Ga naar inhoud

A1972 : 14 april 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Al heel lang lees ik mee,maar ben zelf nog niet echt actief geweest op dit forum. Wel heb ik al een hoop info kunnen lezen. Erg prettig!

Ik stel mij even voor;

Ik ben A1972 ( wil mijn echte naam hier niet neer zetten ivm privacy...sorry...) , al 20 jaar samen met dezelfde man en ik heb 3 kinderen.

Na 7 zwangerschappen is er weinig meer over van mijn borsten. Ik had een volle B,maar na de zwangerschappen is het vooral een slappe lege B geworden. Wil al jaren een BV,maar durfde nooit echt.

Inmiddels op consult geweest ( 1 maart 2011) in de WK in Genk bij Dr L. Visser. Op 14 april gaat het gebeuren! Ik krijg links 300cc en rechts 330cc voor de spier, wat mij een mooie volle C, kleine D moet geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Al heel lang lees ik mee,maar ben zelf nog niet echt actief geweest op dit forum. Wel heb ik al een hoop info kunnen lezen. Erg prettig!

Ik stel mij even voor;

Ik ben A1972 ( wil mijn echte naam hier niet neer zetten ivm privacy...sorry...) , al 20 jaar samen met dezelfde man en ik heb 3 kinderen.

Na 7 zwangerschappen is er weinig meer over van mijn borsten. Ik had een volle B,maar na de zwangerschappen is het vooral een slappe lege B geworden. Wil al jaren een BV,maar durfde nooit echt.

Inmiddels op consult geweest ( 1 maart 2011) in de WK in Genk bij Dr L. Visser. Op 14 april gaat het gebeuren! Ik krijg links 300cc en rechts 330cc voor de spier, wat mij een mooie volle C, kleine D moet geven!

Hey,

ik ben op 10 maart ook geholpen door Dr. Visser in de wk en heb hetzelfde aantal cc's als jij gekregen,maar dan achter de spier. Ik heb nu een 75D aan van sportbh.

Dan zal jij ook wel op een mooie volle D uitkomen.

Ik heb ook lang getwijfeld,omdat ik ook niet goed durfde,maar ik moet zeggen,kheb er nog geen minuut spijt van!!

We tellen mee af voor je!!

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat '72 je geboortejaar is dus net zo 'oud' als ik toen ik mijn bv liet doen .

Een bv is dan ook niet iets wat je op enkele dagen beslist .

Goed voor je dat je de stap gezet hebt hoor . Je gaat je een pak beter in je vel voelen .

Op de spier is ook geen zwaar herstel dus gaat het allemaal flink meevallen .

En het kleine volumeverschil wordt ook meteen opgelost .

7 kids !? Dat lees je ook niet vaak meer (zelf heb ik er geen) dan mag je nu jezelf wel eens ferme boobs kado doen : ze hebben hun werk volbracht :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

proficiat met je operatiedatum !!

nog een maandje wachten en het is aan jou !!

duurt wel lang hoor ! allez , in mijn ogen toch !

bij mij zat er ook 4 weken tussen mijn consult en mijn operatie ! donderdag is het eindelijk mijn dag !

ik ga ook naar de wellnesskliniek , maar bij dr. verdonck

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi !

Welkom :D

Je schreef dat je 3 kids hebt, maar dat na 7 zwangerschappen je borsten erg leeg zijn..

Hoeveel zijn het er nou hihi? :unsure:

Maar tof dat je voor een bv hebt gekozen!

Je gaat er echt geen spijt van krijgen !

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

@ Peggysue Dus je hebt ze nog pas een paar dagen! Wat leuk voor je! Ja, ik vind het allemaal erg spannend en ik kijk er erg naar uit. Op consult heb ik nog gevraagd of ik ze achter de spier kreeg, maar ik had genoeg weefsel, zei ze. Verder krijg ik de incisie aan de onderkant, dus niet via de tepel. Ik vroeg om een grote C,kleine D. Dus als dat een volle D gaat worden....! Ik word al helemaal blij als ik er aan denk!

Heb jij slaapverdoving gehad? Hoe werkt dat nu eigelijk?

@ B-Cupje Klopt,72 is mijn geboortejaar. Ja, sinds ik besloten heb voor een BV te gaan, kan het me niet snel genoeg gaan hoor! Ik voel me al een stuk beter, alleen al door de gedachte dat ik straks gewoon mooie volle borsten krijg! De pijn neem ik helemaal voor lief...hahaha! Qua herstel heb ik 2 weken vrij genomen van mijn werk, leek mij voldoende, daarna gewoon langzaam aan doen op het werk en aanpassen.

Nee, geen 7 kids, wel 7 voldragen zwangerschappen en ik heb 3 kids. Maar dan nog zijn ze heel erg verslapt en vind ik zelf ook wel dat ik een BV mag :)

@ anneken Dank je wel! Ja...nog een lange maand! Het kan mij ook niet snel genoeg gaan hoor! Voor jou nog maar een paar dagen dus! Spannend hoor! Al zenuwachtig?

@ mii18 Dank je wel! Okee...even uitleggen ; 7 voldragen zwangerschappen, 3 kids en 2 lege borsten :)

Ja, ik ben heel blij dat ik die stap gezet heb en ik kan niet wachten tot het zover is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

@ Jayro Dank je wel! Ik kijk er ook erg naar uit hoor! Het kan me niet snel genoeg gaan. :)

@ mii18 Hahaha....zolang ik het maar begrijp :) Ik heb je een PM gestuurd.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

@ Peggysue Dus je hebt ze nog pas een paar dagen! Wat leuk voor je! Ja, ik vind het allemaal erg spannend en ik kijk er erg naar uit. Op consult heb ik nog gevraagd of ik ze achter de spier kreeg, maar ik had genoeg weefsel, zei ze. Verder krijg ik de incisie aan de onderkant, dus niet via de tepel. Ik vroeg om een grote C,kleine D. Dus als dat een volle D gaat worden....! Ik word al helemaal blij als ik er aan denk!

Heb jij slaapverdoving gehad? Hoe werkt dat nu eigelijk?

@ B-Cupje Klopt,72 is mijn geboortejaar. Ja, sinds ik besloten heb voor een BV te gaan, kan het me niet snel genoeg gaan hoor! Ik voel me al een stuk beter, alleen al door de gedachte dat ik straks gewoon mooie volle borsten krijg! De pijn neem ik helemaal voor lief...hahaha! Qua herstel heb ik 2 weken vrij genomen van mijn werk, leek mij voldoende, daarna gewoon langzaam aan doen op het werk en aanpassen.

Nee, geen 7 kids, wel 7 voldragen zwangerschappen en ik heb 3 kids. Maar dan nog zijn ze heel erg verslapt en vind ik zelf ook wel dat ik een BV mag :)

@ anneken Dank je wel! Ja...nog een lange maand! Het kan mij ook niet snel genoeg gaan hoor! Voor jou nog maar een paar dagen dus! Spannend hoor! Al zenuwachtig?

@ mii18 Dank je wel! Okee...even uitleggen ; 7 voldragen zwangerschappen, 3 kids en 2 lege borsten :)

Ja, ik ben heel blij dat ik die stap gezet heb en ik kan niet wachten tot het zover is!

hey,

die slaapverdoving,daar had ik ook wat schrik voor maar ik kan u verzekeren,het is hetzelfde als gewone narcose vind ik,enkel dat je niet geintubeerd word maar zelf kan ademen.

Ik was zo weg als iets,heb niks gehoord of dergelijke en ben wakker geworden in den uitslaap, was wel zo high als iets,precies goe zat!!

Ik kon niet recht op 1 punt zien,ik zag steeds zo scheel als iets,dat was wel raar!!

Heb nadien nog een goed uur goe geslapen op de kamer en dan komen z eu nog eens wakker maken en helpen u dan met kleden enz....

En als je goe wakker bent mag je nr huis.

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ,

Ik geloof dat ik je op het borsten punt nl forum ook was tegengekomen toch?

Leuk dat je ook hier schrijft, hier zitten veel meer visser aanhangers .

Ik wordt zelf op 31 maart geopereerd , ik heb 3 kinderen.

spannend hoor, weer eentje bij de club!

Hoi zilverenmaan,

Visser aanhangers :154:

Leuke naam.

Inderdaad we kunnen bijna een eigen club beginnen.

Voor jou begint het ook te korten he.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo allemaal,

Laatste weken weinig op het forum geweest, druk druk druk ! Kids ziek, ik was ook niet helemaal fit, dus wilde zsm opknappen ivm de ingreep.

Nog een paar daagjes en dan is het zover voor mij ! Heel erg spannend!

Het aftellen kan beginnen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.