Ga naar inhoud

ongelijke borsten


Aanbevolen berichten

Hai meiden,

Hier een vraagje over ongelijke borsten na een bv.

Voor mijn vergroting had ik ongeveer 75AA, ik had wel wat borstvorm maar niet veel! En dan was het ook nog eens dat rechts nog iets kleiner was dan links.

De chirurg vertelde mij dat dit verschil (plat en beetje) haast niet meer gaat opvallen na de 290cc. Je borsten blijven dan hetzelfde kwa vorm, alleen is eentje dan ietsje kleiner. Als je meer cc in de kleinere borst doet krijgt deze een iets andere vorm (boller/ronder).

Dus heb ik het advies van de pc opgevolgd! :rolleyes:

Nu na 3 weken blijft de grotere borst echt een stuk groter (ook de tepel), bij de controle zei de pc dat deze borst langer over het herstel doet omdat er meer weefsel zit. En dat het verschil echt minder word.

Dus ik weer gerust! :106:

Wie van jullie heeft dit ook en kan mij vertellen of het echt nog een heel stuk gaat opknappen en hoe lang dit ongeveer duurde...

Ik weet het geduld is een schone zaak! Maar ik ben benieuwd of er hier iemand ervaring mee heeft :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook mijn linkerborst een stukje kleiner en de rechterborst hangt een beetje lager

de rechterborst hangt nu ook een klein beetje meer dan links, en het verschil is minimaal: in het begin stoorde mij dit heel erg.

Nu niet meer zo: nu alles wat soepeler geworden is, is het ook minder opvallend!

in een bh zie je er helemaal niets van.

zou ik jouw ww mogen: ben nu wel erg benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje,

Hier ook weer het bekende verhaal hihi,

Mijn linker is altijd kleiner geweest en ook de tepel was een stukje kleiner

Nu na mijn bv valt het verschil in groote minder op van voren maar de tepel is wel kleiner net als daarvoor dus :blush:

Ik vind het helemaal niet zo erg eigenlijk voor mijn bv stoorde ik me er ook niet aan.

Is dus heel normaal hoor meid en het verhaal van je arts komt me heel bekend voor :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis, ik vind ze heel mooi bij jou uitzien hoor!!136.gif

Bijna niemand heeft iets gelijk aan het lichaam! ik heb ook 1 tepel lager dan de ander, en voor de 2e bv had ik 1 borst groter en daar werd ik ook niet goed van, en nu heeft mijn pc in de rechter 25 cc meer erin gedaan dan de linker en is het nog niet helemaal goed, maar ach, het lijkt wel natuurlijker zo hahahahah159.gif moet je maar denken lol, en misschien trekt het nog wel gelijk ja en zijn we gewoon ongeduldig...

groetjes ange101.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik moet ook geduldig zijn! En in een BH/kleding zie je er niet zo veel van!

Maar het is vooral het gevoel he! Ik heb veel betaald, dan wil ik wel tevreden zijn met het resultaat ;)

Maar ik zit (pas) op de helft van mn basis herstel :)

Bedankt voor jullie reacties :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ML,

Ik heb/had ook een verschil in beide borsten en ook dezelfde cc's gekregen. M'n kleinste is nu nog steeds kleiner maar het valt nu minder op vind ik. Er zal bij jou ook nog veel veranderen hoor, 3 weken stelt nog niets voor qua herstel. Komt goed meis!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Ik heb asymmetrie in mijn borsten en woensdag mijn bv pc heeft voorgesteld km 100 cc meer in de ene te doen. Ben xo bang nu dat ht niet mooi word offff

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 14-3-2011 om 17:58 zei ML86:

Hai meiden,

Hier een vraagje over ongelijke borsten na een bv.

Voor mijn vergroting had ik ongeveer 75AA, ik had wel wat borstvorm maar niet veel! En dan was het ook nog eens dat rechts nog iets kleiner was dan links.

De chirurg vertelde mij dat dit verschil (plat en beetje) haast niet meer gaat opvallen na de 290cc. Je borsten blijven dan hetzelfde kwa vorm, alleen is eentje dan ietsje kleiner. Als je meer cc in de kleinere borst doet krijgt deze een iets andere vorm (boller/ronder).

Dus heb ik het advies van de pc opgevolgd! :rolleyes:

Nu na 3 weken blijft de grotere borst echt een stuk groter (ook de tepel), bij de controle zei de pc dat deze borst langer over het herstel doet omdat er meer weefsel zit. En dat het verschil echt minder word.

Dus ik weer gerust! :106:

Wie van jullie heeft dit ook en kan mij vertellen of het echt nog een heel stuk gaat opknappen en hoe lang dit ongeveer duurde...

Ik weet het geduld is een schone zaak! Maar ik ben benieuwd of er hier iemand ervaring mee heeft

Heb idee of je hier nog actief bent @ML86, maar ik ben heel benieuwd hoe get afgelopen is  .... hoe is het nu? Een mag ik je foto's zien? Zie mijn status. Gelijke situatie als bij jou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, February 28, 2017 om 22:55 zei Roadster:

Heb idee of je hier nog actief bent @ML86, maar ik ben heel benieuwd hoe get afgelopen is  .... hoe is het nu? Een mag ik je foto's zien? Zie mijn status. Gelijke situatie als bij jou

Mijn borsten zijn ook niet helemaal gelijk! De ene tepel zit iets lager en de ene kant lijkt ietsjes groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.