Ga naar inhoud

yc_angel: BVK: 21 September 2011 : Dhr. Borg : Franciscus Ziekenhuis : Roosendaal


Aanbevolen berichten

Hij zit idd lekker...

Ik ben nu 17 Dagen PO en mijn littekens zien er al goed uit...ik zie nog oplosbare hechtingen zitten maar die zijn langzamerhand aan het oplossen...alles heeft zijn tijd nodig...wat ik wel nog steeds heb is de overgevoeligheid van mijn borsten...ze even vastpakken tijdens douchen is zeer ongemakkelijk tot aan het pijnlijke toe soms...maar voor de rest is alles mooi aan het genezen..wat ik wel hoop is dat binnenkort de zwelling die nog over is ook weggaat...want ik plas me en ongeluk met alle vochtafdrijvende middeltjes die langzaam helpen :153:

Op me zij slapen lukt nog steeds niet want ik heb de laatste paar dagen last van mijn boven ribben..waarom weet ik niet maar dat is tijdelijk dus besteed ik er niet zoveel aandacht aan....

Ik zou het wel fijn vinden om iets meer te kunnen doen maar ik weel het...geduld moet ik hebben..hahaha :4:..

Nieuwe foto's plaats ik straks wel..

Liefs,

Yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou dames flink balen.. :23:

Ben nu 19 dagen PO en heb op mijn linker borst op de horizontale litteken 2 wondjes ontwikkeld die onder de tape zaten en ik niet zag....gisteren voelde ik echt steken uit alleen die ene plek komen en heb ik gelijk de tape eraf gehaald en er komt nu vochtuit en trekt rood aan....het voelt echt trekkerig en pijnlijk aan...heb er nu een gaasje op en alleen tape op de onderstelijn waar het niet open is...Heb gelijk net mijn PC gebeld maar ik kan helaas pas morgen gezien worden dus dat wordt nog ff een dagje rustig doen en niet teveel denken dat het ontstoken kan zijn....wat wel kan maar ik niet zo zie zitten want dan moet ik weer vieze antibiotica slikken wat ik liever niet wil...mrgoed wel zijn nog niet zo ver en tis gewoon flink balen... :115:

Ik ga weer onder de dekens kruipeen want ik heb het echt flink koud...lijkt wel alsof ik koorts heb.. :65:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yanet,

Balen joh van die wondjes. Ik heb t idd wel vaker gelezen bij anderen, maar ik kan me voorstellen dat je toch de pc er even naar wil laten kijken, zou ik ook doen denk ik. Gelukkig kan je wel morgen terecht, dus sterkte nog even!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yanet,

Balen meid van je wondjes :23:

Bij mij bleef het middelste punt van het anker ook vrij lang open bij één borst, dat litteken is nu ook iets breder nog.

Ik hoop voor je dat het meevalt en dat ze snel dichten. Maar hou je koorst ook goed in de gaten.

Hier heerst de griep dat kan je nu ook onder de leden hebben, je weerstand is nu nog niet helemaal goed ....

Mag ik trouwens je foto's ook zien?

Rustig aan!

:116: Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor de lieve berichten

Nou het is net geen ontsteking...het waren 2 hechtingen die naar buiten moesten komen...tjah ze zijn begonnen met oplossen en mijn lichaam wilde ervan af...de PC zijn dat alles er netjes uit ziet en dat ik het goed moet blijven wassen en daarna drooghouden...dus ff geen tape erop...hij zei dat als mijn huid vuurrood aanslaat ik aan de alarm bel moet trekken want dan is het goed mis.....het was idd rood maar dat kwam door de irritatie...wat ik heel goed nieuws vind :7: ..dus hopen dat de wondjes snel dichtgaan en dat mijn borst minder zeer gaat doen..

Mrgoed ik heb nu alsnog een verhoging net zoals gisteren dus mr hopen dat het idd geen verkoudheid is want dat wil nou ff nie... -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meis wat een geluk dat je geen ontsteking heb want pff dat moet je niet hebben hoor.

Maar wel verhoging doe maar lekker rustig aan want je moet niet er ziek bij worden hoor.

ik spoel mijn borsten iedere dag 2x ivm die tepel maar daarna ga ik even op bed liggen zonder bh en laat alles even drogen

en dat is heerlijk hoor en weet je de wonden genezen dat toch wel goed hoor.

en ik smeer op de littekens Calendulan zalf heb ik 14 jaar geleden ook gedaan is goed voor je littekens.

Nou meis heel veel sterkte en niet ziek worden en ook geen ontsteking krijgen hoor wens je heel veel sterkte.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig geen ontsteking!

ik ben weer in het land en heb net even je topic bij-gelezen :D

nu de mijne nog ;)

k*t dat die hechtingen er uit komen ipv netjes geresorbeerd te worden, geen nieuwe gaatjes?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey suzan welkom terug in ons kikker landje..

Zo ff geen update geplaatst dus doe ik dat nu...

Dag 25 PO er is een nieuwe wondje bij gekomen en er komt nog steeds vocht uit bij mijn linker borst...tjah ik kan er helaas niks aan doen dus wacht ik geduldig af totdat tie dicht is....mijn rechter borst heeft nog geen wondjes en dat blijft hoop ik ook zo....alle beide borsten zijn nu de korstjes met de hechtingen erin aan het loslaten en nu zie dat het roze is eronder...om is mijn huid aan het vervellen en komt er nieuwe huid als het ware....best grappig eigenlijk om alles zo te zien vernieuwen...

De overgevoeligheid is er nog steeds de ene dag erg de andere minder...ook al is het pijnlijk soms alsof er idd bliksem doorheen schiet...kan het niet anders beschrijven...zou ik het voor niets ruilen...tis mijn manier van genezen en tjah iedereen is anders natuurlijk :7:

De moeheid kom na dagen waar ik veel heb gelopen en heb gedaan....ik til nog steeds niks en hou me rust de meeste dagen maar als er toch boodschappen moeten worden gedaan etc ben ik er bij om toch naar buiten te gaan en alles te doen....ik laat iedereen alles voor me tillen maar zeg dan wel wat er gedaan moeten worden...lol een beetje op commando :4: ..jullie kennen het wel een dagje waar je met van alles bezig bent en je lichaam je toch terug roept van hoho maar...ff rusten nu...

Ik kan nu op mijn rechter zij liggen voor een langen tijd maar niet op mijn linker...das nog te pijnlijk maar het gaat steeds beter dus binnenkort hoef ik niet langer alleen op mun rechterzij en rug te liggen....want op je rug liggen ben je wel snel beu hoor :7:

Ik zal zo ff nieuwe foto's erop zetten...had ff een paar dagen niks genomen omdat mijn sd kaart heel gek deed...dus nu een nieuwe dus dat betekent dan ook nieuwe foto's.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo yc_angel,

Zo te lezen gaat het beetje bij beetje, iets wat beter met jou.

Ik vermoed dat je inderdaad genoeg moet rusten...

Het is nu bijna 1 maand geleden van je operatie.

Moest je nu terug moeten gaan werken, is dat dan haalbaar ?

De dokter die ik gesproken had zei dat ik na de bvk 1 maand werkonbekwaam zou zijn.

Maar als ik al jullie verhalen lees, ben ik bang dat ik na een maand nog thuis ga zitten... :blush:

Nog veel beterschap,

T555

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 26 PO...ik zal mijn wondjes nu een week aankijken en anders ga ik weer terug naar mijn HA of PC...mijn linkerborst doet echt zeer...de steken zijn echt erg nu...voelt gewoon raar terwijl mijn rechter helemaal niks mankeert en netjes aan het genezen is...pfff heb een foto genomen vandaag van onderen en ik denk dat het 3 wondjes zijn ipv van maar 2...want ik zag 3 verschillende plekjes in de spiegel en op mijn gaasje..mrgoed hopelijk gaat alles lekker dicht en doet me borst binnenkort minder zeer..

Tjah T555 iedereen geneest anders, ik zelf weet dat ik nu nog niet kan gaan werken maar dat is iets wat je voor je zelf moet beslissen na je operatie en het is gebaseerd op hoe je je voelt...ik zelf neem nu rust tussen de 6 tot 8 weken omdat ik nu niet helemaal lekker ben ivb met de wondjes...ook iets wat niet iedereen overkomt...begrijp me niet verkeerd ik kan heel veel doen nu behalve tillen natuurlijk maar voor mezelf weet ik dat ik me rust moet nemen zodat alles dichtgaat en verder geneest..

Je kan altijd tegen je baas zeggen dat je 1 maand onbekwaam bent en dat je in de 2 weken die erna volgen gewoon rustig aan wil beginnen en het dan opbouwen tot een volle werkdag... ;) ..zo heb je tijd om weer te wennen en heb je ook tijd om je rust te nemen als je die nodig acht..

Ik zal morgen weer foto's plaatsen ... :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Yanet,

Ik heb je foto's daarnet bekeken, ziet er echt mooi uit joh! De littekens zijn al zo mooi aan het vervagen op sommige plekken. Jammer van je kleine wondjes, houd jezelf goed in de gaten he, als je echt koorts maakt gelijk aan de bel trekken!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje ingrid ik zal het zeker doen...

Uhm ik heb nu wel iets raars opgemerkt...en ik weet ook wat het is maar ik heb het nog niet bij dames gezien die een bvk hebben gehad...Ik heb nu bij mijn linkerborst aan de zijkant 2 paar aderen die nu echt rechtopstaan als het ware ze zijn echt voelbaar en zichtbaar...ik weet dat dit mondors cord heet...heb daar ook over gelezen maar ik dacht dat alleen dames die een bv kregen ze kregen....mrgoed...ik hou het ook in de gaten samen met mijn wondjes...ik moet zowiezo op controle en zal ze dan laten zien...ik weet dat er ook niet zo maar een kuurtje voor is en dat ze vanzelf weggaan...mr het blijft raar.. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

he wat raar joh van die aderen ik heb het niet op je foto's gezien.

maar hou het ff in de gaten en de wondjes ook.

Ik heb trouwens ook kleine wondjes onder de borst en dat is normaal zien ze heel vaak en groeit van zelf dicht.

Ik smeer nu zelf bio oil op de littekens en dat is heerlijk en ze worden er soepel van en mooi licht een echte aanrader.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had er nog geen foto van geplaatst sinds ik het nu pas opmerkte gisteren...ik wist dat ik last had van mijn boven ribben maar ik wist niet waarom en gisteren bij het douchen zag ik het en schrok ik een beetje..

Het doet zeer omdat de bh band er net op zit zeg maar...ik dacht eerst shit tis me bh band ofzo....maar niks is minder waar...want aan de andere kant had ik het niet en zelfs na mijn douche ritueel en daarna de dames ff laten luchten ging het niet weg..

mrgoed zit niks anders op...ik zal kijken of ik er een foto van kan laten maken sinds ik anders raar moet gaan doen met mijn armen om de foto te maken :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal straks ff de nieuwe foto's plaatsen...door omstandigheden niet aan toegekomen..sry :blush:

Ik ben nu sinds 4 dagen er een vet gaasje op mijn wonden aan het doen en daaroverheen een normale gaasje zodat het de wond opvangt...en ik moet zeggen dit heeft geholpen want ik heb nu maar alleen 2 hele kleine wondjes ipv van 3....dus alles is echt aan het dichtgaan....ik heb het advies opgevolgd van de PC van susan op een andere forum dat droge wondjes nooit mooi dichtgaan maar dat ik het vettig moet houden....dit in combinatie met luchten heeft gewerkt voor mij..tot nu toe dus ga ik lekker zo door..

De aderen staan nog steeds en gisteren door wat in de tuin te gaan doen werd het mij een beetje te veel....had erg veel last van mij onderste littekens ....toch te veel lopen bukken ,trekken etc....pff nou ik heb het geweten hoor vanacht....heel onrustig geslapen door pijn omdat ik niet wist hoe ik moest slapen om pijnloos te zijn....opgeven moment gewoon ff wat paracetamol ingenomen en dan een beetje rustig licht geslapen tot 8 uur...

Vandaag wordt het een rustig dagje :155:-_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gisteren dag 34 PO wondje aan de rechterkant ontdekt...er komt nu allemaal viezigheid uit...eerst kwam er een hard stukje dat op een hechting leek uit...dus erg fijn :o ...nu heb ik aan beide borsten wondjes :29: ...maar aan de linkerkant heb ik er nu alleen maar 1 en de rest is lekker aan het genezen....mrgoed vandaag weeg ff shoppen voor meer gaasjes en hopen dat het weer snel dicht gaat en er niet meer wondjes bij komen -_-

Op de foto's die ik heb geplaatst van dag 26 en nu 34 hoe de wondjes eruit zien...heel duidelijk aan de linkerkant....de strepen op mijn huid die heel licht zijn aan de linkerkant en die naar me ribben lopen...heb er een closeup van op mijn laatste foto geloof ik....dat zijn mijn aderen...

Ik wou trouwens de dames bedanken voor de reacties op me album in me album...de reactie van Xanaa dat mijn boobs op siliconen boobs nu lijken omdat ze zo mooi vooruit staan en bol zijn en ik al een spleetje heb zonder bh was echt super...hahaha...tjah das genetisch dat ik al bolling had aan de bovenkant...met de magische handjes van me pc staat nu alles idd recht vooruit en op zun plaats :5::3:

Wat ik wel nu heb is een overweldigend gevoel om te krabben :75: ...wat ik weersta overigens maar de jeuk is soms te veel...mrgoed dat betekent maat 1 ding en dat is dat alles aan de binnenkant mooi nu aan het genezen is...aangezien er veel weg is gehaald is er idd veel om te genezen aan de binnenkant :7:

Owjah en als je goed kijkt aan de zijkant van beide borsten is er al vanaf het begin een soort bobbeltje waar de drains hebben gezeten...en die zijn niet minder geworden...tis een soort extra vlees en litteken wat ik niet zo mooi vind....het is iets waar ik straks na 3 maanden PO met mijn Pc over zal hebben en kijken of hij littekencorrectie kan doen....want ik heb prachtige boobs en mooie littekens alleen die 2 bobbeltjes horen er niet :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Weer even een update...tis alweer anderhalf maand geleden dat ik mijn BVK liet doen...ik heb veel last van wondjes...heel veel van mijn wondjes aan de linkerkant en rechterkant zijn al genezen maar nu heb ik nog 1tje die nieuw is aan mijn linker onderkant en sinds gisteren 1tje bij mijn tepel waar veel viezigheid uitkwam...voor de rest gaat alles prima...

Wat ik wel nu voel is dat zwaarte kracht zijn werk begint te doen....mijn borsten zijn nu zachter aan het worden en dus voel ik ook nog wat getrek aan mijn litteken nu het een beetje zwaarder wordt...

Ik zal straks weer even foto's maken...ben even weggeweest en ben nu weer helemaal terug :lol:

Liefs,

Yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.