Ga naar inhoud

Hulp gewenst!


Juli

Aanbevolen berichten

Ik had 10 dagen po controle, 17 april weer een controle (is denk ik de laatste?)

Daarna kan ik kiezen ieder jaar of iedere 2 jaar op controle te gaan. Is niet verplicht, maar vind ik wel fijn.

dat bedoelde ik dus:

dat je onder controle blijft.

Ik heb dus dat ik ieder jaar terug moet voor controle!

Vind dit wel heel erg belangrijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een deel geleend(bij familie) en een deel gespaard.

Ik ga 3000 euro betalen bij de boerhaave in amsterdam(ronde sillicone)

wat ik de papieren las is dat je na een week,3 maanden.6 maanden en daarna na een jaar op controle komt!

Ik vind dat wel een fijn gevoel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Juli!

Ik zit ook in hetzelfde schuitje als jij hoor, heb ook nog niet genoeg geld, maar ik wil absoluuuuuut niet gaan lenen! Komt alleen maar miserie van en als je alles meteen betaalt kan je gewoon op je beide oren slapen. Ik studeer zelf nog en heb geen inkomen, en dus ga ik ook eerst nog eventjes sparen...

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal toch proberen te lenen bij vrienden, familie of je vriend?

ik wilde eerst ook iets van een lening doen, omdat ik eerst dacht aan 4000 euro voor een bv!

Toen kwam ik hier terecht en kwam ik erachter dat plovier heel goed is! en dan hoorde ik die prijs.. wauw, best wel weinig dus :o:D

ik betaal 2700 euro.

Misschien is dat beter voor je?

Veel suc6 meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi allemaal !

ik ben 22 jr en 1.63 lang en weeg 58 kilo

vrij brede schouders.. ben nieuw hier en heb een vraag

mij dokter adviseert 300 cc ik heb nu kleine b en wil graag volle c kleine d

nu ben ik bang door vele verhaln die ik lees dat het te klein uitvalt

wat denken jullie??

groetjes sharyva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijzen verschillen wel erg ja.. maar denk dat het hem wel ergens in moet zitten zoals bijv de controles enzo ik betaal 4250 euro en daar zit dan ook nabehandeling bij de opname nachtje daar slapen en paar keer terug komen.. ik betaal dan toch liever wat meer want vind het toch een behoorlijke ingreep maar dat is mijn mening. kan ook begrijpen dat het een groot bedrag is en als je het graag wilt je dan goedkoper zoekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.