Jump to content

Bv Boerhaave dr van Hal.

Recommended Posts

Hoi,

Omdat ik sinds deze week lid ben van dit forum, ook maar even een voorstelrondje doen. Ik ben 42 jaar en moeder van 4 meiden, in de leeftijd van 18 tot 12 jaar. Al heel lang baal ik van mijn borsten, of eigenlijk wat er van over is. Want na 4 x ruim een jaar borstvoeding, veel afgevallen te zijn, is er weinig meer van over. Met een maximum push up bh lijkt het nog wel iets. Maar dat is het niet 😎.

Na al die jaren toch de stoute schoenen aan getrokken, en nu heb ik as dinsdag een consult bij dr van Hal van Boerhaave kliniek. Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan, en wat ze mij kunnen bieden.

Wil nog wel even kwijt dat ik dit forum top vind, al heel veel info gevonden. Bedankt daarvoor. 

Hi!

Je verhaal klinkt heel herkenbaar! 
ik heb nooit grote borsten gehad maar na 2 kinderen en borstvoeding waren het echt theezakjes. Mijn kinderen zijn nu 13 & 15.

Ik ben nu 2 dagen po en iedereen hier in huis helpt mee, fijne van wat oudere kinderen is dat ze begrip hebben en ook een wasje kunnen draaien 😉

Heel veel succes met je consult! Stel vooral al je vragen en neem je tijd om alles voor jezelf op een rijtje te krijgen. Dan kun je straks een beslissing nemen waar je echt achter staat.

In mijn geval was ook de klik met de arts heel belangrijk, die voelde ik bij mijn eerste consult niet. Bij de 2e ergens anders voelde ik me veel meer gehoord. Luister vooral naar je eigen gevoel.

xx

Ik ben ook eerst op consult geweest bij boerhaave en voelde daar ook geen klik. De arts waar ik een consult mee had kon mij ook maar 2 foto’s laten zien van een borst lift door hem gedaan. Hopelijk heb jij met deze arts wel een goed consult! 

• 2 weeks later...

Vorige week dus op consult geweest, en wat een fijne, open arts is drs van Hal. Ze begon met te vragen wat ik graag zou willen, en adh daarvan kwam ze met een voorstel. Wil vooral natuurlijk ogende borsten, die bij mijn lichaam passen ipv de theezakjes die het nu zijn.

Ze kwam met Ergonomix2 235 cc voor de spier. Door de 3d animatie konden we al goed zien hoe het zou gaan worden. Alleen nu twijfel ik wel een over de grote van de protheses. Dus heb morgen nog een telefonisch consult staan, om nog even wat vragen te kunnen stellen. 

Maar ik ga er wel vanuit dat zij weet wat ze doet en daar een goed advies over geeft.

Ook nam ze echt de tijd om alles te vertellen. Al met al een fijn gevoel, en als morgen nog het zelfde gevoel geeft dan ga ik een afspraak inplannen. Iets wat ik ook wel weer heel spannend vind, want dan kan ik echt niet meer terug. 

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Fijn om te lezen dat het consult zo goed voelde! Dat was bij ook de doorslag.

Ben heel benieuwd naar je definitieve beslissing. Succes met het maken van je keuze 😘

De operatie staat gepland voor 9 oktober😁! Vanmorgen heb ik weer een heel fijn gesprek met haar gehad. Meteen maar doorgepakt en een afspraak gemaakt. Want anders blijf ik aan het wikken en wegen. Vind het namelijk best wel een stap om dit voor mezelf te doen, en er hangt toch wel een beetje een taboe rond. Maar je kan het nooit voor iedereen goed doen.

Oh spannend! Nu is het aftellen!

Ik had ook het gevoel dat er een taboe op rustte maar heb uit mijn omgeving alleen maar positieve reacties gehad.

vond het doodeng om aan mijn moeder en schoonouders te vertellen maar ook die reageerden positief.

mijn moeder staat er niet achter, is bang voor de gevolgen op lange termijn. Maar begrijpt mijn keuze wel en is trots dat ik voor mezelf kies.

En wat je zegt, dit doe je voor jezelf. Als jij hierdoor beter in je vel zit is dat het dubbel en dwars waard! 

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.