Ga naar inhoud

Wat is nu ECHT een fijne sportbh?


finimal

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben dus op zoek naar een sportbh die lekker zit en waarvan je bijna vergeet dat je hem aanhebt,(bestaan die wel?)

Ik heb vandaag een shockabsorber gepast in een lingeriewinkel maar die zat dus voor geen meter.

Wat is nu een goed merk,en wat hebben jullie zelf gedragen vlka na de operatie??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik heb na mijn BV eerst een week een Triumph Tri Action gedragen, daarna 2 stuks bij de Hema gekocht, die met padding erin, zodat ik gewoon een T-shirtje aan kon trekken. Ik vond die van de Hema lekker zitten! Alleen werden ze mij al gauw te klein! Ik had een 80D en ik merkte dat het niet erg goed aansloot bij mijn borsten. Maar tegen die tijd mocht ik gelukkig weer een normale beha aan :)

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er dus eentje van de Hema gekocht, na het lezen van dit topic!

Ik heb een licht voorgevormde gekocht, omdat mn tepels zo loei gevoelig zijn leek me dit wat fijner :)

Maar die BH moet dus over je hoofd omdat hij zo'n racerback heeft, dat was wel even voorzichtig doen...

Dus geen aanrader voor als je net geopereerd bent! Maar verder fijn model voor weinig geld!

Hema sportBH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er dus eentje van de Hema gekocht, na het lezen van dit topic!

Ik heb een licht voorgevormde gekocht, omdat mn tepels zo loei gevoelig zijn leek me dit wat fijner :)

Maar die BH moet dus over je hoofd omdat hij zo'n racerback heeft, dat was wel even voorzichtig doen...

Dus geen aanrader voor als je net geopereerd bent! Maar verder fijn model voor weinig geld!

Hema sportBH

Zou het dan niet makkelijker zijn als je er van boven instapt en zo omhoog trekt? OF is hij daarvoor te smal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey,

ik las hierboven van die sportbh van Fila..

waar heb je die soms gekocht? Ik ben hier aan het googlen naar een winkel die het verkoopt maar vind niks juist online shops.. Maar zou hem toch liever kunnen passen..

X Lynn

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een compressiebh aangeschaft via Miller & Canefield; een soort harnas. Niet bepaald charmant, maar volgens de chirurg een hele goede, stevige bh. Als ik 'm was doe ik er zolang een van de Hema aan, maar die geeft absoluut niet dezelfde steun...ook al zit die verder wel goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel dames:)

Ik heb er nu een van de hema en zag gisteren dat de bijenkorf de fils in de aanbieding heeft,stomme ik dat ik m niet heb meegenomen.

Ga steraks mn dochter sturen om hem op te halen hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Finimal,

Ik wil je niet weer aan 't twijfelen brengen. Mijn voorkeur gaat uit naar de Marena. Ook sluiting aan de voorkant en je kan hem op drie standen zetten. En hij bestaat van onder naar beneden uit 6 haakjes.

Na de operatie zat hij onder mijn borsten wel erg strak, daarom liet ik de onderste haakjes tijdelijk los :6:

Je kan altijd nog even op het site kijken www.marenagroup.com, ze zijn wel duur :( . Ze hebben ook van die martelbanden.

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.