes Nieshke x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey carolien ,

pfff ... 't is geen lachertje die pijn ... en dan kan ik ze nog niet eens zien door die stomme band die er rond zit !

geduld ... is moeilijk op te brengen !

gr ,

anne

Hey meid !

Ik hoop dat de pijn al wat meer verdraagzaam is?

Ik vind het verschrikkelijk die band.. Maar ben op de moment zo depri van altijd maar thuis te zitten :23:

Lijkt het bij jou ook dat je borsten gigantisch zijn op de moment? Heb zoooooo veel bang nu dat ze te groot gaan zijn! Eerst te klein nu te groot stel je voor <_<

fX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey carolien,

Dat is wel ambetant als ge in de zetel moet gaan liggen om toch nog iets of wat te kunnen slapen hé,maar

idd je moet er wel iets voor over hebben hé! Ik krijg al bang voor wolgende week! Dan ist aan mij!

Mijn vriend is een dvdverzamelaar(niet echt extreem ofzo) dus ik heb hem zijn dvd-lijst gevraagd en ik heb er wat

films op aan geduid zodat hij die volgende week kan meenemen,dan heb ik toçch iets om te doen hé!

Dan kan ik met mijn ventje gezellig wat filmpjes kijken! :54:

Veel beterschap hé meid! :71:

Grtjes Nieshke x

zeker doen anders verveel je je rot ;)

succes met je operatie !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi !

Ik ben 15 maart geopereerd. De pijn valt ondertussen goed mee! Alleen heb ik zo'n vervelend opgeblazen gevoel in mijn boobies!! Alsof ze op ontploffen staan <_<

Komt hier nog verbetering in??

Is echt geen fijn gevoel :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi carolien ...tuurlijk gaat he tbeter worden met een aantal weken zukllen e echt als die van jezelf voelen en het gaat met de dag echt beter ..geduld is het toverwoord en bij de ene duurt het gewoon wat langer dan bij de andere..maar het gaat zeker beter worden hoor...groetjes emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carolien

Komt helemaal goed ,dat heeft even zijn tijd nodig

ik was zelf heel ongeduldig ha ha ,maar bij mij was dat na een dag op tien weg

en nu na bijna 5 weken po ,voelen ze weer lekker zacht aan net als voorheen

ik heb 300 cc achter de spier .

Wat heb jij

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.