Jump to content

SPIJTTTTT!

Recommended Posts

Ik zit hier al een paar weken tegenaan te hikken. Maar ik ben bang dat het gevoel niet weg gaat. Ik heb ontzettende spijt van mijn borstvergroting.

Na mijn zwangerschap waren mijn borsten leeg gelopen ik had een 75 F en na mn zwamgerschap een 80D nu is dat niet klein in een bh maar zonder bh hing het, het was leeg en ja gwn niet meer wat het was.

Ik heb heel aggressief litteken weefsel en wilde daarom geen lift omdat ik al bijna zeker wist dat het anker vorm heel zichbaar zou worden en ik meer kans had op complicaties. 

Daarom gekozen voor een borstvergroting. Ik vind nep borsten altijd al prachtig en ik heb van mezelf borsten die wat naar buiten wijzen dus ik hoopte eindelijk de borsten te krijgen die ik altijd al wilde. 

Ik heb gekozen voor 425cc anatomisch dit zou mijn borst een hele mooie lift moeten geven. Mijn vriende beloofde mij dat hij veel vrouwen kende die het hadden en het pracgrig vonden en hij het zelf ook mooi vond en niemand kende met spijt. Omdat het een bewogen jaar was kreeg ik het al cadeau van hem. 

Ik ben nu 3 maanden po en ik vind ze veelste groot precies waar ik bang voor was is gebeurd. Ja ik vind nep borsten prachtig wanneer je van een kleine cup naar grote cup gaat en het dan dus wat strakker is en ook subtieler. Maar ik zit nu op een 80 G 🙄. Het heeft me heel breed gemaakt ze zijn groot en hangen. Zonder lingerie is het prachtig maar in kleding vind ik het verschrikkelijk. De kleding stijl die ik altijd draagde staat nu gwn totaal niet meer mooi en vooral niet netjes. Strakke kleding schijnt allemaal door bij mn borsten maar 2 maten groter sluit niet aan op de de rest van mn lijf. Het enige wat netjes staat zijn grote hoge tshirt maar dat is gwn niet wat ik ben. En ohja het ergste vind ik dat ik nog steeds niet op mn zij of buik kan slapen en ik krijg steken als ze niet recht liggen. Dus buiten dat ik niet mooi vind, vind ik het ook niet comfortabel. Vandaag heb ik verteld aan mn vriend dat ik echt veel spijt heb, hij noemde me ondankbaar. Wat ik ergens begrijp want ja 4k is veel geld en eruit halen erbij reken maar uit. Maar hij is wel degene die onze hele relatie al verteld hoe mooi hij het vind en dat zijn exen het hadden en het mij prachtig zou staan. Maar ook naief dat ik niet naar mezelf heb geluisterd. Ik ga het nog even afwachten misschien heeft het tijd nodig of gaat het minder pijn doen. 

Iemand die dit gevoel herkend en waar het beter is geworden?

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.