Ga naar inhoud

Even voorstellen...


DIonysius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, hierbij wil ik me even aan jullie voorstellen.

Ik ben een man (60-er), en daarom een vreemde eend in de bijt tussen alle vrouwen, maar al jarenlang gefascineerd door borsten.

In m'n jeugd was ik best een dikkerdje, en in de gymzaal kreeg ik weleens opmerkingen of ik geen beha om moest.

Daar werd ik toen niet echt vrolijk van...

Maar toch zou ik het fijn vinden als ik m'n borsten wat zou kunnen ontwikkelen.

Vooralsnog denk ik dan niet aan prothesen, maar er zijn ook allerlei 'pillenkuren' op de markt.

De reviews daarvan weet je nooit van of deze integer zijn; vandaar dat ik zocht naar een forum. 

Daar kun je eerlijker reacties verwachten, en zo vond ik dit Borstenforum.

Na overleg met @best_boobie stel ik me hierbij dus aan jullie voor.

Hopelijk vind ik begrip, en nog fijner zou zijn als jullie me konden voorzien van informatie, want er zullen er onder jullie ook zijn die mannen kennen (of hebben) die het ook fijn vinden om zelf borsten te hebben.

Ik ben erg benieuwd naar reacties!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dyonisius,

 

Ik heb je post een paar keer gelezen. Even laten indalen, wat je precies zoekt ;) Het is denk ik geen makkelijke zoektocht....

 

Met 'pillenkuurtjes' heb ik geen ervaring. Ik weet wel van iemand (vrouw) die ze een keer heeft geprobeerd met hetzelfde doel, maar dat was minimaal 20 jaar geleden en het werkte voor geen meter. Weggegooid geld dus en je weet ook nooit 100% zeker wat je naar binnen werkt. Dus wel een risico. Ik zou daar dus zelf niet te snel op inzetten.

 

De meeste 'quick-fixes' in het leven die te mooi en te makkelijk lijken om waar te zijn, zijn wat mij betreft dan ook onzin. Je komt vaak bedrogen uit. Als je dus echt wat wilt, zit je vrees ik toch aan een ingreep vast. Is -gezien je verhaal- het gebruik van eigen lichaamsvet geen optie? Dat is niet zo invasief en het houdt ook geen eeuwen, dus als je er na een tijdje toch niet happy mee bent, zit je niet 'aan ze vast' :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.