Ga naar inhoud

Borstvergroting 545 cc 1 week po


Aanbevolen berichten

Hi dames!

ik ben afgelopen maandag geopereerd door dokter Fresow met 545 cc mentor moderate silksurface plus extra. Borstbreedte 14. Ik ben een beetje onzeker, ik had gehoopt op een mooie volle borst, maar ze zijn alles behalve dat. Het lijkt wel alsof ze niet goed zitten of dat ik de verkeerde prothese heb genomen voor mijn borsten. Ik wilde eigenlijk de high profile, maar dan zou ik met mijn breedte uitkomen op 620 en dat leek me zo groot. 
ik weet dat ik pas een week po ben, maar ze zijn zo puntig nog en niet vol. Bij andere zie ik ze veel voller met deze cc maar bij mij zie ik nog niet veel.. ik hoop dat iemand mij gerust kan stellen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Suzanne88 zei:

Hi dames!

ik ben afgelopen maandag geopereerd door dokter Fresow met 545 cc mentor moderate silksurface plus extra. Borstbreedte 14. Ik ben een beetje onzeker, ik had gehoopt op een mooie volle borst, maar ze zijn alles behalve dat. Het lijkt wel alsof ze niet goed zitten of dat ik de verkeerde prothese heb genomen voor mijn borsten. Ik wilde eigenlijk de high profile, maar dan zou ik met mijn breedte uitkomen op 620 en dat leek me zo groot. 
ik weet dat ik pas een week po ben, maar ze zijn zo puntig nog en niet vol. Bij andere zie ik ze veel voller met deze cc maar bij mij zie ik nog niet veel.. ik hoop dat iemand mij gerust kan stellen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wat vervelend dat je je zo voelt, maar je ben pas een week po dus je borsten zijn nog gespannen en hard. Dat is echt normaal en ook dat puntige is normaal. Naarmate de weken voorbij gaan zal je merken dat ze steeds meer soepeler worden en ook zachter. Dat heet de Drop&Fluff. Je zal zien dat ze dan steeds meer hun vorm gaan aannemen en gaan zakken. Dus heb geduld het komt echt goed. Succes met je herstel verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, inderdaad, wat MommyD al zegt, maak je niet nu al druk. De mijne waren de eerste week serieus vierkant 🤣 Na een week of zes is het echt een stuk rustiger.

Op een Amerikaans forum zeg iemand in reactie op dit soort zorgen: "Trust the process, ladies! Trust the process!"

 

Het komt allemaal goed 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.