Ga naar inhoud

Help !! Wat is er met mijn rechterborst ?


Amandie23

Aanbevolen berichten

 

 

Hoi dames ik zou me even voorstellen,

ik heb op 14 maart 2023 een borstvergroting gedaan. Links 475cc rechts 515cc

ik heb veel pijn gehad maar het is het zeker waard geweest en ben er super blij mee, nu is het zo dat ik sinds een weekje ongeveer last heb van me rechterborst als ik voor over buk of beweeg voel ik hem soort van schommelen en hij is de hele dag aanwezig.

nou werk ik wel in de thuiszorg schoonmaak en ben rechtshandig. Kan het zijn dat ik borstspier overbelast heb? Of zou het iets anders kunnen zijn? Ik maak me zorgen en het beklemd me blijheid.. aankomende dinsdag ben ik 9 weken po en heb nu ook gewoon de sportbh weer aan en geen normale bh’s 

Ik ben pas met 6 weken weer begonnen met werken en heb alles volgens de richtlijnen gedaan iemand ervaring ?

 

ik ben zo bang,

Ben gister terug naar de kliniek geweest die zei dat ze soepel waren en dat het nog moest inkapselen?

ben echt bang dat er iets anders is ?

kan niet stoppen met denken 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi :) Vervelend dat het je zo bezighoudt! Het zijn natuurlijk wel twee aparte operaties, en ze genezen en ontwikkelen zich allebei in hun eigen tempo. Hebben ze je bij de kliniek niet voldoende kunnen geruststellen dat het normaal is en dat je moet afwachten hoe de ontwikkeling gaat? Zoals ik het op de foto zie, is de rechter kleiner dan de linker, tewijl er wel meer cc;s in zijn gegaan? Het is voor iemand anders dan een arts wel erg moeilijk om er iets over te zeggen...... Je hebt wel lichamelijk werk en zelf merkte ik na zes weken nog wel zeker dat de borstspier nog behoorlijk moest genezen, ze waren nog echt niet zo ver dat ik er weer alles volle bak mee kon. Dat duurt echt langer. Wellicht heb je de borstspier rechts inderdaad wat te hard laten werken? Hoe lang dat inkapselen duurt.... geen idee. Ik ben echt honderd procent op mijn gevoel af gegaan. Iets dat raar of oncomfortabel aanvoelde, heb ik echt niet meer gedaan daarna. Is het met je werk mogelijk om links wat meer te gaan belasten? Het is even oefenen, maar vaak lukken dingen daarna met links ook wel aardig. En anders bel je de kliniek nog een keer, om je zorgen te uiten? Zo in de rats zitten is ook geen feest....

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.