Jump to content

Vitrium plastisch chirurgen Heerlen

ikke59

Recommended Posts

• 1 year later...

Ik ben op gesprek geweest bij dr Kortleve in het Vitrium (verbonden aan het Atrium ziekenhuis). Op aanraden van een vriendin bij hem een afspraak gemaakt, aangezien zij erg tevreden over hem was (en met recht, naar mijn mening). Op zich een helder gesprek, zonder veel poespas. Het is geen 'warm bad' waarin je terecht komt, maar dat hoeft ook niet van mij. De pc was vriendelijk, eerlijk en helder in het verschaffen van info. Maar mijns inziens blijft het en zakelijke overeenkomst tussen jezelf en de pc, dus innige vriebdschappen of gelikte babbels mogen wat mij betreft achterwege blijven. Dat was in het Vitrium ook gelukkig niet het geval.

Ze werken met Eurosiliconen. Dit maakt dat ze qua prijsklasse relatief laag liggen tov het Orbis medisch centrum waar ze met MC Ghan - Natrelle werken.

Ik weet op dit moment nog niet zeker welk ziekenhuis ik ga kiezen, maar dit is in ieder geval weer een beetje meer info over het Vitrium dan er tot nu toe te vinden wa!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.