Ga naar inhoud

Hulp gewenst!


Juli

Aanbevolen berichten

Hallo Dames!

Ik ben Juli, ben 20 jaar en zit met een aantal vragen.

Ik wil al heel lang graag een borstvergroting laten doen, nu heb ik van alles gelezen over de verschillende klinieken en alles wat daar bij hoort. Maar hoe kan ik dit financieren? Hoe hebben jullie dat gedaan?

Ik heb een contract op jaarbasis en verdien niet gigantische bedragen!

Kan dit met een lening? en wat betaal ik dan terug per maand?

Hoop dat jullie me verder kunnen helpen!!

groetjes Juli

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey juli,

ik heb er voor gespaard ... het heeft me een klein jaartje gekost.

ik zou toch oppassen met leningen ... kvind dat nogal riskant.

heb je eerder een laag loon, dan zou ik het echt niet doen die lening.

xxx

(srr als ik wat direct ben, maar ik waarschuuw je liever ... (ik heb op mn 19 ook een lening aangegaan en had moeite om mijn appartementje, eten, vaste kosten enzo + lening te betalen. ik heb toen echt moeten goochelen met mijn geld. gelukkig is die periode ver achter mij nu!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Juli,

Welkom op deze forum! Hopelijk vind je de antwoorden op jouw vragen hier...

Ik zal eens beginnen om op deze vraag te antwoorden...

wel,ik ga volledig akkoord met wat shadow zegt... Ik zou niet direct een lening aangaan

om u borstvergroting te kunnen betalen... En zeker niet als je niet echt een groot inkomen hebt...

Er zijn mensen die een lening aangaan om op reis te willen gaan... Das toch absoluut voor niks nodig..?!

Het beste is elk maand wat opzij leggen zodat ge u boerstvergroting in 1 keer kunt betalen.

Dat heb ik ook gedaan...

Veel succes met het maken van u beslissing...

GGrtjes Nieshke x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa misschien heb je daar indd gelijk in! Hou wel van directe reacties! t is alleen vervelend om een vakantie over te moeten slaan, heb ik niet alleen mezelf mee, maar ook mn vriend :s Maar je moet er wat voor over hebben toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje!, Fijn dat er hier zo snel geantwoord word zeg.

Wat zou ik dan ongeveer kwijt zijn, neem aan dat ik niet op het goedkoopste af moet gaan, maar het beste!

Hey Juli,

Welkom op het forum!

Ik zou er inderdaad ook geen lening voor afsluiten en gewoon sparen.

Zo loop je ook geen risico's.

Veel succes meid.

Gr. Fem :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai meis,

helemaal eens met alle reacties hierboven...wees voorzichtig met lenen.

Sparen is de beste optie!! Misschien duurt t dan langer maar het heeft verder geen nadelige gevolgen...

Verder herken ik je reactie over de vakantie en je gevoel daarbij je vriend die dan te ontnemen :67:

ik heb namelijk voor Valentijn de keuze gekregen een Bv of vakantie met het hele gezin..helaas kan beide gewoon niet, een lastige keuze :93: het gevoel een ego tripper te zijn overheerste...

mijn man de vraag gesteld als hij zou moeten kiezen tussen iets voor zich zelf (lees een Harley Davidson 1200 :141: ) of vakantie....waarop hij antwoorde dat hij voor de motor zou gaan :147: de schat

mijn keuze was gemaakt....mama gaat voor de BV :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi Juli,

Ik ben het ook eens met de anderen, sluit vooral geen lening af maar spaar voor je BV.

De prijzen lopen erg uiteen, in België zijn er vaak wat aanbiedingen. Hier in Nederland is het wat duurder. Ik heb geloof ik 4.250 euro betaald voor mijn BV, maar ik heb hem gekregen van mijn ouders als erg onverwacht en spontaan verjaardagskado.

Wat je bijvoorbeeld wel kan doen is een lening bij een familielid, en dan afspreken dat je elke maand een X bedrag terugbetaald. Of gewoon een jaartje elke maand 350 euro opzij leggen.

Succes met je keuze!

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik betaal max 2500 euro voor mijn BV!

Ik weet dat het moeilijk is omdat het iets is dat je nu direct wilt, maar ik zou toch een beetje geld opzij leggen elke maand.

Of zoals blonde dollie zegt,van een familielid een deel lenen...?

Good luck met u beslissing meid! :141:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat de prijzen schommelen tussen de 2000€ en de 5000€

Er zijn inderdaad klinieken in Belgie die promo's doen waardoor je voor zo'n 2000€ een bv kan laten doen en de chirurg die 5000€ vraagt, heeft ook de dames Pfaff tot zijn cliënteel (vandaar die prijzen waarschijnlijk, iemand moet toch opdraaien voor de gratuitjes waar die familie om vraagt). Zelf betaal ik 34OO€.

Verder vind ik niet dat je de prijs beslissend mag laten zijn voor het bepalen van een chirurg. Je kiest voor een chirurg en het gevoel dat hij je geeft, niet voor een prijskaartje dat je bevalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom op het forum.

Ik zou ook niet snel lenen maar sparen er voor. Maar mocht je wel willen lenen dan zou ik niet gaan voor een financiering via de kliniek. Vaak zijn dit credietbureaus die hoge rentes vragen.

Als je een aantal consults hebt gehad en de prijzen weet wat een BV kost dan zou ik bij verschillende credietmaatschappijen gaan kijken en vergelijken wat voor jou de beste financiering is.Mocht je dan een financiering af sluiten probeer dit dat zo snel mogelijk weer af te lossen, dus elke extra die je krijgt aflossen dan ben je zo klaar met afbetalen.

Ik geloof dat de Welnesskliniek nu een aanbieding heeft voor 1999? Dit is niet duur en ik geloof dat veel vrouwen erg tevreden zijn over het resultaat. Geld moet zeker niet de leidraad zijn, jij moet je prettig voelen bij de kliniek en de arts.

In Belgie is het wel goedkoper dan in Nederland.

Ik ben zelf bij de Artemediskliniek geweest en betaalde 3000.

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Juli!

Ik zou inderdaad ook voor het sparen gaan, ik heb zelf een bedrag gespaard en de rest leen ik van mijn vriend..

Maar een lening afsluiten voor een borstvergroting zou ik persoonlijk nooit doen, zonde om al die rente extra te betalen..

Ik betaal 3450,-

Succes! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis..

Vervelend he, als je iets wilt wil je het het liefste nu he ?

Ik zou ook gewoon eventjes doorsparen ! Ik had het geld nog op mijn spaarrekening staaan

dus dat heb ik ervoor gebruikt !

Er zijn wel goede klinieken die wat goedkoper zijn hoor, net zoals be-clinic, dr.plovier

ik ben ook bij hem geweest en super tevreden ! :D daar betaal je nu 2700 !

Mar ga je bij de bergmankliniek betaal je minstens 4000 euro volgens mij !

Het is maar net waar je wilt gaan meis !!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames

Ik vraag mij af of jullie ook na de operatie onder controle blijven.

Of alleen een nacontrole en daarna niets?

Ik had 10 dagen po controle, 17 april weer een controle (is denk ik de laatste?)

Daarna kan ik kiezen ieder jaar of iedere 2 jaar op controle te gaan. Is niet verplicht, maar vind ik wel fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.