bogosi Posted August 19 Share Posted August 19 Ik ben vandaag eerste consult bij dr.Parys bij Wellness Kliniek Belgium geweest. Ik twijfel me tussen 300 en 360CC. Zelf 165 en 61 kg. Dr heeft me 360CC aangeraden.ik heb nu B cup en wil alleen maar een maat vergroten naar volle C. Wat zijn jullie ervaringen. Het gaat over monobloc silicone prothese van Arion achter de borstspier geplaatst met MIBIS techniek. Graag hoor ik jullie ervaringen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
IBirdie Posted August 20 Share Posted August 20 Heb je bij de arts duidelijk aangegeven wat jouw wensen zijn? Zijn advies is natuurlijk ook gebaseerd op jouw figuur en afmetingen dus daar kan ik niet in meekijken. En als je twijfelt gewoon nog een keer een pas sessie inplannen. Mij heeft het erg geholpen om foto’s bij het passen te laten maken, dan kun je thuis nog eens rustig kijken wat je mooi vindt. Ik ben 2 weken geleden geholpen bij de Velthuis Kliniek. Heb 275cc achter de spier gekregen. ik had een lege B cup en wilde ook niet te groot gaan, dus ook naar C. Maar ben wel meegegaan met het advies van de arts en kom met wat ik nu heb uit op een D cup. Moet zeggen dat ik daar heel blij mee ben! Het is zeker niet te groot en past ook goed bij mijn figuur. Ik ben 1.74m en weeg 64kg Succes met je keuze! 🍀😘 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogosi Posted August 20 Author Share Posted August 20 IBirdie, enorm bedankt voor jouw reactie. Vandaag heb ik met andere chirurg gesproken en hij heeft me aangeraden max 275CC achter de spier dus helemaal iets anders dat heb ik gisteren bij Wellness Kliniek gehoord. Dezelfde behoefte en zo groot verschil. Ik heb ook derde consultatie met dr Straten gepland en ben erg benieuwd wat ik op derde plek zal horen. Ik wil liever iets groter dan te klein kiezen en nog steeds twijfelen. .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
IBirdie Posted August 21 Share Posted August 21 Wat goed dat je bij meerdere artsen een consult laat doen. Bijzonder dat hier zo’n ander advies uit kwam hè? Ik ben benieuwd wat de 3e dan zegt… Ik heb ook 2 consulten gehad, kwamen beide op hetzelfde volume maar de eerste arts wilde voor de spier plaatsen en de 2e er achter. Zit dus echt wel verschil in de werkwijze van verschillende artsen. Bij mij heeft het gevoel de doorslag gegeven. Bij de eerste arts voelde ik totaal geen klik en was alles heel zakelijk. Bij de 2e voelde ik me echt gezien als persoon. Wat ik veel heb gehoord is dat je bij twijfel inderdaad beter iets groter kan gaan dan kleiner. Ik was heel bang voor overdreven groot, maar dat is nu absoluut niet het geval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts