Ga naar inhoud

Superpoedel: 16 maart 2011 : Dr. Theunis : Antwerpen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Na jaren van twijfel en besluiteloosheid heb ik in september 2010 eindelijk een consult gehad bij dr. P. Theunis te Antwerpen. En overmorgen is het dan zover, om 08.15 ben ik aan de beurt voor mijn bv. Het wordt 260 cc voor de spier.

Ondanks dat ik me pas net heb geregistreerd kijk ik al lang mer op dit forum. Het heeft me ontzettend geholpen om alle verhalen hier te lezen! Iedereen bedankt!!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

ik heb een vraag aan jullie.

ik laat op 4 april een BV doen ben bij de accz , maar nu krijg ik 430 cc dual plane half achter de spier.ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft ik lees er niets over. het is allemaal of op de spier of onder de spier maar zie niemand iets schrijven over half onder de spier.weet

iemand of dat wel kan of ooit van gehoort heeft

groetjes rosie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Na jaren van twijfel en besluiteloosheid heb ik in september 2010 eindelijk een consult gehad bij dr. P. Theunis te Antwerpen. En overmorgen is het dan zover, om 08.15 ben ik aan de beurt voor mijn bv. Het wordt 260 cc voor de spier.

Ondanks dat ik me pas net heb geregistreerd kijk ik al lang mer op dit forum. Het heeft me ontzettend geholpen om alle verhalen hier te lezen! Iedereen bedankt!!

Liefs!

Hoi Superpoedel,

Ik las ook al langer mee op het forum vooraleer ik mij registreerde.

Ik heb op 10/02 mijn bv gekregen.

Ongeveer hetzelfde als jij,ik kreeg 265 cc voor de spier.

Héééééél véééééél succes overmorgen.Je gaat blij zijn hoor.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

ik heb een vraag aan jullie.

ik laat op 4 april een BV doen ben bij de accz , maar nu krijg ik 430 cc dual plane half achter de spier.ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft ik lees er niets over. het is allemaal of op de spier of onder de spier maar zie niemand iets schrijven over half onder de spier.weet

iemand of dat wel kan of ooit van gehoort heeft

groetjes rosie...

half onder de spier is hetzelfde als : Dual Plane

en dat zie je dus heel vaak hier langskomen.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Superpoedel

welkom :1:

Super spannend zeg,je operatie morgen al,jee je zult trappelen van opwinding en blijdschap dat zo ver is,en mischien ook wat zenuwen voor de operatie,maar erna ben je in de wolken van je nieuwe boezem :D

wil je heel veel sucses toewensen,ben ook benieuwd naar je verslagje....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.