Ga naar inhoud

Monique13: 17 november 2010: Dr. W.J van der Pot: Rode Kruis Ziekenhuis: Beverwijk


Aanbevolen berichten

Vorig jaar November heb ik een borstverkleinende operatie gehad. Vanwege mijn zeer positieve ervaring wil ik dit heel graag delen met andere dames die voor dit besluit staan om hen te helpen bij hun besluitvorming welke chirurg en welk ziekenhuis.

Mijn ervaring met Dr. Van der Pot heeft ervoor gezorgd dat ik me heel vertrouwd en prettig voelde. Daar waar ik voor de operatie best nerveus was over "als het allemaal maar goed gaat" en "heb ik de beste keuze gemaakt" was dit na mijn eerste gesprek met hem redelijk snel verleden tijd. Ik voelde me comfortabel en in goede handen. Zijn uitleg was heel duidelijk en realistisch. Heel concreet onderbouwde hij waarom een kleine D en geen C, iets waar ik me geheel in kon vinden. De risico’s werden uitgelegd en dus geen mooie verhalen en loze beloftes. Om mijn ervaring te onderbouwen adviseer ik iedereen Dr. Van der Pot zijn bewonderenswaardige opleidingstraject te lezen. Ik ben geen expert in het land van plastische chirurgie maar als je je enigszins verdiept in de opleidingen die hij heeft doorlopen dan is dat niet misselijk. Ik doe het hem niet na! Dit alleen al is de keuze waard maar als je hem dan ook nog eens persoonlijk ontmoet en ziet hoe hij dit als arts, chirurg en mens aanpakt kan ik alleen maar zeggen, een combinatie die het benoemen waard is! Mijn resultaat spreekt verder voor zich – ze zijn zo mooi, nu al. De littekens om mijn tepels zijn nauwelijks te zien en het litteken van mijn tepel naar beneden ook zeer minimaal. De littekens onder mijn borsten zijn ietwat vuriger maar zie je haast niet en als je deze dagelijks insmeert met de crème van Dr. Staudt (een collega van Dr. Van der Pot) ziet het er al snel heel mooi uit en wordt de huid snel stukken soepeler. Verder zou ik ze, hmmmm jammer dat we in onze taal daar geen goede gelijkwaardige benaming voor hebben maar in het engels zou ik ze “Perky”, willen noemen.

Dus een borst operatie, welke dan ook .............. Dr. Van der Pot. De afspraken na de operatie waren net als de voorgaande prettig, menselijk en met goede zorg.

Als laatste wil ik eraan toevoegen dat mijn ervaring tijdens de opname in het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk ook benoemingswaardig goed was. De dames op de afdeling goed voorbereid en heel hartelijk en vriendelijk. Toen mijn operatie met 30/45 minuten was vertraagd werd mij dit heel keurig gemeld. Alle dames en heren in de OK waren echt heel lief en zorgzaam en zelfs met een beetje humor wat mij een onwijs goed gevoel gaf! De nazorg was ook super. Zoveel extra aandacht bij allerlei kleine dingen en de zorg gedurende de nacht omdat ik weer eens giga beroerd was van de narcose, echt top.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben!! Ik ben een onwijs gelukkig mens en als ik dit kan delen met andere dan heel graag. Mochten er dan ook nog vragen zijn stel deze gerust.

Monique van Voorst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Monique welkom op het forum:D,

Wat fijn dat je borsten nu heel perky zijn :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wat goed om dit te lezen.

Ik zal ook geopereerd worden in dit ziekenhuis.

Ik ben al op gesprek geweest, maar ik weet nog niet welke chirurg mij straks gaat opereren.

Maar ik neem aan dat ze allemaal goed zijn daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de chirurg en het ziekenhuis. Ik denk dat het voor sommige dames hier wel een goed gevoel geeft wanneer ze zullen worden geopereerd door deze chirurg of door een andere chirurg in het Rode Kruis Ziekenhuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.