Ga naar inhoud

Verwijzing


Aanbevolen berichten

Morgen ga ik naar de huisarts voor een verwijzing naar de plastisch chirurg.

Omdat ik het nog steeds niet kan accepteren dat het een paar jaar geleden allemaal niet zo goed gegaan is .

Kan een huisarts dat weigeren ?

Of als ik er op aandring moet ze het dan wel geven ?

En dan gelijk de vraag ...ga ik naar de zelfde arts terug of een andere ?

Graag jullie advies en meningen ☺️

 
  •  
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij graag terug wilt naar de chirurg om te kijken wat de mogelijkheden zijn, dan zo ik het opmerkelijk vinden als de huisarts een verwijzing weigert!

 

Tja, welke arts het beste is: dat kan alleen jij bepalen. Wat voelt goed voor jou? Terug naar dezelfde art kan en je kan natuurlijk ook een second opinion vragen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, linsofie zei:

Als jij graag terug wilt naar de chirurg om te kijken wat de mogelijkheden zijn, dan zo ik het opmerkelijk vinden als de huisarts een verwijzing weigert!

 

Tja, welke arts het beste is: dat kan alleen jij bepalen. Wat voelt goed voor jou? Terug naar dezelfde art kan en je kan natuurlijk ook een second opinion vragen.

 

 

Hey wat fijn een reactie ! ☺️

Vanmorgen geweest en een verwijzing gekregen.  Na overleg met haar besloten naar dezelfde chirurg te gaan . Nou kom ik er achter dat ze in dat ziekenhuis niet meer werkt .( Geldrop)

En ze een eigen privekliniek heeft in Oisterwijk!

Even over nadenken; en navragen daar .

Pfff.. wordt vervolgd ...

Thx voor je reactie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.