Ga naar inhoud

Mamamarie : 17 maart 2023 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

Op 8-5-2023 om 17:16, sten zei:

Dag @Mamamarie en @Gabriella,

 

 

Alles ok met jullie? 

Vorige vrijdag ben ik op controle ( 6 wk po) geweest... het resultaat is echt prachtig. De tepels staan op gelijke hoogte, ze beginnen soepeler te worden. Qua bh maat zal het niet veel schelen... ik wacht dus nog even af om me in de watten te leggen met nieuwe lingerie. Ik heb echter wel een afspraak bij mij favoriete zaak om eens op te meten en samen te overlopen wat nog lukt rn wat echt niet meer gaat... sommige bhs zijn echt te groot andere vind ik persoonlijk nog ok... al moet ik zeggen dat ik mijn sportbeha tegen de middag begin te missen... de beugels doen toch nog een beetje pijn waar de littekens zitten.

Ik mag ook opnieuw slapen op mijn zij en ik betrap me erop s nachts wakker te worden op mijn rug ( hahaha)...

Ivm de celdeling: momenteel kan er eigenlijk niets gedaan worden... t komt er eigenlijk op neer dat er eerst kanker moet zijn voor er kan worden ingegrepen... persoonlijk ben ik blij dat de pc het ontdekt en gezegd heeft, maar eigenlijk als ik alles goed lees en alle info samen beoordeel lopen vermoedelijk 70 % van de vrouwen rond met die celdeling maar weten ze het niet... want zolang dit binnen de melkklieren blijft is er geen probleem. Het is dus enkel te zien als het al kanker is... dus probeer ik me erin te berusten om de 6 maand hetzij bloedanalyse , mri of mammografie.

Volgende controle is in augustus... ondertussen geniet ik van mijn borsten en kijk ik uit naar mijn verlof binnen 14 dagen...

 

Lg, sten

Hallo @sten @Mamamarie hier alles ook ok, 8w PO en alles gaat top. Ik kan weer hardlopen, slaap weer op m'n buik (word er soms wel eens wakker van) maar verder kan ik eig alles weer zoals ervoor en ervaar ik geen last buiten randjes rond tepelhof die soms iets opgezet zijn. Volg wk op nacontrole, eens vragen wat ik daaraan kan doen. 

Ik ben heel blij met het resultaat. Ben naar 75D gegaan in cupmaat. Nog geen beugelbhs gedragen, maar wel mooie modelletjes zonder Beugels. In de solden plan ik wat nieuwe lingerie en bikini's te kopen😎. Hoe stellen jullie het?

Lg, gabriella 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.