Ga naar inhoud

Help... pil vergeten!!


mii18

Aanbevolen berichten

Ben ik weer..

Ben wel wat gerustgesteld door jullie hoor :D

maar had vandaag gebeld en het uitgelegd aan de assistente en die heeft het gevraagd aan de dokter..

Die zei dat ik de morning after pil maar moest gaan halen ook al was het eigenlijk al te lang geleden,

en dat ik deze gehele maand nog een condoom moest gebruiken dus niet alleen die 7 dagen die in de bijsluiter staan!

een hele maand :o raar dat ze dat zeggen hoor.... nouja ben niet meer voor die pil geweest, het was toch al langer als 72 uur geleden en al die bijwerkingen die je ervan krijgt !! :unsure:

Maar goed heb ook geen trek in condooms gebruiken de hele maand, zeker niet in egypte hihi..

Dussss.. ik waag het er maar op, als ik terugkom uit egypte moet ik stoppen met de pil dus dan zullen we het zien..

dan kan ik pas een testje doen..

Die ring lijkt me ook eigenlijk niks, heb wel eens een inplanon overwogen, maar mijn zusje is toen een half jaar aan een stuk ongesteld geweest en dat wil ik ook niet mee maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.