Ga naar inhoud

Nieuwe borsten: stijlvol dragen


Aanbevolen berichten

Sinds mijn borstvergroting (nu 2 weken) besef ik dat het dragen van kledij nooit meer hetzelfde zal zijn.

Ik vind het persoonlijk belangrijk dat je na een borstvergroting niet te hard van stapel loopt. Ik kan me inbeelden dat je zo tevreden bent, dat je het de hele wereld wil laten zien. Maar op die manier worden je borsten je gezicht.

En aangezien ik niet in de seksindustrie actief ben, vind ik dus dat mijn borsten geen visitekaartje mogen worden.

Je moet altijd blijven beseffen van waar je komt. Wat je stijl was, en waarom je die borstvergroting liet doen.

Kortom: Ik ben van mening dat grote borsten mooi zijn, als ze stijlvol 'gedragen' worden.

Wat vinden jullie stijlvol?

Welke kledij accentueert de borsten het mooist?

Welke kledingstukken zijn not done en doen je er goedkoop uitzien?

Dit is natuurlijk persoonlijke smaak, maar ik hoop met dit topic ideetjes op te doen, voor de komende lente en zomer !

Persoonlijk vind ik blouses/hemden heel mooi uitkomen met grote borsten. Toch is het soms een nadeel omdat de ruimte tussen de knopjes kan 'gapen' of openstaan.

Bij gecentreerde blouses komt de taille ook niet altijd meer tot zijn recht wanneer je grote borsten hebt.

En mooie borsten in een bikini of lingerie (die niet te klein is en gedragen wordt bij de juiste gelegenheid) is natuurlijk sowieso een plaatje !

Wat ik dan weer NOT DONE vind bij grote borsten en slanke tailles: spannende T-shirts !

Deze accentueren elke vorm en komen in mijn ogen goedkoop over met grote borsten. (zie foto)

Bij overmaat van ramp wordt de tekst op de T-shirt soms ook nog eens veel te hard uitgerokken wat nog maar eens vertelt: "Kijk, hoe groot mijn borsten zijn!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahah

nou komt ie dan

een not done is:

een te strak corset waar je boons uit floepen

een strapless jurkje wat je constant moet op hijsen

een te kleine bikinibovenstukje

een ordi kantdoorzichtig iets met niks eronder.

wat wel leuk is

een truitje met V hals

leuk zomerjurkje met spaghettibandjes.

mooie bikini voor aan het strand

hmm als ik nog wat bedenk hoor je het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Apollon,

Ik heb er eigenlijk niks aan toe te voegen. Ben het helemaal eens met wat jij beschrijft. Ik vind het absoluut niet mooi als je te strakke kleding draagt wat de vorm van je borsten erg accentueert. Ook nu (heb nog geen bv ondergaan) draag ik niet te strakke shirts/blousjes, omdat dan zichtbaar is hoe klein mijn borsten zijn. Dit is dan natuurlijk hetzelfde verhaal met grote/grotere borsten. Blousjes (niet te strakke uiteraard) en niet té laag uitgesneden shirtjes en jurkjes vind ik wel leuk. Verder is het belangrijk wat voor en wat voor maat bh er gedragen wordt. Dit geldt natuurlijk ook voor bikini's.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind simpele t-shirtjes juist mooi met grotere borsten :)

Maar kan snel ordinair worden met een stomme tekst of tepels die hallo komen zeggen, dus ik snap wat je bedoelt.

Verder verheug ik mij ontzettend op bikini's! En strapless jurkjes :D

Wat ik ook mooi vind is bijv een zwarte kanten BH met een wijdvallend hemdje erover, zodat je een soort speelse inkijk hebt op je mooi ingepakte boobs! Maar het is natuurlijk ook leeftijdgebonden he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shoppen zal inderdaad heel anders zijn. BH's werden alleen maar aangeschaft om mijn boobies groter te doen lijken en idem dito voor de bovenkleding. Altijd met accent op het decolleté zodat mensen toch zeker wel konden zien dat ik ècht wel borsten had...

Hoewel ik hoop nog veel van wat in mijn kast hangt te kunnen blijven dragen, zuller er waarschijnlijk toch enkele topjes zijn die ècht niet meer kunnen voor de buitenwereld en die vanaf dan enkel nog voor de geneugtes van het vriendje zullen mogen zorgen <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Sendai, ik snap wat je bedoelt... kleding had bij mij ook vaak een taak, vooral ondergoed! En bij bikini's was het erg moeilijk om het op iets te laten lijken :( Nu kan ik met shoppen kijken naar bikini's die mooi zijn om het model/printje en niet omdat ze een idee kunnen scheppen dat er heus wat zit daar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloezen en hemden met ruches : wel mode > niet mooi

Het gapen tussen de knopen los ik op door soms een veiligheidsspeld langs de binnenkant te steken OF ik laat de blouze 1/3 openstaan maar draag er dan wel iets onder.

Een V-hals maakt je hals langer en deelt je borsten in 2 .

Een uitgesneden ronde halslijn geeft je borsten een mooie vorm . Details rond de hals leiden de aandacht van je borstomvang weg .

Wat t-shirts betreft , idd best geen prints thv de borst .

In halter vind ik mij vooral 'breed' dus ook zo'n man-wijf :rolleyes:

Voor een jurk is dat hetzelfde : een wikkeljurk 'verdeelt' weer en grafische lijnen op je jurk doorbreken het borstvlak .

Ik heb eerder de neiging om die boezem te 'bestoppen' dan ermee op te vallen .

Tops zijn veel vlugger 'bloot' omdat er gewoon ook meer te zien is . Het is best wennen . Zeker als de omgeving er dan op reageert terwijl ik zo iets had van 'doe even normaal' . Soms vind ik dat anderen er meer mee bezig zijn dan ikzelf (jaloezie?) .

Ik doe wel eens iets niet aan omdat ik het 'erover' (lees : te bloot) vind en dan kom ik eentje tegen met een A-cup waar de tepels er bijna uithangen . Ook kleine borsten kunnen vulgair zijn hoor .

Ik kleed me eigelijk net hetzelfde als voor de bv .

Een stijl verander je niet , als je echt een stijl had :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij licht het er heel erg aan

wat ik aan heb maar dat maakt niks uit voor de bv of nu

nu vind ik dingen wel mooier staan maar hou eenmaal van een beetje grote borsten

en vind ook dat als je er niet te dellerig bij loopt dat ze wel beetje mogen opvallen heb ze toch mag je ook trots op zijn

en je stijl verandert er niet door denk ik je draagt toch wat je zelf het mooiste vind

en denk toch dat je voor je zelf moet gaan kijken wat jij mooi vind

en wat je te ver vind gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles staat nu echt veel leuker,ik ben juist blij dat ik nu eindelijk mooie borsten heb ik bepaalde kleding 3.gif

Ook kan ik eindlijk leuke bloesjes aan ,die stonden voorheen gewoon dom vond ik,nix sexies aan..nu wel!

en op zn tijd wat super sexies gewoon omdat ik dat zelf leuk vind,en wat t-shirts betreft,die draag ik niet en droeg ik voorheen ook niet.

Alhoewel een wet shirt me man helemaal geweldig vind natuurlijk,hihi.biggrin.gif

eigenlijk ben ik niet veranderd qua kleding stijl...alleen koop ik nu wel graag kleding waar me borsten mooi in uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloezen en hemden met ruches : wel mode > niet mooi

Het gapen tussen de knopen los ik op door soms een veiligheidsspeld langs de binnenkant te steken OF ik laat de blouze 1/3 openstaan maar draag er dan wel iets onder.

Een V-hals maakt je hals langer en deelt je borsten in 2 .

Een uitgesneden ronde halslijn geeft je borsten een mooie vorm . Details rond de hals leiden de aandacht van je borstomvang weg .

Wat t-shirts betreft , idd best geen prints thv de borst .

In halter vind ik mij vooral 'breed' dus ook zo'n man-wijf :rolleyes:

Voor een jurk is dat hetzelfde : een wikkeljurk 'verdeelt' weer en grafische lijnen op je jurk doorbreken het borstvlak .

Ik heb eerder de neiging om die boezem te 'bestoppen' dan ermee op te vallen .

Tops zijn veel vlugger 'bloot' omdat er gewoon ook meer te zien is . Het is best wennen . Zeker als de omgeving er dan op reageert terwijl ik zo iets had van 'doe even normaal' . Soms vind ik dat anderen er meer mee bezig zijn dan ikzelf (jaloezie?) .

Ik doe wel eens iets niet aan omdat ik het 'erover' (lees : te bloot) vind en dan kom ik eentje tegen met een A-cup waar de tepels er bijna uithangen . Ook kleine borsten kunnen vulgair zijn hoor .

Ik kleed me eigelijk net hetzelfde als voor de bv .

Een stijl verander je niet , als je echt een stijl had :38:

You've got style !

Link naar reactie
Delen op andere sites

OePsSss... Heb ik vandaag ook nog van die suuuper leuke strakke truitjes gekocht van 'guess' en g-star gekocht.... Zie ik net dat het NOT DONE is.... Weeeeeheee.... Ik heb wel altijd die style gehad, ook toen ik gewoon AA had en water-BH's droeg (whahahahha), maar ja ik vind ze toch nog wel super mooi, lekker op een spijkerbroek tja....

En is ook met V-hals dus staat wel heel mooi... (Dat was een DO he?? Hihiii) Kom ik droom al zo lang van boobs en nu na 21 jaar heb ik ze e i n d e l i j k en hoppa dan laat ik ze zien ook hahahhahaha..nee das onzin. Ik liep zo altijd rond en Ach ja als ik het eerst niet zou dragen dan zou het wel vrEemd zijn maar ik zie me niet nu plots in andere kleding lopen, niet dan??

Hihiii...

Nou ladies... Toedeliedokie he xxx ange

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ange, niks mis mee hoor :)

Ik bedoelde met teksten op de boezem vooral glitter dingen als "princess" etc. ;)

Trotse, zekere vrouwen zijn aantrekkelijke vrouwen, toch!? En vrouwen die constant het randje opzoeken om aandacht te krijgen, en lekker gevonden willen worden die zijn weer not done vind ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad ML, ik snap je helemaal.

Ik heb geen playboykonijn nodig op m'n t-shirt om te uiten dat ik lekker ben. Ik BEN gewoon het playboykonijn, deep inside... :136:

Maar hoe mysterieuzer, hoe sexier. Het moet er niet al te dik op liggen. (spreekwoordelijk bedoeld hier hé :rolleyes: )

't Is echt persoonlijk natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik dan weer erg mooi vind met grotere boobs is een beetje de zakelijke maar toch sexy stijl.

Voor mijn zwangerschap droeg ik ook graag blouses met een getailleerd colbert of gilet. Toch de accenten op je vrouwelijke vormen, netjes en toch sexy. Ben het met Apollon eens: het mag best een beetje mysterieus zijn hihihi Verder vind ik een leuke jeans met een basic top ook erg mooi :D Sexy truitjes en tops moeten ook kunnen, maar goed er is natuurlijk een verschil tussen sexy en trashy ;)

Wat ik echt not done vind is de stijl ala "tijgertje" in oh oh tirol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu veel topjes en kleedjes die ergens onderaan in de kast liggen die ik ga kunnen dragen na bv. nu voel ik me ongemakkelijk omdat ik kleine borsten heb. ik weet zeker dat ik na mijn bv serieus zal moeten wennen. ik zal mss ongemakkelijk zijn dat topjes plots goed gevuld zijn. ik vind wel als je nu eindelijk borsten hebt dat je u rondingen mag tonen ook hihi maar ik zal er nooit sletterig bij lopen. je kan sletterig gekleed zijn met kleine borsten ook vind ik. ik ga mijn stijl niet veranderen en blijf gewoon mezelf. bv doe ik voor mezelf en niet om ermee te pronken. ik ga me ook nie te veel bezig houden of mijn grotere borsten te veel opvallen in een topje. als ik me er goed in voel dan is het goed. anders blijf ik beter gewoon zo rond lopen als ik me dan nadien ook nie goed bij voel.

gewoon doen en dragen waar je u zelf goe bij voelt!!!! draag ze met trots :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik dan weer erg mooi vind met grotere boobs is een beetje de zakelijke maar toch sexy stijl.

Voor mijn zwangerschap droeg ik ook graag blouses met een getailleerd colbert of gilet. Toch de accenten op je vrouwelijke vormen, netjes en toch sexy. Ben het met Apollon eens: het mag best een beetje mysterieus zijn hihihi Verder vind ik een leuke jeans met een basic top ook erg mooi :D Sexy truitjes en tops moeten ook kunnen, maar goed er is natuurlijk een verschil tussen sexy en trashy ;)

Wat ik echt not done vind is de stijl ala "tijgertje" in oh oh tirol.

:154: Haha... tijgertje in Tirol? WTF !? :152:

Een tijgertje ken ik... en een tijgertje in Tirol WIL ik niet kennen denk ik :145: . Is dat sexy gekleed zijn in een boerse omgeving? Overdressed dus... Slaapkamer-outfit op de plaatselijke pensenkermis?

Haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk plots nog aan iets:

Tepels die zichtbaar zijn doorheen kleding (het reliëf bedoel ik dan) vind ik sexy bij kleine borsten. Vb. zoals bij Kate Moss.

Maar bij grote borsten vind ik zichtbare tepels alweer minder aantrekkelijk.

Haha, waar brengt dit onderwerp ons toch !! Eigenlijk is het gewoon voor mezelf nuttig, omdat ik voortdurend denk: ohja, dat kan gebeuren, en daar moet ik aan denken, en die dingen kan ik nu wel aan...

Zoals Feminine zegt: de zakelijke look... vind ik idd ook mooi.

In België noemen we het een 'blazer' (vest met 2 of 3 knopen en V-hals). Met kleine borsten lijkt zoiets nogal mannelijk, maar met grotere borsten is het idd wel heel aantrekkelijk. En dan op een jeans en hoge hakken... jaja, komt helemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In België noemen we het een 'blazer' (vest met 2 of 3 knopen en V-hals). Met kleine borsten lijkt zoiets nogal mannelijk, maar met grotere borsten is het idd wel heel aantrekkelijk. En dan op een jeans en hoge hakken... jaja, komt helemaal goed.

helemaal eens. ga ik na bv zeker kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij snapt hem Apollon, op een jeans hoge hakken. Zo vrouwelijk!!!

Met men cupje B was ik daar vlot klaar mee, want ja dan staat het net wat jij zegt te mannelijk.

Zichtbare tepels vind ik met sommige fotos ook wel mooi om te zien, ligt net aan de stijl. Is bijvoorbeeld bij artistiek erg mooi!

Hihihi blazer kan ook hoor meid, is inderdaad hetzelfde :P

Wat ik bijvoorbeeld ook erg mooi vind is hoe Tatjana Simic zich de laatste jaren kleed (niet altijd, maar over het algemeen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.