Ga naar inhoud

Marcella350 : 8 maart 2011 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Marcella, moeder van 2 jongens (2jr en 4jr) woonachtig in Bergen op Zoom.

Afgelopen dindsdag mijn BV gehad in de parkkliniek door Dr Nio.

Op het moment nog druk herstellende ( oh oh wat een pijn ) en hoop hier gewoon lekker mee te kletsen en nog wat handige tips op te doen voor mijn herstelperiode..

gr Marcella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marcella,

Als eerste, gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Hoe heb je alles ervaren?

Ik ben zelf vandaag voor een consult bij dr Nio geweest, en wordt waarschijnlijk 19 april geopereerd.

Welke cupmaat had jij en voor welke vorm en cc heb jij gekozen?

Bij mij wordt het dual-plane, en 280 of 325 cc. ben ik nog niet helemaal uit.

Succes met je herstel meid, ik hoop dat je snel opknapt de komende dagen en dat het resultaat naar je zin is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden

Ik heb gekozen voor 350cc Anatomisch gevormd onder de spier..geplaatst via de borstplooi.

Ik zag enorm op tegen de narcose en ben altijd bang dat er uiteraard bij mij iets mis gaat....en al heb ik nu nog enorm veel pijn is het me allemaal dubbel waard geweest..

Ik ben van 70/75 A naar (even gokken natuurlijk) een C gegaan.... :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na er vele jaren over nagedacht te hebben en stiekum van gedroomd te hebben, heb ik begin Februari eindelijk de knoop doorgehakt om voor een BV te gaan...

Na verhalen van mensen in onze kennissen kring en recensies op i-net heb ik gekozen voor een consult bij Dr Nio in de parkkliniek in Rotterdam. (3-2-2011)

Ik was hier super zenuwachtig voor en vond de passessie lachwekkend, moet je je eigen ineens gaan voorstellen hoe je lichaam er uit zal gaan zien met "borsten"

Tijdens het consult waren we 350cc anatomisch achter de spier overeengekomen, na het afspreken van de operatiedatum en naar huis gaan sloeg de twijfel toe en wilde ik kleiner ( ik was zo bang dat de verhoudingen niet meer zouden kloppen )

Een week later tijdens een telefoongesprek met een van de receptionistes van de kliniek toch de inhoud laten wijzigen naar 325cc...

Dinsdagochtend 8 maart 06.00 uur KLAAR WAKKER !!! de dag van de operatie....tot aan deze ochtend helemaal geen last van zenuwen gehad maar nu begon het.

Na het wegbrengen van de kinderen zijn we om 08.30 richting Rotterdam gereden ( mijn vriend en beste vriendin )even wat drinken in de wachtkamer en toen op weg naar boven...

Lekker eigen kamertje, omkleden, nog een paar keer naar het toilet, een opname gesprek en toen mee met de verpleegster naar de vercouverkamer......(10.15 uur) mijn hart klopte in mijn keel aangezien ik panische ben voor naalden en alles wat er op lijkt.

Uitgerekend bij mij werd er 2x misgeprikt en lag ik lekker te brullen van de angst.....de anesthesist prikte vervolgens bij poging 3 goed.

Dr Nio kwam nog langs voor het aftekenen en de laatste dingetjes en op dat moment alsnog besloten voor 350cc (10.45 uur, kwartier voor de operatie )

Om 11.45 was ik terug op de vercouverkamer en om 12.50 werd ik wakker....na op mijn gemakje wakker te zijn geworden, wat gedronken en wat voor de pijn te hebben gekregen wilde ik 13.30 dolgraag terug naar mijn mannetje.....

Ik kon mijn traantjes dan ook niet bedwingen toen hij me een knuffel kwam geven en ik wist dat alles oke was......

Op mijn gemakje verder wakker geworden en wat gegeten en gedronken, ik wilde graag de PC nog even spreken voor ik naar huis ging vanwege drukte hebben we hier even op moeten wachten en zijn we uiteindelijk om 16.15 naar huis gegaan...

De operatie is me meegevallen, maar heb nu 4 dagen na de operatie ( ik weet dat het nog maar zo kort is ) ondanks de medicijnen nog zo enorm veel pijn......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst van harte met je :1bouncingboobs:

Hoop voor je dat de pijn snel weggaat maar dat verschilt enorm bij iedereen. Ikzelf heb zkr de eerste 6 dagen pijn gehad, zkr 's ochtends met opstaan. Je zal het nog wel vaker horen maar het magische woord hier is GEDULD!!!!

Geniet van je boobies en laat je lkkr verwennen en neem echt je rust!!!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Marcella,

Leuk te lezen dat je ook bij Dr. Nio bent geweest.

Vervelend dat je nog zo'n pijn hebt! Welke pijnstillers heb je meegekregen?

Net wat lady zegt, het veel genoemde woord hier: geduld.

Het zal iedere dag wat beter gaan, sterkte.

Wens je een goed herstel en laat je lekker vertroetelen.

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marcella,

Ik begrijp wat je bedoelt met pijn. Mijn borsten zijn woensdagochtend vergroot en ik heb ook echt nog steeds pijn. Ik loop ook gebogen en af en toe moet ik me borsten beethouden bij het opstaan. Ik heb er ook medicatie voor gekregen en slik er wel 10 paracetamol per dag bij. Als ik maandag nog zo'n last heb dan vraag ik iets sterkers ervoor. Ik kan er niet eens van genieten door de pijn. Echt vervelend hè!

Wat iedereen al zeg is geduld hebben......dus dat moeten we maar hebben..hihi!

Succes met je herstel....

Liefs sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om je verslag te lezen meid.

Wat is de reden dat jij voor anatomisch hebt gekozen? zelf had ik nl. het idee dat dr Nio er geen echte voorstander van is?

En wat voor profiel heb jij gekregen? hoog, middel of laag?

Ik ben ook een twijfelkomt hoor. Ga maandag toch even bellen om de operatiedatum definitef vast te leggen, en wil toch ook nog wat advies over de vorm etc.

Er komt zo'n gesprek zoveel op je af, dat je achteraf weer allerlei nieuwe gedachten erover hebt.

Heel veel succes met je herstel, en ben tzt benieuwd naar je foto's :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sam....

Tja wij willen mooi zijn he.....ik heb gisteravond mijn laatste pijnstillers genomen en wilde graag kijken of ik het zonder ook zou redden....Van dinsdag tot gisteren dus 8 x paracetamol + 3 x diclofenac en 2 x Diazepam (spierverslappers)per dag geslikt....en moet zeggen het is nu prima uit te houden.....

@ Sannetje1980

Eigenlijk kwam Dr Nio zelf met anatomisch, omdat mijn uitgangspunt vanaf het begin is geweest dat ik het er natuurlijk uit zien van mijn borsten belanrijker vonde dan de grote....heb wel tot aan het onder narcose gaan getwijfeld over de juiste maat en die nog iets laten bijschaven op dat moment :141:

Zal nu inderdaad echt eens voor foto's gaan kijken ( en belangrijker waar ik ze moet plaatsen )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb besloten nog een vervolgconsult er achter aan te plakken, om toch nog eens goed over vorm en cc te praten.

wat fijn dat je je wat beter voelt nu, en hoe vind je ze worden??

Ben erg benieuwd naar je foto's. Ik zag net wel de voor-foto en denk echt dat het resultaat prachtig zal zijn aangezien je al een mooie vorm had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sanne,

Goed voor je dat je nog een extra consult hebt afgesproken liever een keer extra zodat je precies weet wat je wilt dan dat je er achteraf spijt van zou hebben

Ik vind ze nu met de dag mooier worden....natuurlijk staat het allemaal nog erg strak maar daar probeer ik zo veel mogelijk door heen te kijken

Moest er daar straks vandoor zal nu even de na-foto's plaatsen. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren voor nacontrole geweest, alles zag er prima uit

Pleistertjes verwijderd ( hechtingen zijn oplosbaar )

Mog mijn compressievest al uit gaan doen, omdat ik er zo veel last van had en omdat hij dacht het te strak zat ( vandaar waarschijnlijk de pijn die ik snachts met slapen nog steeds heb )....

Voor de nacht nog iets zwaardere pijnbestrijding gehad..en gelijk geshopt voor een paar goede sportbeha's.......oh my god wat een opluchting.....

Over 3 maandjes weer terug...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.